Vašku ďakujem za rady, aj za fotky. Jak sadne kabína na podvozok, na to si ešte chvíľu počkáme. Každopádne, ako dopadla kapota už vieme teraz.VašekS píše:Krásná práce Martine.
K těm pantům. Bude to titěrný, ale z cigaretového papírku na 0,5 mm drátek by to mohlo fungovat.
Jde spíš o to, jak Ti to sedne. Já měl u TPéčka problém s kolizí motoru s vnitřní přírubou ventilátoru.
Ať se daří .
Tak som dal na rady a nakoniec, je časť kapoty otvorená, respektíve otváracia s nejakými extra pántami som sa nebabral, ale urobil som uchytenie iba z prúžku papiera, ktorý má vôľu na to, aby sa dala kapota otvoriť. Som rád, že sa mi kapota celkom podarilo a auto začína dostávať reálne kontúry.
Okrem iného som dorobil nasávacie a výfukové potrubia pod kabínou.
Tip: Tu chcem iba prípadným ďalším staviteľom dať radu ohľadom toho, že výfukové potrubie urobte fakt podľa šablóny. Toho miesta pod kabínou veľa nie je, a ja som ho napríklad musel trochu zúžiť, pretože mi to do tunelu nevošlo. Ale žiadny problém.
Poslednou spracovanou časťou je hotový vzduchový filter.
Tu sú fotky: