Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32 Hotovo
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
L3000 - tak tomu říkám správnej nápad. Posaď Brzdu do kabiny pořádnýho náklaďáku (nejlépe Tatrovky) na místo řidiče. Ať si nastaví sedačku. Pak mu hezky vysvětli, co by v tom zrcátku měl vidět, aby předešel případným problémům a ať si je nastaví tak, jak to má být(včetně těch co ukazují prostor před vozidlem). Pak to nafoťte a šoupněte sem.
P.S. Neboj něco málo za volantem velkých vozidel mám najezděno.
P.S. Neboj něco málo za volantem velkých vozidel mám najezděno.
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
Co se týče debaty kolem zrcátek, tak je pravda že každý řidič si je nastavuje dle své potřeby...zaléží na kombinaci nastavení polohy a výšky sedadla a také na ,,rozměrech,, řidiče samotného, což si myslím se na modelu aby to bylo přesné, nastavit asi nepovede (pokud nevlastníme Fantomasův zmenšovací vynález, protože dokud si nesedneme na sedadlo, tak to 100% ani být nemůže) ...navíc bych řekl že toto ,,jemné,, dolaďování není až tak důležité (tedy u modelu, na autě jsem se taky vyřádil abych v tom zrcadlišti viděl všude kam je potřeba ) Spíš bych se snažil soustředit na fakt který by na modelu patrný být měl, bez ohledu na řidiče a další okolnosti, a to že pravé zpětné zrcátko musí o proti levému být nakloněno více ke kabině (zmiňovaný zákon optiky ) aby v něm řidič viděl konec auta a nekochal se krajinou vedle něho
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
Podle "spz" se jedná o konkrétní vozidlo, takže bych hledal fotky konkrétního vozu a z jeho nastavení špíglů bych vycházel u modelu
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
Ale notak, bernie...
a) jedná se o VPZ, né SPZ
b) nejedná se o konkrétní vozidlo, VPZ skrývá autorský kód... Což ostatně vychází z mé dlouhodobé strategie, kdy kreslím "typický stroj" a ne "konkrétní stroj"....
a) jedná se o VPZ, né SPZ
b) nejedná se o konkrétní vozidlo, VPZ skrývá autorský kód... Což ostatně vychází z mé dlouhodobé strategie, kdy kreslím "typický stroj" a ne "konkrétní stroj"....
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
To: JBB uz to neni VPZ ale VRZ
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
Máš to moc pěkný jako vždy. Jedeš jako drak ... Jen by mě zajímalo jak vy profíci děláte kabiny. Z toho mi běhá mráz po zádech. Zasklívání už jsem docela zvládl, ale ještě řeším boky kabiny, kde často dochází k prohnutí. Škoda, že není víc fotek....
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
Díky
Mě se ty boky taky kroutí jako vysokohorký potůček, dělá mi to boční část. Stačí to podlepit oboustranou lepící páskou a je po problému.
Jinak já kabinu lepím trochu jinak než je v návodu. Nejdřív si zasklím všechny vnější díly, pak slepím díl 20a s dílem 20b a odložím. Následně slepím přední okno s dílem 22f a tento celek přilepím k dílu 20a. Pak si slepím přední masku a tu nalepím na střed dílu 22f a lepím směrem ke krajům. No a po proschnutí začnu lepit vnitřní obšívku interiéru. Pak si slepím přístrojovku s podlahou a interiérem a celé to strčím zespoda do kabiny. A to je vše.
Mě se ty boky taky kroutí jako vysokohorký potůček, dělá mi to boční část. Stačí to podlepit oboustranou lepící páskou a je po problému.
Jinak já kabinu lepím trochu jinak než je v návodu. Nejdřív si zasklím všechny vnější díly, pak slepím díl 20a s dílem 20b a odložím. Následně slepím přední okno s dílem 22f a tento celek přilepím k dílu 20a. Pak si slepím přední masku a tu nalepím na střed dílu 22f a lepím směrem ke krajům. No a po proschnutí začnu lepit vnitřní obšívku interiéru. Pak si slepím přístrojovku s podlahou a interiérem a celé to strčím zespoda do kabiny. A to je vše.
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
Díky, díky .... každá rada dobrá. Já se v brzké době chystám na kabinu TOTALky, takže si tento postup "omrknu" a zkusim to. Kabiny jsou v podstatě stejné. Takže až budu stavět tahač, už bude nacvičeno ...
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
pověz nám jak si to udělal, vypadají perfektně
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
Vysekl jsem si z folie dvě kolečka, jedno červený a druhý oranžový. Kolečka jsem rozřízl v půlce a slepil k sobě oranžovou a červenou Herkulesem a dal bokem. Do dílku z vystřihovánky jsem přesně v půlce světla vlepil obdelníček který světlo rozdělil. Pak jsem naznačil žárovky dvěma drátky a vnitřek natřel na stříbrno. Po zaschnutí jsem folie přilepil Herkulesem na světlo a kraje jsem zafixoval vteřiňákem.
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
Perfektně to vypadá, to je fakt. A celkem snadno to udělat. To je super.
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
Tak si to udělal uplně stejně jako já.
Re: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32
Ví někdo z odborníků/pamětníků, kdy se na podvozku VT objevil světle šedý nátěr? Jde mi o to, jestli je to původní zbarvení ČSLA, nebo jestli je to výmysl až AČR (a původně byly podvozky černé?). Na webu je dost fotek ze současnosti, ale z 80. let jsem žádné nenašel.