Drazí modelářští přátelé,
slib s nafocením tohoto auta jsem splnil jen napůl. Domluvil jsem se v liberecké KSSLK (Krajská správa silnic Libereckého kraje), bohužel po nafocení a porovnání s vystřihovánkou bylo jasné, že se jedná o jiný stroj. Důvod je jednoduchý - paradoxně v Liberci, kde je sníh prakticky půl roku, není potřeba třínápravového sypače, ty se používají a mají svůj domov pravděpodobně blíž horám, takže by se asi daly hledat v Krkonoších. Tatry se neliší jen počtem náprav, ale i použitým motorem a těch rozdílů se dá čekat víc. Takže Vaše dilema jsem nevyřešil...
Nicméně to co jsem nafotil, to vám zde poskytnu, radlice a nástavba je asi stejná.
Fotkama se můžete pokochat zde =>
http://www.papirove-modely.cz/galerie/i ... age=159719
Jen tak mimochodem, celkem mě překvapilo, že se auto po zimě vždy odstrojí a dostane klasickou sklápěčku.
PMHT 017 - Tatra 815 6x6 + SYKO-5M - SYPAČ
Re: PMHT 017 - Tatra 815 6x6 + SYKO-5M - SYPAČ
Pěkná práce, díky moc.
To by bylo dost drahé držet auto jen na pár zimních měsíců.
To by bylo dost drahé držet auto jen na pár zimních měsíců.
Re: PMHT 017 - Tatra 815 6x6 + SYKO-5M - SYPAČ
Jo, jo, takhle to funguje snad ve všech firmách co dělají do údržby silnic - univerzální podvozek a na to účelové nástavby (sypač, cisterna, zametač, přepravník živice.....)