IVECO "VINCENZO" 2022 / VIMOS / 1:32 - HOTOVO!
Napsal: čtv 16.6.2022 19:54
Takže VINCENZO...
Nebo taky Karel v modrém provedení s trochou malých odlišností v detailech. Jde o poslední vydanou novinku od Vimosu - sešit č.48. Stavba je zakázková pro autora. Musim uvest, že jsem si o ní řekl. Po nějakým 3/4 roce nad dvojstavbou Phoenixů a pak ještě pár měsíců nad HASkama jsem potřeboval změnu od té záplavy tatrováckých podvozků. Tohle Iveco byla příležitost která se naskytla a ono to vyšlo. Původně jsem měl jiný plán, ale... tak to prostě u mě chodí. Jsem rád, že jsem dostal tuhle možnost a můžu zase něco slepit pro autora. Uvidíme, kde nakonec tenhle kousek skončí.
No a jak už to u mě bývá, opět zkouším něco pro mě nového (myšleno ve stavebním procesu). Tentokrát jsem se nechal inspirovat jedním opravdu zkušeným dakarským modelářem. Tou novinkou (pro mne) je to, že jsem začal stavbu narýhováním celého modelu ještě před tím, než do něj střihnu. Nečekal jsem, že to zabere víc jak dvě hodiny práce, ale postupem stavby (a to jsem teprve na začátku) se mi to zamlouvá víc a víc. Takže děkuju Jirko!
Ještě dodám, že opět budu lepit natupo. Ne striktně všude, pár chlopní použiju. Pak už začala samotná stavba. Tentokrát dle návodu. Ano, kola zatím nejsou. Začínám chladiči a saharou.
Mimichodem, pro náhradní saharu, která je na ochranném oblouku nástavby, chystám malý upgrade...
Další je pohonná jednotka. Tady jsem nafotil postup lepení vany pro možnou inspiraci. Kvůli obavám z propadnutí větších ploch "kvádru", vycpávám vnitřek stočeným páskem. Ten samý systém má autor u rámu - pro lepší představu. Postup lepení vany začíná tady... a zbytek je v galerii
Následuje blok motoru, komplet prsa motoru, hlava, spojka a nezbytné detaily. Zatím bez víka hlavy motoru. To bude až po nalepení motoru do rámu.
Komplet pak vypadá takhle...
Pro dnešek je to vše. O něco víc fotek je v galerii
Tak zatím přátelé...
Nebo taky Karel v modrém provedení s trochou malých odlišností v detailech. Jde o poslední vydanou novinku od Vimosu - sešit č.48. Stavba je zakázková pro autora. Musim uvest, že jsem si o ní řekl. Po nějakým 3/4 roce nad dvojstavbou Phoenixů a pak ještě pár měsíců nad HASkama jsem potřeboval změnu od té záplavy tatrováckých podvozků. Tohle Iveco byla příležitost která se naskytla a ono to vyšlo. Původně jsem měl jiný plán, ale... tak to prostě u mě chodí. Jsem rád, že jsem dostal tuhle možnost a můžu zase něco slepit pro autora. Uvidíme, kde nakonec tenhle kousek skončí.
No a jak už to u mě bývá, opět zkouším něco pro mě nového (myšleno ve stavebním procesu). Tentokrát jsem se nechal inspirovat jedním opravdu zkušeným dakarským modelářem. Tou novinkou (pro mne) je to, že jsem začal stavbu narýhováním celého modelu ještě před tím, než do něj střihnu. Nečekal jsem, že to zabere víc jak dvě hodiny práce, ale postupem stavby (a to jsem teprve na začátku) se mi to zamlouvá víc a víc. Takže děkuju Jirko!
Ještě dodám, že opět budu lepit natupo. Ne striktně všude, pár chlopní použiju. Pak už začala samotná stavba. Tentokrát dle návodu. Ano, kola zatím nejsou. Začínám chladiči a saharou.
Mimichodem, pro náhradní saharu, která je na ochranném oblouku nástavby, chystám malý upgrade...
Další je pohonná jednotka. Tady jsem nafotil postup lepení vany pro možnou inspiraci. Kvůli obavám z propadnutí větších ploch "kvádru", vycpávám vnitřek stočeným páskem. Ten samý systém má autor u rámu - pro lepší představu. Postup lepení vany začíná tady... a zbytek je v galerii
Následuje blok motoru, komplet prsa motoru, hlava, spojka a nezbytné detaily. Zatím bez víka hlavy motoru. To bude až po nalepení motoru do rámu.
Komplet pak vypadá takhle...
Pro dnešek je to vše. O něco víc fotek je v galerii
Tak zatím přátelé...