Má to, pokud dobře počítám, přesně 80 dílů a neobsahuje to drátěný dílky. Tudíž přece cajk
Přesně se bude jednat o tento vehikl pražského
B-týmu (jak se mezi námi dopravcům Pražské integrované dopravy mimo DP říká):
Technicky vzato: dvanáctimetrový městský nízkopodlažní autobus Mercedes-Benz Citaro ve faceliftovém provedení z roku 2007, třídveřák, motor M-B O906 hLA Bluetec EEV (přeplňovaný šestiválec zdvihového objemu 6,3 litru a výkonu 210 kW, plní rozšířenou variantu emisní normy Euro V), čtyřstupňová automatická převodovka VOITH DIWA D854.3, přední i zadní náprava ZF, max. rychlost 80 km/h, kapacita 29 vlků vsedě + 69 na stojáka v sardinkovacím provedení. Autobus si docela užil, přišel ještě za Connexu Praha (objednávkou dost možná ještě zažil časy legendárního šrotodopravce Hotliner na běžných linkách, který byl posléze Connexem pohlcen jakožto provozovna Černý Most), posléze byl přebrandován na Veolia Transport, následně na Arrivu, na přelomu let 2013 a 2014 se podíval do Polska, aby se pak po půlroce zase vrátil, byl oděn do
tescolaku (jak se mezi námi říká červenomodrobílému lakovému schematu dle
Standardu PID Svatého), a loni byl odprodán na subdodávky šotodopravci Aranea, kde před pár dny dojezdil na totální KO převodovky...
Kontrolní tisk se mě povedl na první pokus...
...takže zaříznem, ať to pomalopatla nemá tak jednoduchý. Nápravy...
Pokračujemež kolečky. Jelikož pražská Arriva je přece ten nejsprávnější bordel na kolečkách