Další model, který jsem si vybral je z roku 1978. Jezdci byly Ronnie Peterson a Mario Andretti, kterého budu stavět.
Fotky předlohy: LOTUS 79
Náhled na model:
Lotus 79, M. Andretti / PKAA, P. Špinler / 1:24
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
Re: Lotus 79, Mario Andretti, PKAA, Petr Špinler
Dvě malé poznámky. Pan Špinler u svých starších modelů vždy dělal přední osu skrz celý model, byť tam ve skutečnosti většinou nebyla, což je podle mne případ i tohoto modelu. A ten karton (nebo co to je) uvnitř máš nalepený na pevno? Aby ti nezavazel při lepení kokpitu a sedačky.
Re: Lotus 79, Mario Andretti, PKAA, Petr Špinler
Dneska jsem dělal asi to nejtěžší co je na modelu a to napojit motorový kryt se zbytkem vozu. Řekl bych, že se mi to povedlo. Posuďte sami. Teď budu dělat zbylou příď vozu, ať už to konečně vypadá jako formule. Fotka podlahy je trochu rozmazaná bohužel.
Dneska jsem dělal asi to nejtěžší co je na modelu a to napojit motorový kryt se zbytkem vozu. Řekl bych, že se mi to povedlo. Posuďte sami. Teď budu dělat zbylou příď vozu, ať už to konečně vypadá jako formule. Fotka podlahy je trochu rozmazaná bohužel.
Dneska jsem dělal asi to nejtěžší co je na modelu a to napojit motorový kryt se zbytkem vozu. Řekl bych, že se mi to povedlo. Posuďte sami. Teď budu dělat zbylou příď vozu, ať už to konečně vypadá jako formule. Fotka podlahy je trochu rozmazaná bohužel.
Re: Lotus 79, Mario Andretti, PKAA, Petr Špinler
Tak a Lotus 79 je, už nalakován. Zbývá dodělat lapače vzduchu, volant, zadní osu a samozdřejmě kola.
Zadní křídlo se mi povedlo vytvarovat na sucho, ale po přilepení se lehce pokrotilo nevystužoval jsem totiž v ohybu. U předního křídla jsem se poučil a vystužil jsem špejlí jak bylo uvedeno i v návodu.
Zadní křídlo se mi povedlo vytvarovat na sucho, ale po přilepení se lehce pokrotilo nevystužoval jsem totiž v ohybu. U předního křídla jsem se poučil a vystužil jsem špejlí jak bylo uvedeno i v návodu.
Re: Lotus 79, Mario Andretti, PKAA, Petr Špinler
Tal Lotus 89 je HOTOV. Bohužel jsem se opět nevyvaroval chyb a bočnice s nápisem JPS u kokpitu jak je ten přechod mi nesedly uplně přesně a musel jsem udělat menší vlnu, aby to sedlo na přídi. Na detailu fotky to je vidět. Ve skutečnosti pokud se oko nezaměří přímo na tuto část to není tak výrazné. Zádní křídlo vypadá trochu jaok po nehodě. Při lakování totiž upadlo a potom, už nebylo snadné ho přilepit na nalakovanou bočnici.
Re: Lotus 79, Mario Andretti, PKAA, Petr Špinler
Máš to pěkný, a tou vlnou se netrap chybami se člověk učí