Ahoj všichni. Možná to vypadá, že se zde nic neděje, ale není tomu tak. Dovolím si přidat sem pár fotek ze stavby "Válečníka" a podělit se tak s Vámi o postřehy a zážitky ze stavby.
Na řadu měl přijít podovozek, ale protože se mi do něj nějak nechtělo, "obalil" jsem věž.
Taky jsem s předstihem slepil přídavné pancéřování,
a dvě bedny, co přijdou později na záď.
Tak a jde se na kola, nejprve ta hnací. Vyřezávání bylo docela zážitek.
Napínací kola. Zde musím uvést, že vystřihovánka obsahovala obruče jen na jedno kolo, na druhé bylo nutné dílky vyrobit.
Vodící kladky. Ač jsem poslechl a začal na retuš používat vodovky, ne vždy se mi v tomto směru dařilo. Kombinace černé a žluté....
Ramena pojezdových kol.
Dosud vytvořené části podvozku pohromadě.
No a protože lepení proběhlo i v době vánočních svátků, pustil jsem se do tvorby "lineckých" koleček. Zde jsem musel "vyrobit" polovinu vnitřních kol, místo 24 ks bylo jen 12. Nedostatek odstranila kopírka.
Při výrobě pojezdových kol jsem se rozhodl, že nebudu kroužky vyřezávat ze silného kartonu, ale nařezal jsem si proužky papíru, které jsem postupně namotával na vnitřní disk.
Hotová pojezdová kola i s osazením na ramena.
Všechna kolečka pěkně pohromadě.
Kola na svých místech
Hurá na pásy. Zde jsem si vypomohl laserem pálenými částmi. Jednotlivé dílky se měly spojovat drátkem, který by stejně nebyl vidět a musím se přiznat, že mi takové spojování vůbec nešlo. proto jsem se rozhodl lepit dílky na dvě nitě.
Lepení plošek a barvení vnitřní strany pásu
Ukázka vnitřní a vnější strany pásu.
Hotové pásy.
Zkouška pásů a hnacího kola. Dopadlo to lépe, než jsem čekal, zuby pasovaly do děr naprosto přesně.
Pásy připravené na osazení.
Hurá, pásy na svých místech. Oba pásy jsem musel o pár dílků zkrátit. Konce pásů jsem "natrvrdo" slepil k sobě na spodní straně pojezdového kola.
Pokračování díly na korbě. Nejprve blatníky a přední přídavný pancíř.
Přední a boční blatníky osazeny na korbě, stejně tak přední pacíř....
... zadní blatníky a dříve vyrobené bedny rovněž přilepeny na korbu. U blatníků jsem měl obavu, jak "si sednou" na korbu. Ale opět jsem byl velice mile překvapený přesností, ne poprve ani ne naposledy.
Drobotina na korbu, nářadí, hasící přístroje, přední světla a směrovky, náhradní díly pásu (odstřihnutá část jednoho z nich). Také přihrádka na levý bok. Tu jsem se snažil "vytunit", když jsem vyřezal původní pletivo a nahradil je síťkou proti hmyzu. Tyto věci přijdou na korbu teprve nalepit.
Tímto je korba téměř hotová. Zbývají ještě madla a další věci vyrobené z drátků, ale ty na korbu budu lepit až na závěr.
A jde se na věž. Ale o tom zas až někdy příště. Tak se mějte a užívejte si radost z lepení stejně tak, jako jsem si užíval já, při lepení Warriora.