T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25 / HOTOVO
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Vypadá to perfektně. A neboj, potrubí se tam vejde, ale chce to dost trpělivosti.
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Ahoj,
tak s potrubím jsem se snad porval se ctí , "hřibky" jsem pojal malinko odlišně, než Vašek (nechtělo se mi dodělávat žebra). Podle "šablony" na čtvrtky, na osminy a do každé pak 3 žebra... délka žeber se musela upravit , výsledek 32 a 3 ještě zbydou . Holt, jsem spořivej typ .
Takže sání pak následovný , s rezervou a upravenou délkou řetězu na "kočce".
Doufám, že kryty dopadnou aspoň takhle...
tak s potrubím jsem se snad porval se ctí , "hřibky" jsem pojal malinko odlišně, než Vašek (nechtělo se mi dodělávat žebra). Podle "šablony" na čtvrtky, na osminy a do každé pak 3 žebra... délka žeber se musela upravit , výsledek 32 a 3 ještě zbydou . Holt, jsem spořivej typ .
Takže sání pak následovný , s rezervou a upravenou délkou řetězu na "kočce".
Doufám, že kryty dopadnou aspoň takhle...
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Tohle je uplně nádherná stavba ... co dodat, nic, jen se kochat .
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Tohle je fakt nádhera. To potrubí muselo být výživné.
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Fakt paráda. Krásně se na to kouká. Umíte si ale představit jak výživné bylo zjistit odkud kam která trubka vede, jak to nakonstruovat tak aby to šlo slepit a přitom to vypadalo jako živý? Všechno jen podle fotek, hodiny a hodiny prohlížení a hledání navaznosti fotek že tahle roura by asi mohla být tady ta na jiné fotce a vede asi sem nebo támhle a přitom živé auto nebylo možné nikde vidět.Jsem fakt rád že se do modelu pustilo hned několik modelářů a je vidět že modelářů, kteří mají soudnost se do takového modelu pusti, protože řekněme si to na rovinu. Tento model není pro každého. Takže smekám před každým kdo takhle umí
PS když vidím ten hupcuk a vím jak je to malinkaté....... nemám slov
PS když vidím ten hupcuk a vím jak je to malinkaté....... nemám slov
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Dík za povzbudivá slova. K práci na bočních krytech je budu, zdá se po dnešku, hodně potřebovat.
to spida: - je-li to kreslené jen podle fotek, tak hluboká poklona. Přesnost potrubí po slepení mě až zarazila, samozřejmě v dobrém. Až na jednu felu, co jsem si podělal sám, mi všechny roury sedli jak onen pověstný hrnec... Takže taky... dík za to!
to spida: - je-li to kreslené jen podle fotek, tak hluboká poklona. Přesnost potrubí po slepení mě až zarazila, samozřejmě v dobrém. Až na jednu felu, co jsem si podělal sám, mi všechny roury sedli jak onen pověstný hrnec... Takže taky... dík za to!
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Zas to máš hezčí než já. Jsi prostě borec.
A hupcuk, ten jsem odložil k nepoužitým dílům, že možná až.... , spíš už nikdy .
A hupcuk, ten jsem odložil k nepoužitým dílům, že možná až.... , spíš už nikdy .
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Vašku děkuji, ale jsem soudný člověk a tak vím, že teď mi milosrdně lžeš . A ten hupcuk to nevytrhne.
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Ahoj,
jelikož jsem se v posledních týdnech pral s tou mrchou, co nám teď řádí v revíru, nebylo moc chuti, ani času sem házet příspěvky. Sice jsem sledoval počínání ostatních a jde Vám to všem hezky, ale sám jsem moc chutí do lepení neměl. Toto je snažení ještě předtím, než jsem lehl.
Krom pantů se mi povedlo poprat se s kurníkem. Problém žádný nenastal, výztuhu krytu na straně žebříku jsem udělal poloviční rovnou, takže tam to bylo při kompletaci v poho.
Ostatní na fotkách...
jelikož jsem se v posledních týdnech pral s tou mrchou, co nám teď řádí v revíru, nebylo moc chuti, ani času sem házet příspěvky. Sice jsem sledoval počínání ostatních a jde Vám to všem hezky, ale sám jsem moc chutí do lepení neměl. Toto je snažení ještě předtím, než jsem lehl.
Krom pantů se mi povedlo poprat se s kurníkem. Problém žádný nenastal, výztuhu krytu na straně žebříku jsem udělal poloviční rovnou, takže tam to bylo při kompletaci v poho.
Ostatní na fotkách...
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Ahoj,
rozhodoval jsem se, zda pokračovat navijáky, nebo kabinou, začal jsem obojím a postupně zvítězila kabina. Hned na začátek přiznávám, že jsem se nepoučil "z krizového vývoje" a rovněž nalepil oplechování stupaček v posloupnosti čísel. Věděl jsem, že tam "něco" je, ale jak na potvoru byl nějaký problém v připojení a tak jsem si to přečetl až po vlepení. Holt budu taky párat, nebo řezat.
Teď už nějaké komentované foto , problém jsem měl s ohybem skla v dolních rozích, které se mi nedařilo přilepit. Pravý na druhý a levý dokonce až na třetí pokus a tam jsem musel rozbourat a poupravit tvar celého rohu. Je to lehce vidět . . Nasílení střechy jsem si zjednodušil podlepením a zaretušováním hran bez oblepení, je to "čistější"
Dál jsem pokračoval interiérem . Trochu mám hokej v natvarování předních sedaček, tak nato musím juknout...
a neodpustil jsem si toto
Ještě je toho dost do konečné alespoň tahače, ale ten základní tvar už to chytá .
rozhodoval jsem se, zda pokračovat navijáky, nebo kabinou, začal jsem obojím a postupně zvítězila kabina. Hned na začátek přiznávám, že jsem se nepoučil "z krizového vývoje" a rovněž nalepil oplechování stupaček v posloupnosti čísel. Věděl jsem, že tam "něco" je, ale jak na potvoru byl nějaký problém v připojení a tak jsem si to přečetl až po vlepení. Holt budu taky párat, nebo řezat.
Teď už nějaké komentované foto , problém jsem měl s ohybem skla v dolních rozích, které se mi nedařilo přilepit. Pravý na druhý a levý dokonce až na třetí pokus a tam jsem musel rozbourat a poupravit tvar celého rohu. Je to lehce vidět . . Nasílení střechy jsem si zjednodušil podlepením a zaretušováním hran bez oblepení, je to "čistější"
Dál jsem pokračoval interiérem . Trochu mám hokej v natvarování předních sedaček, tak nato musím juknout...
a neodpustil jsem si toto
Ještě je toho dost do konečné alespoň tahače, ale ten základní tvar už to chytá .
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Neskutočný masaker... Nádherná práca.
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Tohle je HUSTOTA!!! Na tohle to chce mít odvahu a pak se to vyplácí... jako v tvém případě. Jedeš zatím moc dobře tak ať ti to vydrží a budu sledovat dál.
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
No vida, jak se klube, Tatřice.
Prolisy na střeše jsi zvládnul skvěle. A u toho skla. Kde?
Prolisy na střeše jsi zvládnul skvěle. A u toho skla. Kde?
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
taky hustý
Re: T 815-6 VWN9T+návěs / SpidaModels / 1:25
Ahoj,
v posledních týdnech jsem si na lepení krom 24-hodinovky kradl čas spíš po desetiminutovkách a bohužel někde se to nevyplatilo . Na tatře jsem se sice pohnul, ale občas za cenu dost fatálních chyb. Dopatlal jsem docela úspěšně interiér a začal dávat dohromady kabinu. Vlepoval jsem postupem: - tapec střechy+ svislé madla, zadní stěna, balsou vyztužené boční stěny, palubní deska. U bočních stěn jsem bohužel nic nevlepil doprostřed, ve svislém směru od středního okna dolů. Nevím kdy, ale povedlo se mi tyto místa na vnější skořápce kabiny vmáčknout dovnitř . Na levé straně se to dá přehlédnout, ale vpravo je to dost výrazné. Výdutě nad stupačkami přišli odříznout po vzoru Vaška. Interiér s podlahou pak celkem pohodově zaplul dovnitř a seděl až podezřele přesně. Sice jsem postup průběžně fotil, ale narychlo a dnes jsem zjistil, že nic z toho nejde použít.
Dál jsem pokračoval uchycením kabiny a systémem uzamčení. Zde jsem se nesoustředil na funkčnost, ale na přesnost zhotovení dílů, táhel dle šablon a přesnost nalepení. Dovoluji si napsat, že když to sestrojíte tak, jak to spiďa (autor) nakreslil, tak to funguje a háčky se hezky zamknou na čepy. to je vše, co šlo použít .
Pak jsem začal Tatřici dávat dohromady. U lepení kol jsem zjistil, že vyztužení nábojů zadních náprav jsem dost podcenil a páralo se... a vyztužovalo...!
No, průběžný účet teď vypadá nějak takto A hodnocení této etapy? Že jsem se na to nevy...bodl a nenechal to, až bude víc času
v posledních týdnech jsem si na lepení krom 24-hodinovky kradl čas spíš po desetiminutovkách a bohužel někde se to nevyplatilo . Na tatře jsem se sice pohnul, ale občas za cenu dost fatálních chyb. Dopatlal jsem docela úspěšně interiér a začal dávat dohromady kabinu. Vlepoval jsem postupem: - tapec střechy+ svislé madla, zadní stěna, balsou vyztužené boční stěny, palubní deska. U bočních stěn jsem bohužel nic nevlepil doprostřed, ve svislém směru od středního okna dolů. Nevím kdy, ale povedlo se mi tyto místa na vnější skořápce kabiny vmáčknout dovnitř . Na levé straně se to dá přehlédnout, ale vpravo je to dost výrazné. Výdutě nad stupačkami přišli odříznout po vzoru Vaška. Interiér s podlahou pak celkem pohodově zaplul dovnitř a seděl až podezřele přesně. Sice jsem postup průběžně fotil, ale narychlo a dnes jsem zjistil, že nic z toho nejde použít.
Dál jsem pokračoval uchycením kabiny a systémem uzamčení. Zde jsem se nesoustředil na funkčnost, ale na přesnost zhotovení dílů, táhel dle šablon a přesnost nalepení. Dovoluji si napsat, že když to sestrojíte tak, jak to spiďa (autor) nakreslil, tak to funguje a háčky se hezky zamknou na čepy. to je vše, co šlo použít .
Pak jsem začal Tatřici dávat dohromady. U lepení kol jsem zjistil, že vyztužení nábojů zadních náprav jsem dost podcenil a páralo se... a vyztužovalo...!
No, průběžný účet teď vypadá nějak takto A hodnocení této etapy? Že jsem se na to nevy...bodl a nenechal to, až bude víc času