Tatra 815 ER45 16230 4x4.1/55T(SOT)/Ripper Works/1:32-HOTOVO
Napsal: pon 2.3.2020 22:17
Ahoj.
Rozhodol som sa pustiť aj do tohto modelu.
Niečo o predlohe:
Tatra 815 SOT je obrněné vozidlo na podvozku čtyřkolové Tatry 815, speciálně zkonstruované pro nasazení českých vojáků v Afghánistánu v rámci urgentní potřeby. Na výrobě vozidla se podílely české firmy Terrex-Tatra a LOM Praha. Výhodou obrněné Tatry je vysoká průchodivost v terénu, smrtící palebná síla a poměrně velká ložná plocha, takže lze přepravovat i značný náklad.
Základní výzbroj vozidla tvoří sovětský kulomet DŠK M ráže 12,7 mm, upevněný na přední lafetě, z něhož lze vést palbu na pozemní i vzdušné cíle. Na zadní lafetu lze upevnit kulomet ráže 7,62 mm nebo automatický granátomet. Tyto lafety na korbě Tatry jsou vybaveny pancéřovými štíty k ochraně střelců. Řidič i velitel vozidla mají k dispozici v předních rozích kabiny otočné lafetace na které lze upevnit kulomety MINIMI ráže 5,56 mm. Osádka dále disponuje osobními zbraněmi, ručními granáty, případně další výzbrojí podle potřeby a úkolu.
V současnosti nejsou obě vozidla AČR v aktivní službě a jsou zakonzervována v Zásobovacím středisku Rančířov.
Celková hmotnost: 15700 kg
Celková délka: 7360 mm
Celková šířka: 2550 mm
Celková výška: 3230 mm
Světlá výška: 380 mm
Rozvor: 4090 mm
Rozchod: 2034 mm - obě nápravy
Niečo o modely:
TATRA T815 ER45 16230 4x4.1/55T
měřítko: 1:32
vydavatel: RipperWorks
autor modelu: Jan Bruthans
formát: B4
rozsah: 8 stran s díly
3 strany s návodnými kresbami
1,7 strany návodu
počet číslovaných dílů (resp. celků): 39 (celkem dílů 1065)
Začal som pomaly spracováva motor a jednotlivé diely podvozku. Zatiaľ nemám rám tak to nekompletujem ale aj to príde.
Motor:
Diely podvozku:
Rozhodol som sa pustiť aj do tohto modelu.
Niečo o predlohe:
Tatra 815 SOT je obrněné vozidlo na podvozku čtyřkolové Tatry 815, speciálně zkonstruované pro nasazení českých vojáků v Afghánistánu v rámci urgentní potřeby. Na výrobě vozidla se podílely české firmy Terrex-Tatra a LOM Praha. Výhodou obrněné Tatry je vysoká průchodivost v terénu, smrtící palebná síla a poměrně velká ložná plocha, takže lze přepravovat i značný náklad.
Základní výzbroj vozidla tvoří sovětský kulomet DŠK M ráže 12,7 mm, upevněný na přední lafetě, z něhož lze vést palbu na pozemní i vzdušné cíle. Na zadní lafetu lze upevnit kulomet ráže 7,62 mm nebo automatický granátomet. Tyto lafety na korbě Tatry jsou vybaveny pancéřovými štíty k ochraně střelců. Řidič i velitel vozidla mají k dispozici v předních rozích kabiny otočné lafetace na které lze upevnit kulomety MINIMI ráže 5,56 mm. Osádka dále disponuje osobními zbraněmi, ručními granáty, případně další výzbrojí podle potřeby a úkolu.
V současnosti nejsou obě vozidla AČR v aktivní službě a jsou zakonzervována v Zásobovacím středisku Rančířov.
Celková hmotnost: 15700 kg
Celková délka: 7360 mm
Celková šířka: 2550 mm
Celková výška: 3230 mm
Světlá výška: 380 mm
Rozvor: 4090 mm
Rozchod: 2034 mm - obě nápravy
Niečo o modely:
TATRA T815 ER45 16230 4x4.1/55T
měřítko: 1:32
vydavatel: RipperWorks
autor modelu: Jan Bruthans
formát: B4
rozsah: 8 stran s díly
3 strany s návodnými kresbami
1,7 strany návodu
počet číslovaných dílů (resp. celků): 39 (celkem dílů 1065)
Začal som pomaly spracováva motor a jednotlivé diely podvozku. Zatiaľ nemám rám tak to nekompletujem ale aj to príde.
Motor:
Diely podvozku: