TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
Zdravím všechny. Po úspěšném dokončení modelu "hasičáku" z Dakaru 1994, jsem se rozhodl pro pokračování v HAS sérii a zvolil jsem model z Dakaru 1995.
Začal jsem nástavbou
Pohled dovnitř nástavby, všechny stěny jsou zpevněny
Nástavba z 90 % hotová - chybí zábradlíčko, ochranný rám a díly mezi střechou nástavby a lemem bočních dílů
Když jsem začal nástavbu, napadla mě šílená myšlenka, udělat nástavby ke zbylým dvěma verzím "hasičáků". Fotky jsou v samostatných galeriích. Není v tom záměr dělat všechny tři verze současně, ale pouze nějaké samostatné celky a až se dostanu do bodu, kdy bych měl mít "na stole" spoustu malých různých dílů, budu stavit postupně všechny verze. Mimochodem, ty tři nástavby položené vedle sebe vypadají fakt hezky
Tak to je pro dnešek vše, mějte se hezky.
Začal jsem nástavbou
Pohled dovnitř nástavby, všechny stěny jsou zpevněny
Nástavba z 90 % hotová - chybí zábradlíčko, ochranný rám a díly mezi střechou nástavby a lemem bočních dílů
Když jsem začal nástavbu, napadla mě šílená myšlenka, udělat nástavby ke zbylým dvěma verzím "hasičáků". Fotky jsou v samostatných galeriích. Není v tom záměr dělat všechny tři verze současně, ale pouze nějaké samostatné celky a až se dostanu do bodu, kdy bych měl mít "na stole" spoustu malých různých dílů, budu stavit postupně všechny verze. Mimochodem, ty tři nástavby položené vedle sebe vypadají fakt hezky
Tak to je pro dnešek vše, mějte se hezky.
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
No to zírám jak puk jedeš odvážně a hlavně dobře Nakonec budeš první v cíli se všemi HASkami
Jen tak dál...
Jen tak dál...
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
Jedeš jak drak chlape . Slibuji , že se po výstavě , která bude teď probíhat u nás v Kyjově , přidám nějaký postup . Nějak nebyl čas a pak přiznávám , že ani chuť . Ale já se polepším .
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
Pěkný. Moc pěkný...
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
No jde ti to moooc hezky.
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
Ten Martin tě krásně nakazil s tou Hasmánii . 3 verze RESPEKT !!! Krásná práce .
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
Taky koukám. Tři auta je fakt palba držím pěsti a respekt tobě
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
Borci díky za komentáře.
Tahle "šílenost" se třemi verzemi najednou se už nebude opakovat Už když jsem přemýšlel nad první HASkou, měl jsem v plánu postupně dokončit všechny čtyři a ani jsem neuvažoval o stavbě dvou verzí najednou. Ale stavba prvního vozu byla celkem v pohodě, až na kabinu, kterou jsem dělal dvakrát, tak jsem si začal pohrávat s myšlenkou další dva kousky dělat současně kam až to půjde. No a když jsem udělal jednu nástavbu, přišla druhá a nakonec třetí a bylo rozhodnuto .
Mějte se hezky
Tahle "šílenost" se třemi verzemi najednou se už nebude opakovat Už když jsem přemýšlel nad první HASkou, měl jsem v plánu postupně dokončit všechny čtyři a ani jsem neuvažoval o stavbě dvou verzí najednou. Ale stavba prvního vozu byla celkem v pohodě, až na kabinu, kterou jsem dělal dvakrát, tak jsem si začal pohrávat s myšlenkou další dva kousky dělat současně kam až to půjde. No a když jsem udělal jednu nástavbu, přišla druhá a nakonec třetí a bylo rozhodnuto .
Mějte se hezky
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
Zdravím všechny, přináším další postup ve stavbě.
Díly střechy kabiny
A samotná kabina. Zase jsem začal podlahou a zadním čelem. Následovala vnitřní část podlahy a motorového tunelu. Tady jsem si díl rozstříhal na menší celky, aby se mi s ním lépe pracovalo. Jako první přišel na řadu motorový tunel.
Potom boční díly kabiny s díly podlahy.
Následovaly vnitřní boční díly kabiny a vnitřní zadní čelo. K oběma bočním dílům jsem přilepil přístrojovou desku, která na fotkách zatím není přilepená k vnitřním bočním dílům.
No a zatím poslední kompletací je přední maska, zatím bez mřížky z comfort packu.
Zatím vše, mějte se hezky.
Díly střechy kabiny
A samotná kabina. Zase jsem začal podlahou a zadním čelem. Následovala vnitřní část podlahy a motorového tunelu. Tady jsem si díl rozstříhal na menší celky, aby se mi s ním lépe pracovalo. Jako první přišel na řadu motorový tunel.
Potom boční díly kabiny s díly podlahy.
Následovaly vnitřní boční díly kabiny a vnitřní zadní čelo. K oběma bočním dílům jsem přilepil přístrojovou desku, která na fotkách zatím není přilepená k vnitřním bočním dílům.
No a zatím poslední kompletací je přední maska, zatím bez mřížky z comfort packu.
Zatím vše, mějte se hezky.
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
Máš to moc dobře rozjetý, kolego. A jak jsem tak dneska koukal na fb tak to asi nebudou poslední HASky...
Re: TATRA 815 4x4 HAS 1995 / VIMOS / 1:32
Koukám do galerie a pořád nechápu jak se ti daří lepit vnitřní díly kabiny, když máš už slepené bočnice s podlahou a zadním čelem. Bál bych se, že neslícuju okna. Máš můj respekt. Netušil jsem, když jsem začal stavět HAS sérii, že tím někoho takhle nakopnu. A teď si blíž k cíli než já. Držím ti pěsti a mám z toho velkou radost kolego v HASmanii