Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Ahoj,
dík za reakce, i když docela se zpožděním. Dnes přihodím nějaký posun vpřed.
Dodělal jsem připojení náprav k pohonnému ústrojí, motor je opatřen palivovým potrubím a ostatní drobotinou, chybí výfukové potrubí. To jsem nechal na později, bo by mohlo kolidovat s kabinou, do které jsem se z toho důvodu pustil. Dál ve fotkách...
Z úprav, které jsem provedl: - díl 101 podlepen černým "zapasem kolora", jinak by podlaha zvenčí byla bílá
- díly 110, 111, 112 a 112L jsem podlepil kartonem 0,5 mm a budoucnost ukáže, zda byla moje úvaha správná.
Něco už mám postavené i z cisterny, ale nic jsem nefotil, tak o tom zase příště...
dík za reakce, i když docela se zpožděním. Dnes přihodím nějaký posun vpřed.
Dodělal jsem připojení náprav k pohonnému ústrojí, motor je opatřen palivovým potrubím a ostatní drobotinou, chybí výfukové potrubí. To jsem nechal na později, bo by mohlo kolidovat s kabinou, do které jsem se z toho důvodu pustil. Dál ve fotkách...
Z úprav, které jsem provedl: - díl 101 podlepen černým "zapasem kolora", jinak by podlaha zvenčí byla bílá
- díly 110, 111, 112 a 112L jsem podlepil kartonem 0,5 mm a budoucnost ukáže, zda byla moje úvaha správná.
Něco už mám postavené i z cisterny, ale nic jsem nefotil, tak o tom zase příště...
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Pěkně jsi s tím postoupil...paráda
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Toto nechápu a obdivuju .... Když lepím, tak jeden model. Rozdělat jich víc, tak nedokončím ani jeden
A lepit to v takové kvalitě.....no pane jo
A lepit to v takové kvalitě.....no pane jo
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Přesně! Tohle taky obdivuju. Makat na vícero složitejch modelech a nezblbnout z toho.
Ale podle toho, co má Honza v podpisu, tak to tipuju na nějaký tajný klony.
Ale podle toho, co má Honza v podpisu, tak to tipuju na nějaký tajný klony.
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Super práce. Jak můžeš zvládat dva TAKOVÉ projekty najednou.. nechápu
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Tak já Vám to teda prozradím! Takhle dopadne chlap, když ho přestane bavit sex...
- bedatruhlar
- Příspěvky: 497
- Registrován: pát 20.1.2012 22:36
- Bydliště: kyjovsko
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
kurna konečně vím proč se mě do toho lepení nechcehaageeman píše:Tak já Vám to teda prozradím! Takhle dopadne chlap, když ho přestane bavit sex...
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Ahoj,
někdy od března jsem byl nucen se věnovat modelaření v oblasti architektura 1:1. Renovoval jsem dva byty (odstěhovala se dcera), takže dost práce, která však přinesla i ovoce v podobě velkorysejšího prostoru pro lepení. Ze stolu 90x45 jsem se přesunul na ,,letiště" 140x70 (místnost před malováním ). Na stole už je vidět i produkt mého snažení.
Protože jsem měl na lepení jen krátké časové úseky s většími pauzami, rozhodl jsem se pokračovat cisternou, kde rám měl čas pořádně proschnout a nekroutit se. Rám podvozku se bude opět stříkat, proto absence retuše . Na skříni strojovny mi vyšla kratší obšívka o cca 1 mm (bílá spára na horní straně) , další z chyb je absence dílu 169b (přední zaoblené čelo cisterny). Ve šmikajdě sice je, ale pouze v bílé barvě. Ten jsem podlepil, jak je dáno, ale nemohl jsem ho dostat do pláště. Musel jsem upravit tvar a budoucnost ukáže, zda to byla správná cesta. Bílý díl jsem pak polepil zeleným "zapasom kolora" a ořezal. Jak to padne do další konstrukce se ještě v budoucnu zmíním.
A když bylo fakt málo času, patlal jsem po kouskách kolečka
někdy od března jsem byl nucen se věnovat modelaření v oblasti architektura 1:1. Renovoval jsem dva byty (odstěhovala se dcera), takže dost práce, která však přinesla i ovoce v podobě velkorysejšího prostoru pro lepení. Ze stolu 90x45 jsem se přesunul na ,,letiště" 140x70 (místnost před malováním ). Na stole už je vidět i produkt mého snažení.
Protože jsem měl na lepení jen krátké časové úseky s většími pauzami, rozhodl jsem se pokračovat cisternou, kde rám měl čas pořádně proschnout a nekroutit se. Rám podvozku se bude opět stříkat, proto absence retuše . Na skříni strojovny mi vyšla kratší obšívka o cca 1 mm (bílá spára na horní straně) , další z chyb je absence dílu 169b (přední zaoblené čelo cisterny). Ve šmikajdě sice je, ale pouze v bílé barvě. Ten jsem podlepil, jak je dáno, ale nemohl jsem ho dostat do pláště. Musel jsem upravit tvar a budoucnost ukáže, zda to byla správná cesta. Bílý díl jsem pak polepil zeleným "zapasom kolora" a ořezal. Jak to padne do další konstrukce se ještě v budoucnu zmíním.
A když bylo fakt málo času, patlal jsem po kouskách kolečka
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Hurá žije !!!!
Kukám , že je tady nějaké období kategorie architektura 1:1 . Já chodím pomáhat dceři na barák takže taky na lepení není moc času .
Ta absence předního čela je teda sakra hrubá chyba . Aby ten zapas koloru někde nechyběl , je to poměrně velký kus . Ale spasované to máš parádně . Rohy jsou dokonale zaoblené . ani moc ani málo .
Držím palce ve všech projektech .
Kukám , že je tady nějaké období kategorie architektura 1:1 . Já chodím pomáhat dceři na barák takže taky na lepení není moc času .
Ta absence předního čela je teda sakra hrubá chyba . Aby ten zapas koloru někde nechyběl , je to poměrně velký kus . Ale spasované to máš parádně . Rohy jsou dokonale zaoblené . ani moc ani málo .
Držím palce ve všech projektech .
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Opět a zase jen chvála.
Pěkně Ti to roste.
Pěkně Ti to roste.
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Opět luxusní práce.
Díky za info o chybách. Jen doufám, že zapas koloru bude dost na celou stavbu.
Díky za info o chybách. Jen doufám, že zapas koloru bude dost na celou stavbu.
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Ahoj,
trochu jsem se věnoval kabině, chtěl jsem, ať to dostane ten správný tvar. Natvaroval jsem kapotu, blatníky, slepil dveře a vložil do rámu, aby jsem nalepil správně sloupky k rámu střechy. Všechno jsem to dal dohromady a nasadil na rám
. Vypadalo to celkem dobře, než jsem si všiml chyby vůči originálu. Díly 118b (označené šipkou) dosedají na rám přesně , ale přední část blatníků a mřížka chladiče nedosedne na úroveň nárazníku, jak je to u originálu .
Kdybych upravil díly 118b tak, aby blatníky a mřížka dosedli, už nejde zavřít kapota kvůli filtru. Včul babo raď Upravit, otevřít kapotu a dělat jako že nic
PS. pro vojtu78 to je všechen zelený zapas kolora i co z něj zůstane
trochu jsem se věnoval kabině, chtěl jsem, ať to dostane ten správný tvar. Natvaroval jsem kapotu, blatníky, slepil dveře a vložil do rámu, aby jsem nalepil správně sloupky k rámu střechy. Všechno jsem to dal dohromady a nasadil na rám
. Vypadalo to celkem dobře, než jsem si všiml chyby vůči originálu. Díly 118b (označené šipkou) dosedají na rám přesně , ale přední část blatníků a mřížka chladiče nedosedne na úroveň nárazníku, jak je to u originálu .
Kdybych upravil díly 118b tak, aby blatníky a mřížka dosedli, už nejde zavřít kapota kvůli filtru. Včul babo raď Upravit, otevřít kapotu a dělat jako že nic
PS. pro vojtu78 to je všechen zelený zapas kolora i co z něj zůstane
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
Hm, tady se špatně radí.
Co je vidět, tak podle originálu má blatník vpředu jiný tvar. Měl by být ostřeji zaoblený a vzdálenost světla od nárazníku menší.
Co s tím? Možná od všeho trochu. Podběhy malinko přiříznout, aby to sedlo níž? Odpárat nárazník a posunout výš? Přimáčknout filtr? Anebo se na to vykašlat?
Co je vidět, tak podle originálu má blatník vpředu jiný tvar. Měl by být ostřeji zaoblený a vzdálenost světla od nárazníku menší.
Co s tím? Možná od všeho trochu. Podběhy malinko přiříznout, aby to sedlo níž? Odpárat nárazník a posunout výš? Přimáčknout filtr? Anebo se na to vykašlat?
Re: Kraz 258 & TZ-22 / GPM / 1:25
A nešlo by opravdu ten nárazník odpárat a posunout o kousek výš ? Pokud by to nešlo tak bych to raději nechal tak .