Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Ahoj,
dnes Mazlik slaví 1 narozeniny , jako dárek dostal podlahu s pedály a volantem + sedačky.
Volantovou tyč jsem po zkoušce v kabině a po porovnání s fotografiemi zkrátil cca o 3mm.Sedačky jsem polepil papírem od bot jako imitace koženky.
Jinak práce na Mazu jsou lehce pozastaveny protože teť v létě je málo času a ty chvíle kdy se k lepení dostanu teť věnuji jinému speciálnímu projektu který jsem vymyslel s dcerkami (brzy zveřejním v sekci architektura).Přeji všem hezké léto a pokud možno i dostatek času na lepení, Vojta.
dnes Mazlik slaví 1 narozeniny , jako dárek dostal podlahu s pedály a volantem + sedačky.
Volantovou tyč jsem po zkoušce v kabině a po porovnání s fotografiemi zkrátil cca o 3mm.Sedačky jsem polepil papírem od bot jako imitace koženky.
Jinak práce na Mazu jsou lehce pozastaveny protože teť v létě je málo času a ty chvíle kdy se k lepení dostanu teť věnuji jinému speciálnímu projektu který jsem vymyslel s dcerkami (brzy zveřejním v sekci architektura).Přeji všem hezké léto a pokud možno i dostatek času na lepení, Vojta.
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Tož všechno nejlepší, ať i nadále roste a vzkvétá, jako doteď .
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Ahoj,
po letní pauzičce jsem se snad už dostal do obvykleho tempa a dokončil jsem kabinu. Od posledně jsem pokračoval pracemi na interiéru a to přístrojovou deskou,topením, stínítky, krytem otvoru k motoru a páčkami pump paliva na zadním čele kabiny. Na samotné kabině jsem pokračoval dveřmi které jsem musel o pár desetin mm seříznout na šířku i délku aby se vešli do otvorů v kabině. Panty jsou udělány pouze přehnutými kousky papíru a dveře takto nejdou naplno otevřít, takže při závěrečné kompletaci to ještě bude sranda ale při trochu trpělivosti to půjde. Na konec jsem na kabinu nalepil všechny drobnosti a ještě jsem doplnil o klakson na levé straně a z drátku jsem zhotovil okapničky nad dveřmi a malým bočním okýnkem.
Kabina 359 dílů a 129 šroubů, celkem zatím zpracováno 3220 dílů a 2019 šroubů a nýtů.Na závěr jsem kabinu zkušebně položil na rám.Přeji pěkné nedělní odpoledne, Vojta.
po letní pauzičce jsem se snad už dostal do obvykleho tempa a dokončil jsem kabinu. Od posledně jsem pokračoval pracemi na interiéru a to přístrojovou deskou,topením, stínítky, krytem otvoru k motoru a páčkami pump paliva na zadním čele kabiny. Na samotné kabině jsem pokračoval dveřmi které jsem musel o pár desetin mm seříznout na šířku i délku aby se vešli do otvorů v kabině. Panty jsou udělány pouze přehnutými kousky papíru a dveře takto nejdou naplno otevřít, takže při závěrečné kompletaci to ještě bude sranda ale při trochu trpělivosti to půjde. Na konec jsem na kabinu nalepil všechny drobnosti a ještě jsem doplnil o klakson na levé straně a z drátku jsem zhotovil okapničky nad dveřmi a malým bočním okýnkem.
Kabina 359 dílů a 129 šroubů, celkem zatím zpracováno 3220 dílů a 2019 šroubů a nýtů.Na závěr jsem kabinu zkušebně položil na rám.Přeji pěkné nedělní odpoledne, Vojta.
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Luxusní práce, sleduju s nadšením každý pokrok ve stavbě.
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Už tak jak je to nenabarvené to vypadá SUPER ! Obdivuji tu detailní práci .
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Neuvěřitelné!!! Ale bomba...
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Už nemám slov. Nádherná práce.
A právě, dokud to není v barvě, tak je krásně vidět to neuvěřitelný množství detailů .
A právě, dokud to není v barvě, tak je krásně vidět to neuvěřitelný množství detailů .
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Taky bych ho takhle chtěl zmáknout .... a už i slyším odpověď ... a co ti brání ? no co asi, ta šikovnost a trpělivost.... bude to pecka
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Krásná práce chlape. Já se naopak těším až to bude stříknuté základovkou.
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Ahoj
a všem moc díky za ohlasy. Je tu pokračování pravidelně nepravidelného seriálu Maz 537, dnešní epizoda se jmenuje blatníky.
Díly na ně jsem měl asi 14 dní zatízěné v knížce . Po samotných blatnících následovali jejich držáky, kanystry a nějaká nádržka která je na nich taktéž umístěna.
Zespod jsou přidělány výfuky, zde jsem narazil na malou chybku a to plášť díl 222f je o cca 1.5mm kratší, naštěstí už vím že takovéto díly jsou občas kratší a při vyřezávání nechávám automaticky delší. Malým dramatem v této epizodě byli pásky držáků výfuků.Výfuky jsou zrcadlové tak jsem si to 2x vyzkoušel jak to v blatnících bude vše ok a lepím a samozřejmě nalepím obráceně , no každý den není posvícení, takže jsem to urval a nalepil správně nové pásky. Potrubí mám připravené ale asi ho slepím až při finální montáži, blatníky jsem na sucho zkoušel přikládat k rámu a kabině a snad by to mělo pasovat i když ta samotná montáž asi nebude žádná sranda.
Přibylo nám 195 dílů a 139 šroubů celkem zatím 3415 dílů a 2158 šroubů. Budu se těšit u dalšího pokračování seriálu (no spíš to bude telenovela ještě mě čeká práce jak na kostele ) mějte se Vojta.
a všem moc díky za ohlasy. Je tu pokračování pravidelně nepravidelného seriálu Maz 537, dnešní epizoda se jmenuje blatníky.
Díly na ně jsem měl asi 14 dní zatízěné v knížce . Po samotných blatnících následovali jejich držáky, kanystry a nějaká nádržka která je na nich taktéž umístěna.
Zespod jsou přidělány výfuky, zde jsem narazil na malou chybku a to plášť díl 222f je o cca 1.5mm kratší, naštěstí už vím že takovéto díly jsou občas kratší a při vyřezávání nechávám automaticky delší. Malým dramatem v této epizodě byli pásky držáků výfuků.Výfuky jsou zrcadlové tak jsem si to 2x vyzkoušel jak to v blatnících bude vše ok a lepím a samozřejmě nalepím obráceně , no každý den není posvícení, takže jsem to urval a nalepil správně nové pásky. Potrubí mám připravené ale asi ho slepím až při finální montáži, blatníky jsem na sucho zkoušel přikládat k rámu a kabině a snad by to mělo pasovat i když ta samotná montáž asi nebude žádná sranda.
Přibylo nám 195 dílů a 139 šroubů celkem zatím 3415 dílů a 2158 šroubů. Budu se těšit u dalšího pokračování seriálu (no spíš to bude telenovela ještě mě čeká práce jak na kostele ) mějte se Vojta.
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
No, zatim je to teda fakt MAZec.
Kola jsou vždy moje oblíbená disciplína a tuty budou pěkný a velký. Akorát za mě je škoda, že dezén v modelu je asi tak trochu vymyšlený. Na žádné fotce skutečného auta jsem takový neviděl.
Kola jsou vždy moje oblíbená disciplína a tuty budou pěkný a velký. Akorát za mě je škoda, že dezén v modelu je asi tak trochu vymyšlený. Na žádné fotce skutečného auta jsem takový neviděl.
-
- Příspěvky: 269
- Registrován: pát 20.1.2012 22:45
Re: Maz - 537G + podvalník / Model - KOM / 1:25
Oras: Ne to jsou výztuhy pouze na hrany.