A je dobojováno! Ale postupně. Vezmeme to od začátku. První jsem si na podvozek nasadil (nelepil) kola a to proto abych si držel geometrii. První jsem lepil zadní nástavbu (viz foto z minula). Od ní se odvíjí celek.
Další na řadě jsou rezervy. Tady pozor! Kurty rozhodně nejsou tak dlouhé, aby je šlo uchytit z obou stran na držáku a při tom ještě omotat celou rezervu. A druhý zádrhel mě nastal, když jsem zkoušel rezervy dát na své místo. Nevím zda je to mnou nebo konstrukcí, ale musel jsem odřezat kousek zástěrky. Viz foto
A teď ke kurtám. Vzhledem k jejich krátké delce jsem zvolil následující postup. Kurty jsem přilepil k zadní straně držáků
(viz jediné foto co k tomu mám).
Po jejich zaschnutí jsem druhý konec kurty přilepil na rezervu a následně jsem ji "nakutálel" na své místo. Nutno dodat že za pomocí pinzety. Zevnitř jsem opatrně otáčel kolem tak aby byl popruh napnutý. Tady se vyplatilo nemít kola přilepená. Pak už jen zakápnout lepidlem k držáku a nakonec zbývá přilepit pásek v horní části a samotnou kurtu. Výsledek vypadá nějak takto...
Následuje kabina. Na osy jsem nasadil díly pantů, které se lepí na rám.
Pak celou kabinu lepím na rám. Po proschnutí dolepím na rám i dosedaci plochy pod odpružením kabiny. Sedlo to přesně a tak jsem je mohl nalepit už dříve. Jen jsem se jistil. Stejný postup jako u Yvana.
Zbývá už jen přední kapota a pár detailů. Po odzkoušení pozice kapoty přilepím díly pro její uchycení na rám. Po proschnutí přilepím samotnou kapotu.
Pak už jen nárazník, blatníky pod kapotu, dolepit kola a je HOTOVO
Uf! Jak píše autor na konci návodu je opravdu trefné. Během dneška ještě vložím víc fotek hotového Vincenza
Tak zatím bando