North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48 HOTOVO
Moderátoři: old_Mr_Grim, numi
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
Ty fotky naprosto dokonalého zpracování a pod nimi ten podpis
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
je krasne videt, ze Valkyra je dost velky ptak, ale samotny prostor pro posadku je vlastne desne malickaty..
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
Díky za ohlasy Nedokonalostí je tam samozřejmě dost, ale fotky jsou milosrdné
Kuba78 - Máš pravdu. Moc místa tam neměli. A to se v sériové verzi počítalo se čtyř člennou posádkou. Určitá výhoda byla v tom, že Vakyrie měla přetlakovou kabinu a tak piloti nemuseli nosit skafandry jako jejich kolegové v SR-71 nebo v U-2.
Kuba78 - Máš pravdu. Moc místa tam neměli. A to se v sériové verzi počítalo se čtyř člennou posádkou. Určitá výhoda byla v tom, že Vakyrie měla přetlakovou kabinu a tak piloti nemuseli nosit skafandry jako jejich kolegové v SR-71 nebo v U-2.
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
SR71 ma pretlakovou kabinu, oblek piloti nosili hlavne kvuli tomu aby nezmrzli za letu a neshoreli kdyby se museli vystrelit. u Valkyry - naco skafandr kdyz mas vlastni bojove vajicko http://www.ejectionsite.com/xb70caps.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
nechat se vystrelit pri mach3 dvacet kilometru nad zemi zavreny do krabicky od sardinek by musel byt skutecne zazitek k nezaplaceni.. Proste Valkyra je neuveritelny stroj. sice ve finale by byl k nicemu, ale je to technologicky kus umeni..
nechat se vystrelit pri mach3 dvacet kilometru nad zemi zavreny do krabicky od sardinek by musel byt skutecne zazitek k nezaplaceni.. Proste Valkyra je neuveritelny stroj. sice ve finale by byl k nicemu, ale je to technologicky kus umeni..
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
Ahoj
Další várka obšívky.
Focení už začíná být trochu náročnější. Budu se muset podívat k ponorkářům, jak správně nafotit takový tvar.
Kuba78 SR-71... Nenapsal jsem to dobře. Kabina sice byla přetlaková, ale skafandry byly nutné. Nejen kvůli chladu ve velké výšce, ale i kvůli teplotě ( až +60°C ) při vysokých rychlostech a nakonec i kvůli množství kyslíku který dostávali do skafandrů navíc.
Vajíčko ve Valkýře je parádní. Škoda, že při havárii druhé Valkýry nefungovalo jak mělo.
Další várka obšívky.
Focení už začíná být trochu náročnější. Budu se muset podívat k ponorkářům, jak správně nafotit takový tvar.
Kuba78 SR-71... Nenapsal jsem to dobře. Kabina sice byla přetlaková, ale skafandry byly nutné. Nejen kvůli chladu ve velké výšce, ale i kvůli teplotě ( až +60°C ) při vysokých rychlostech a nakonec i kvůli množství kyslíku který dostávali do skafandrů navíc.
Vajíčko ve Valkýře je parádní. Škoda, že při havárii druhé Valkýry nefungovalo jak mělo.
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
Ahoj
vodorovné řídící plochy, nebo kachní plochy, nebo canardy... Jestli někdo máte nějaké hezčí české pojmenování, tak sem s ním
Ve vystřihovánce jsou řešené pouze obšívkou bez jakékoli vnitřní kostry, a lepí se přímo na obšívku trupu. Moc si nedovedu představit že bych to tak lepil.
Takže jsem udělal důkladnou kartonovou kostru ve stejném duchu jako je na zbytku modelu.
Spoje na spodní straně trupu.
vodorovné řídící plochy, nebo kachní plochy, nebo canardy... Jestli někdo máte nějaké hezčí české pojmenování, tak sem s ním
Ve vystřihovánce jsou řešené pouze obšívkou bez jakékoli vnitřní kostry, a lepí se přímo na obšívku trupu. Moc si nedovedu představit že bych to tak lepil.
Takže jsem udělal důkladnou kartonovou kostru ve stejném duchu jako je na zbytku modelu.
Spoje na spodní straně trupu.
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
Awesome build? very precise and accurate!
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
Thank you. I believe there's always room for improvement
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
Ahoj
Vrátil jsem se k prostředku letadla a dodělal jsem přívodní kanály a lopatky kompresorů. Teoreticky je dovnitř vidět na čtyři motory. Až to přikryje křídlo tak toho ale moc vidět nebude.
Dále jsem doplnil zhruba 100 dílků na motory.
To se mi na papírácích líbí. Dodáte 100 dílků a výsledkem je více-méně tmavší odstín
Vrátil jsem se k prostředku letadla a dodělal jsem přívodní kanály a lopatky kompresorů. Teoreticky je dovnitř vidět na čtyři motory. Až to přikryje křídlo tak toho ale moc vidět nebude.
Dále jsem doplnil zhruba 100 dílků na motory.
To se mi na papírácích líbí. Dodáte 100 dílků a výsledkem je více-méně tmavší odstín
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
titan neni stribrny, ale spise sedivy, bacha na to.
https://twitter.com/boomaero/status/1409596457594785799" onclick="window.open(this.href);return false;
https://twitter.com/boomaero/status/1409596457594785799" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
Mám pár odstínů "hliníkové" barvy - ta by tomu titanu celkem odpovídala. Něco z toho vyberu.
Na Valkýře byly použity tři různé titanové slitiny a každá má trochu jiný odstín. I kola byla natřena "hliníkovou" barvou, ale opět v jiném odstínu (na fotkách skutečného stroje je to hezky vidět). Ten rozdíl bych rád zachoval i na modelu. Každopádně - podvozkové nohy na modelu se těm skutečným podobají jen hodně vzdáleně, takže s přesným odstínem to zas tak hrotit nebudu.
Na Valkýře byly použity tři různé titanové slitiny a každá má trochu jiný odstín. I kola byla natřena "hliníkovou" barvou, ale opět v jiném odstínu (na fotkách skutečného stroje je to hezky vidět). Ten rozdíl bych rád zachoval i na modelu. Každopádně - podvozkové nohy na modelu se těm skutečným podobají jen hodně vzdáleně, takže s přesným odstínem to zas tak hrotit nebudu.
Re: North American XB-70 Valkyrie / Ecardmodels / 1:48
Ahoj
Ještě před dokončením podvozku bylo potřeba dodělat kryt přední podvozkové šachty. Můj dojem, že by to nemuselo být nic hrozného, se opět nepotvrdil
Ve vystřihovánce je kryt složený ze šesti částí. Vůbec se mi nedařilo slepit je nějak rozumě k sobě. Když už se to podařilo tak to zase nepasovalo na model.
Také spoje mezi jednotlivými částmi byly dost znatelné. Nakonec jsem se rozhodl celý díl 4 předělat. Ze šesti částí jsem udělal dvě. Na obrázku je původní díl nahoře a dole ten nový. Tak jako jinde na modelu i tady bylo potřeba dodělat pomocné díly. Není to úplně ono, s výsledkem jsem ale nakonec spokojený.
Ještě před dokončením podvozku bylo potřeba dodělat kryt přední podvozkové šachty. Můj dojem, že by to nemuselo být nic hrozného, se opět nepotvrdil
Ve vystřihovánce je kryt složený ze šesti částí. Vůbec se mi nedařilo slepit je nějak rozumě k sobě. Když už se to podařilo tak to zase nepasovalo na model.
Také spoje mezi jednotlivými částmi byly dost znatelné. Nakonec jsem se rozhodl celý díl 4 předělat. Ze šesti částí jsem udělal dvě. Na obrázku je původní díl nahoře a dole ten nový. Tak jako jinde na modelu i tady bylo potřeba dodělat pomocné díly. Není to úplně ono, s výsledkem jsem ale nakonec spokojený.