Tatra 813 NTH 4x4 / Ripper Works / 1:32
Napsal: úte 25.1.2022 12:44
Zdravím vespolek,
po počátečním váhání jsem se rozhodl jít s kůží na trh. Nemůžu říct, že bych se k papírovému modelaření vracel - pokud v to nepočítáme miniboxy z abíčka před dvaceti lety a nepovedený model sondy Magion v téže době. Ale právě tenhle neúspěch, na který jsem si vzpomněl, mě přiměl znovu vzít do ruky herkules a pokusit se znovu něco slepit, a tentokrát úspěsně. A protože jsem se nedokázal rozhodnout, zda stavět čistě nebo přebarvovat, zkusím obojí na témže modelu. Volba padla na jednodušší model s hranatou kabinou.
Zde tedy důkaz vlastnictví originálu:
Stavbou postupuji velmi, velmi pomalu (začal jsem před měsícem), a podle návodu, zatím tedy první čtyři číslované celky - motor.
Do přebarvovaného modelu jsem se snažil doplnit nějaké detaily, uvidím, co a jak bude vidět pod surfacerem:
Přední část motoru budu barvit zvlášť, a z ní ještě samostatně kompresory, proto zatím na sucho a bez hadic.
Až na fotkách vidím, že zapracovat budu muset především na čistotě práce, tím spíš, že zatím stavím z laserových kopií a papír se hodně třepí, při ohýbání za vlhka se tisk drolí. Při napuštění nitrolakem se pak barva rozpouští úplně.
Ze zajímavosti jsem spočítal díly čtyř celků - originál 104 : 267 přebarvovaný
po počátečním váhání jsem se rozhodl jít s kůží na trh. Nemůžu říct, že bych se k papírovému modelaření vracel - pokud v to nepočítáme miniboxy z abíčka před dvaceti lety a nepovedený model sondy Magion v téže době. Ale právě tenhle neúspěch, na který jsem si vzpomněl, mě přiměl znovu vzít do ruky herkules a pokusit se znovu něco slepit, a tentokrát úspěsně. A protože jsem se nedokázal rozhodnout, zda stavět čistě nebo přebarvovat, zkusím obojí na témže modelu. Volba padla na jednodušší model s hranatou kabinou.
Zde tedy důkaz vlastnictví originálu:
Stavbou postupuji velmi, velmi pomalu (začal jsem před měsícem), a podle návodu, zatím tedy první čtyři číslované celky - motor.
Do přebarvovaného modelu jsem se snažil doplnit nějaké detaily, uvidím, co a jak bude vidět pod surfacerem:
Přední část motoru budu barvit zvlášť, a z ní ještě samostatně kompresory, proto zatím na sucho a bez hadic.
Až na fotkách vidím, že zapracovat budu muset především na čistotě práce, tím spíš, že zatím stavím z laserových kopií a papír se hodně třepí, při ohýbání za vlhka se tisk drolí. Při napuštění nitrolakem se pak barva rozpouští úplně.
Ze zajímavosti jsem spočítal díly čtyř celků - originál 104 : 267 přebarvovaný