LIAZ 100.47+BSS NV 31.23.22/AK MODELY/BETA/HOTOVO/
Napsal: ned 26.1.2020 12:20
Peknú nedeľu prajem všetkým.V rade stovkových LIAZOV pokračujeme návesovým ťahačom 100.47.Bude k nemu plachtový trojosý náves BSS.
Model 100.47, ktorého výroba se naplno rozbehla v roku 1977, bezprostredne nadväzoval na typ 100.45. V tomto prípade však išlo už o hromadnú výrobu úplne sériových vozidiel. Zásadnou zmenou prešla predovšetkým strecha kabíny, ktorá bola o 80 mm zvýšená tak, aby odpovedala medzinárodne platným predpisom pre bezpečnosť posádky. Vozidlo poháňal upravený motor MŠ 638 (vo všetkých rozmerových ohľadoch zhodný s MŠ 637) s výkonom 212 (niektoré materiály uvádzajú 224) kW a maximálnym točivým momentom 1132 (1188) Nm pri 1300 ot./min. Brzdový okruh vozidla bol vzduchový.
Čo sa týka sfarbenia súpravy,tak je inšpirovaná týmto screenom
Samotnú stavbu som začal včera kabínou.
,,,
Ďalší postup bude čoskoro.Zolo.
Model 100.47, ktorého výroba se naplno rozbehla v roku 1977, bezprostredne nadväzoval na typ 100.45. V tomto prípade však išlo už o hromadnú výrobu úplne sériových vozidiel. Zásadnou zmenou prešla predovšetkým strecha kabíny, ktorá bola o 80 mm zvýšená tak, aby odpovedala medzinárodne platným predpisom pre bezpečnosť posádky. Vozidlo poháňal upravený motor MŠ 638 (vo všetkých rozmerových ohľadoch zhodný s MŠ 637) s výkonom 212 (niektoré materiály uvádzajú 224) kW a maximálnym točivým momentom 1132 (1188) Nm pri 1300 ot./min. Brzdový okruh vozidla bol vzduchový.
Čo sa týka sfarbenia súpravy,tak je inšpirovaná týmto screenom
Samotnú stavbu som začal včera kabínou.
,,,
Ďalší postup bude čoskoro.Zolo.