TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32 / HOTOVO
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
Ahoj Has-bando času je zoufale málo , ale i přesto můžu zahlásit , že motory jsou hotové . Našel jsem pár chybiček . Na chladiči díl 19 , jsou chybně naznačené místa pro přilepení dílu 20 . Zamaskoval jsem to barevným papírem . Není vyznačené místo pro přilepení " válečku 13 " . Nejsou to žádné fatální chyby , píšu to jen pro info , že jsme na ně narazil . Hodně se řídím podle fotek dalších modelářů , kteří se zapojily do této Has - mánie a taky modelářů , kteří tento model již lepily .
Nyní již fotky obou motorů .
Nyní již fotky obou motorů .
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
No paráda. Motory jak ze škatulky Na to špatné značení u těch malých chladičů jsem taky narazil, ale nic coby byl neřešitelný problém. Už jsi zkoušel vložit motory do rámů? Jde o to, že se může stát, že držáky budou moc dlouhé. Respektive motor i s držáky může být širší než je pro něj díra v rámu. Jde třeba jen o milimetry ale pak je s tím zbytečná práce.
Sleduju dál
Sleduju dál
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
MatesHK píše:. Už jsi zkoušel vložit motory do rámů?
No jak bych to řekl . Nezkoušel .
Až ted poté co jsi mi to připomněl . Nesedělo to opravdu jen o ten pověstný milimetr . Stačilo skalpelem lehce říznout do držáků a sedí to přesně . Je lepší , že jsem to udělal ted . Vím , že to bude sedět a nemusím to složitě pasovat až bude rám ověšený vším ostatním .
Díky za radu a já se jdu vrhnout na nápravy . Jak jsem psal času moc není , ale a to je podstatné tato dvojstavba mě opravdu baví .
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
Pěkně se s tím rveš... a když to ještě baví, to se to pak staví .
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
Stavba sice pomalu , ale jistě pokračuje . Nějak se mi nedostává času . Každopádně jsem zkompletoval diferenciály a jelikož mají stejné číslování přední i zadní diferenciál tak jsem zhotovil všechny čtyři . Všímavý si jistě povšimnou , že mám zadní osy poněkud kratší . Rozhodnul jsem se po dohodě s Ivanem , že kola nalepím víceméně na tupo . Oska bude v kole jen cca 4mm. Když to dobře nalepím tak to kolo nemůže upadnout .
Ted už se budu naplno věnovat zadní nápravě .
Ted už se budu naplno věnovat zadní nápravě .
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
Nooo... tak na ty zadní osy jsem zvědavý. Mám tak nějak představu jak to asi myslíš, ale nejsem si úplně jistý. Tak jsem zvědav jak to bude vypadat. Kola lepit víceméně na tuto...? Každopádně držím palce a sleduju
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
Asi jsem to napsal blbě s tím na tupo . Bude to plocha na plochu s minimálním použitím špejle . Ty kola nalepím přímo na brzdy díl č.60 . Jak se říká v jednom českém filmu " na funkci by to nemělo mít vliv " . Teda alespoň doufám .
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
Jo taaak tak už to chápu. No já taky lepím kola přímo na díl brzdy a nechávám tam ty osy (špejle).
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
Šikovný to předseda. Takto pěkný budeš mít i zbytek modelu.
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
Ahoj mám jeden dotaz ohledně tlumičů . V návodu se píše , že mají být natřené v barvě podvozku . Můj dotaz zní jestli by ta spodní část neměla být stříbrná ?
Díky za odpověd .
Díky za odpověd .
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
Já bych řek, natřít na černo. Dnešní stroje to mají odhalené (což mě zaráží), ale ty vaše Tatry co lepíte, asi neměli tak specializované pružení a skoro bych řek že jeli na serii. Pro větší životnost by měla být pístnice něčím zakrytá, na svém autě to taky tak máš, jen se pak mrkni.
Re: TATRA 815 4x4 HAS / VIMOS / 1:32
Ondro , Martine díky . Já bych tipoval právě že byli stříbrné . Na svoje auto se podívat mě nenapadlo .
Ještě jednou díky za rady a fotky pánové .
Ještě jednou díky za rady a fotky pánové .