Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Ano, vlastní návrh, změřil jsem si vlastní ruce a tak podobně a řidiče jsem v poměru smotal z ruliček papíru. Následně z vnitřku v loktech a kolenou nařezal drážky, v těch drážkách ohnul a slepil.
Děkuji
(Kabina bez řidiče je jako bouda bez psa )
Děkuji
(Kabina bez řidiče je jako bouda bez psa )
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Já to říkám furt .Tomáš59 píše: (Kabina bez řidiče je jako bouda bez psa )
Tvoje provedení se mi fakt líbí, u příštího modelu to zkusím.
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Kdyžtak hoď odkaz sem do vlákna, zajímal by mě tvůj výsledek .Nafe_CZ píše:u příštího modelu to zkusím.
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Mezi tím jsem dokončil pístnice k patkám. Byla to taková oddychovka oproti vzorku pneu
Píst (párátko) je polepen chromovou folií. Vypadá to mnohem líp, než nabarvený na šedo.
Píst (párátko) je polepen chromovou folií. Vypadá to mnohem líp, než nabarvený na šedo.
Naposledy upravil(a) Tomáš59 dne pát 11.6.2021 18:00, celkem upraveno 1 x.
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Dezény se normálně prodávají.....Tomáš59 píše: Jelikož RW už nevyrábí vzorek na tento model, tak jsem si ho musel začít vyrábět svépomocí .
Je to docela pakárna .
https://www.mpg-modely.cz/www-webareal- ... -6x6-RW-64" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
No vidíš, ten mi nějak unikl...djpavel píše: Dezény se normálně prodávají.....
Ale když už jsem to začal ďoubat, tak to i dodělám...
Akorát na výtisku k ADčku byl vzorek namalovanej na jedvé polovině běhounu obráceně a já jsem to začal dělat podle něj, tak to nebude úplně Barumka NR27. Já ten vzorek budu mít směrovej .
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Ďoubačka se vzorkem dokončena, nabarveno, teď už jen nalepit. To taky zabere pár hodin času...
Dále jsem se pustil do nástavby. Trochu jsem laboroval, jak nalepit díl 21g. hledal jsem na netu, jestli někde narazím na zadní pohled do nástavby, kde bude viditelný, ale marně. Nakonec mi pomohlo prostudování návodu, kde jsem se dočetl o připevnění hydropohonu 24p k dílu 21g, potom mi bylo jasné, jak to tam patří .
Dále jsem se pustil do nástavby. Trochu jsem laboroval, jak nalepit díl 21g. hledal jsem na netu, jestli někde narazím na zadní pohled do nástavby, kde bude viditelný, ale marně. Nakonec mi pomohlo prostudování návodu, kde jsem se dočetl o připevnění hydropohonu 24p k dílu 21g, potom mi bylo jasné, jak to tam patří .
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Máš to moc pěkný.
Klobouk dolů před vlastním vzorkem. V době lejsrů se to už moc nevidí.
Není to širší kvůli tomu, aby jsi to mohl podlepit kartonem, včetně boků závaží a kresba nebyla nikde rušena?
Klobouk dolů před vlastním vzorkem. V době lejsrů se to už moc nevidí.
Není to širší kvůli tomu, aby jsi to mohl podlepit kartonem, včetně boků závaží a kresba nebyla nikde rušena?
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Děkuji.
Tahle varianta mě nenapadla. V každým případě bych ty boky muse uřezávat a nalepit na vrch podlepovaného papíru. Myslím si, že to tak asi autor nezamýšlel. Nebo aspoň v návodu o tom nebyla zmínka.
Plánuji to o tem milimetr zúžit, stejně už takhle jsem bok dílu 22j retušoval bílou a červenou, tak to zaretušuji ještě jednou .
K tomu vzorku. Na pneumatice ho zatím ješě nemám, tak jsem zvědav na výsledek .
Tahle varianta mě nenapadla. V každým případě bych ty boky muse uřezávat a nalepit na vrch podlepovaného papíru. Myslím si, že to tak asi autor nezamýšlel. Nebo aspoň v návodu o tom nebyla zmínka.
Plánuji to o tem milimetr zúžit, stejně už takhle jsem bok dílu 22j retušoval bílou a červenou, tak to zaretušuji ještě jednou .
K tomu vzorku. Na pneumatice ho zatím ješě nemám, tak jsem zvědav na výsledek .
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Balastní závaží hotovo. Nakonec jsem přetřel celé bíločervené šrafování a nápis čkd, poněvadž jsem musel zamaskovat boky uřízlého dílu 22j, který byl o tem 1 mm širší. Retuš měla o chlup jiný odstín, tak jsem se tomu přetření nevyhl.
Ve šmikajdě jsem narazil na chybu v označení dílů. Hledal jsem díl 23a, ale nakonec jsem zjistil, že je mylně označen jako 21a.
Tudíž označení dílu 21a je ve vystřihovánce duplicitně .
Hlavně že tam ten díl je
Ve šmikajdě jsem narazil na chybu v označení dílů. Hledal jsem díl 23a, ale nakonec jsem zjistil, že je mylně označen jako 21a.
Tudíž označení dílu 21a je ve vystřihovánce duplicitně .
Hlavně že tam ten díl je
Re: Tatra 813 AD 125 / RipperWorks / 1:32
Ahoj,
postupoval jsem dál dle návodného textu ve šmikajdě a došel jsem do fáze, kdy si vyrobíte "KLEC" a do ní potřebujete vložit "JEŽKA" .
Protože tam je napsáno, že si sestavíte rám nástavby z bočnic, vzadu přilepíte příčku 21j, bočnice následně olemujete pásnicemi 22a,b,c (R,L). Tím už si začínáte uzavírat KLÍCKU . Potom slepíte balastní závaží s nápisem ČKD a také to nalepíte na rám. No a když už máte rám se závažím v kupě pěkně zaretušovaný a podobně, tak přijde na řadu buben navijáku s osou a krabičkovými čepy. Ten si zhotovíte bokem dle návodu a cituji: "Celý buben vlepte i s čepy do rámu na díly 21c, 21f ."
A teď babo raď, jak tam ten buben dostat... ? Řezat, ohýbat a podobně?
Trochu se mi ulevilo, když jsem si prozíravě říkal, že závaží na rám zatím ještě lepit nebudu... (já vždycky vystřihovánky vyrábím jako shluk dílů a nakonec slepuji celky k sobě ) a vyplatilo se.
V každém případě bych začal dříve zpracovávat buben navijáku před závažím a s dílem 21j (zadní příčkou) bych byl také trochu trpělivější .
Přeji všem patlu zdar a hlavně PROZÍRAVOST
postupoval jsem dál dle návodného textu ve šmikajdě a došel jsem do fáze, kdy si vyrobíte "KLEC" a do ní potřebujete vložit "JEŽKA" .
Protože tam je napsáno, že si sestavíte rám nástavby z bočnic, vzadu přilepíte příčku 21j, bočnice následně olemujete pásnicemi 22a,b,c (R,L). Tím už si začínáte uzavírat KLÍCKU . Potom slepíte balastní závaží s nápisem ČKD a také to nalepíte na rám. No a když už máte rám se závažím v kupě pěkně zaretušovaný a podobně, tak přijde na řadu buben navijáku s osou a krabičkovými čepy. Ten si zhotovíte bokem dle návodu a cituji: "Celý buben vlepte i s čepy do rámu na díly 21c, 21f ."
A teď babo raď, jak tam ten buben dostat... ? Řezat, ohýbat a podobně?
Trochu se mi ulevilo, když jsem si prozíravě říkal, že závaží na rám zatím ještě lepit nebudu... (já vždycky vystřihovánky vyrábím jako shluk dílů a nakonec slepuji celky k sobě ) a vyplatilo se.
V každém případě bych začal dříve zpracovávat buben navijáku před závažím a s dílem 21j (zadní příčkou) bych byl také trochu trpělivější .
Přeji všem patlu zdar a hlavně PROZÍRAVOST