Lisunow Li-2P Gabrysia /MPModel 94/ 1:33
Napsal: ned 19.3.2023 11:08
Historie předlohy modelu:
V roce 1938 zakoupil SSSR licenci na výrobu letadla DC-3. Jeho konstrukce však naprosto nesplňovala požadavky uživatelů. Z tohoto důvodu byl projekt upraven ve firmě Borise Lisunova. Zahrnovalo zpevnění konstrukce draku letadla a jeho přizpůsobení pro přepravu těžších nákladů, změnilo se uspořádání vstupních dveří a snížil se počet nosných ploch. Letadlo dostalo označení PS-84 a koncem roku 1939 byla zahájena jeho výroba ve Wytwórnia Lotnicza č.84 v Chimkách u Moskvy. Výroba skončila na přelomu let 1946-1947.
Model má rozsah 12 stran A3. Autor modelu je Marek Pacyński. Model jsem objednával z Betexy, https://www.betexa.cz/lisunow-li-2p" onclick="window.open(this.href);return false;, samozřejmě jsem dokoupil i laserem vypalovaná žebra a plastová kola.
Začal jsem kokpitem, a kdyby se mi náhodou interiér nezdařil, tak bych nevyřezával a nezasklíval okna. Jako první přišly na řadu sedačky pilotů, přístrojová deska a plynové páky.
čas: cca 6:30 hod.
V roce 1938 zakoupil SSSR licenci na výrobu letadla DC-3. Jeho konstrukce však naprosto nesplňovala požadavky uživatelů. Z tohoto důvodu byl projekt upraven ve firmě Borise Lisunova. Zahrnovalo zpevnění konstrukce draku letadla a jeho přizpůsobení pro přepravu těžších nákladů, změnilo se uspořádání vstupních dveří a snížil se počet nosných ploch. Letadlo dostalo označení PS-84 a koncem roku 1939 byla zahájena jeho výroba ve Wytwórnia Lotnicza č.84 v Chimkách u Moskvy. Výroba skončila na přelomu let 1946-1947.
Model má rozsah 12 stran A3. Autor modelu je Marek Pacyński. Model jsem objednával z Betexy, https://www.betexa.cz/lisunow-li-2p" onclick="window.open(this.href);return false;, samozřejmě jsem dokoupil i laserem vypalovaná žebra a plastová kola.
Začal jsem kokpitem, a kdyby se mi náhodou interiér nezdařil, tak bych nevyřezával a nezasklíval okna. Jako první přišly na řadu sedačky pilotů, přístrojová deska a plynové páky.
čas: cca 6:30 hod.