Motory, nástavby a podobné informace - vozidla TATRA
Motory, nástavby a podobné informace - vozidla TATRA
Odděleno z vlákna PMHT v sekci Novinky na trhu. moderátor Zrzek.
Zase budu za rypáka, ale to už ej můj úděl... K sypači mám jedinou výtku - co jsem viděl fotky, má to špatný motor - desetiválec T3-929. Vzhledem k použití podvozku NTH to musí být bezturbový nebo turbový dvanáctiválec T3-930. NTH bylo vyráběno pouze s těmito motory. Jinak musím říct, že nástavba je hodně povedená.
Ke sklopce si netroufám tvrdit, že to tak je, z fotek je to nezřetelné, ale přijde mi, že rám není za motorem dozadu zůžený jak má. Může to ale být opravdu jen zdání, pořádnou fotku, ze které by to bylo zřetelné jsem nenašel...
Zase budu za rypáka, ale to už ej můj úděl... K sypači mám jedinou výtku - co jsem viděl fotky, má to špatný motor - desetiválec T3-929. Vzhledem k použití podvozku NTH to musí být bezturbový nebo turbový dvanáctiválec T3-930. NTH bylo vyráběno pouze s těmito motory. Jinak musím říct, že nástavba je hodně povedená.
Ke sklopce si netroufám tvrdit, že to tak je, z fotek je to nezřetelné, ale přijde mi, že rám není za motorem dozadu zůžený jak má. Může to ale být opravdu jen zdání, pořádnou fotku, ze které by to bylo zřetelné jsem nenašel...
Re: PMHT
Knox: Pokud to bylo na mě, pak moje výhoda je v tom, že NEJSEM modelář. Pouze modelářům zajišťuju podklady - fotky, výkresy... - ať už jde o doktora, kluky z PMHT nebo třeba i plastikové modeláře nejrůznějších měřítek. V podstatě kdo si řekne, pokud mám nebo můžu sehnat, rád pomůžu... Možná proto mám odstup a můžu si dovolit faktickou kritiku. Pokud to na mě nebylo, pak se omlouvám za "plácání jater"...
Linhi: Chtěl bych vidět toho blázna, který vyndá výborný tahavý motor V12 a dá tam ultralínou V10, kor když by musel na rámu převařit držáky na motor i převodovku To jen aby řeč nestála Co ten rám - odpoví mi někdo? Tam fakt připouštím, že to není poznat a modely drahá polovička zatím nemá, abych si to ověřil...
Linhi: Chtěl bych vidět toho blázna, který vyndá výborný tahavý motor V12 a dá tam ultralínou V10, kor když by musel na rámu převařit držáky na motor i převodovku To jen aby řeč nestála Co ten rám - odpoví mi někdo? Tam fakt připouštím, že to není poznat a modely drahá polovička zatím nemá, abych si to ověřil...
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob 21.1.2012 11:03
Re: PMHT
Rám je rovný, samotný rám jsem neviděl a pod ním jsem taky neležel, tak jsem to nezpozoroval, ani mě nenapadlo se na to zeptat, omlouvám se koho jsem tím zklamal...
Re: PMHT
Radime znáš mě, víš jak to myslím, nejde o zklamání. Všechny T815 s dvojmontáží na zadku (včetně sklopek S1 i S3) mají zůženou zadní část rámu, zůžení je v místech, kde začíná sklopka, je to právě kvůli tomu, že dvojmontáž je mnohem širší než balony a ještě se mezi rám a kola musí vejít listová pera. Je to krásně vidět tady na webu Parma.cz:
http://www.parma.cz/tx87-30-generalni-o ... e-tatra-s3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.parma.cz/tx87-46-generalni-o ... e-tatra-s3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.parma.cz/tx87-30-generalni-o ... e-tatra-s3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.parma.cz/tx87-46-generalni-o ... e-tatra-s3" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob 21.1.2012 11:03
Re: PMHT
no jo, škoda že jsem ty fotky neviděl dřív, je tam i důkaz že ta zelená existuje, čemuž pár lidí nevěřilo, díky
Re: PMHT
A proč by někdo nevyměnil,12válec za 10válec,dělá se to normálně .-) .
Já s dvanáckou jezdil a myslím,že každej normalní majitel ,který nepotřebuje
sílu 12válců když má tu možnost tak to udělá ,důvod: ekonomika .
Dvanácka si normálně bere 50-60l a o terénu ani mluvit nebudu .-)
Ikdyž musím přiznat,že to je obrovská síla když sešlápneš plyn!
S těma držákama to není žádnej problém,nechci se ,ale pouště do handrkování když
jsem to neviděl jak se to dělá.
Když u nás ve firmě měnili 8válec na 10válec nebyl stím vůbec žádnej problém odvezli
to do dílen a dva tři dny a bylo hotovo.
A ta převodovka -nechápu dá se tam přec jiná délka kardanu.
K té zelené,osobně jsem takhle zelené S1 vyděl jezdit
Ale bohužel ne a ne si vzpomenout kde to bylo.......
Já s dvanáckou jezdil a myslím,že každej normalní majitel ,který nepotřebuje
sílu 12válců když má tu možnost tak to udělá ,důvod: ekonomika .
Dvanácka si normálně bere 50-60l a o terénu ani mluvit nebudu .-)
Ikdyž musím přiznat,že to je obrovská síla když sešlápneš plyn!
S těma držákama to není žádnej problém,nechci se ,ale pouště do handrkování když
jsem to neviděl jak se to dělá.
Když u nás ve firmě měnili 8válec na 10válec nebyl stím vůbec žádnej problém odvezli
to do dílen a dva tři dny a bylo hotovo.
A ta převodovka -nechápu dá se tam přec jiná délka kardanu.
K té zelené,osobně jsem takhle zelené S1 vyděl jezdit
Ale bohužel ne a ne si vzpomenout kde to bylo.......
Re: PMHT
L3000: Zrovna u silničářů, kde je potřeba síla pro uhrnutí sněhu by byla výměna motoru čistý nerozum Neříkám, že by to nebylo možné, ale považuji to za velmi nepravděpodobné Je to svým způsobem kravina a šikovný modelář si do toho dá motor, který tam patří a který je k dispozici v jiných modelech nebo upraví ten, co měl tuším Spíďa ke stažení... V podstatě i proto to píšu, rozhodně nechci shazovat modely, jen upozorňuji na fakta
Re: PMHT
Předloha sypače je velmi lákavá, model je naprosto úžasný. Je fajn tento stroj potkávat na silnici a pak se dočkat modelu! Autorům děkuju. Pokud byste stáli o nafocení reálného stroje, možná by tu byla cesta, kterou prověřuji...
Re: PMHT
A proč by musel mít delší kabinu? Nechápu. motor může trčet kus za kabinou, ne? Proč je za kabinou asi ten kryt? Ha? Když je to udělané z typu NTH, tak soudím že specifikace bude odpovídat tomuto http://tatratech.wz.cz/prospekty/t815/t815nth.html" onclick="window.open(this.href);return false; mimochodem, je to s touto krátkou kabinou a má to 12-ti válec.
Jinak, já sem se eště nedíval na to jaký je motor ve vystřihovánce. Jestli je tam 10-ti válec, kdo bude chtít a vědět o tom, dá si tam 12-ti válec, kdo nebude chtít, nebo o tom nebude vědět, nechá si 10-ti válec.
Jinak, já sem se eště nedíval na to jaký je motor ve vystřihovánce. Jestli je tam 10-ti válec, kdo bude chtít a vědět o tom, dá si tam 12-ti válec, kdo nebude chtít, nebo o tom nebude vědět, nechá si 10-ti válec.
Re: PMHT
Vasek176: Než něco napíšeš, tak si o tom prosím něco zjisti, abys ze sebe nedělal zbytečně, s prominutím, blbce. Jedná se o podvozek T815 NTH, tedy Návěsový Tahač s Hydraulikou, do kterých v Tatře montovali výhradně dvanáctiválce a to jak atmosférické, tak přeplňované, to není věc, kterou dávám k diskusi, to je historický fakt. Ostatně všechny klasické hasičské CAS 32 mají stejnou kabinu a mají taky motory V12. Pár CAS-32 máme u nás v práci, čili s nimi příležitostně jezdím a s přeplňovaným NTH se sklápěcím tříosákem plným šutrů jsem díky kamarádovi párkrát taky jel... Pod krátkou kabinu ve standardním provedení se vejdou všechny tatrovácké motory - proto je za kabinou ten plechový kryt - i pod ním je motor. Ostatně pod kabinu s tzv.předsunutým kolem (sklápěčky) se taky vejdou všechny motory - docela dost sklopek jezdí s dvanáctihrncem namísto desetihrnce. Vojáci měli ve všech speciálních vozidlech krom provedení VV15 4x4 a VPR 4x4 V12ky, v provedeních 8x8 pak vždy přeplňované. Navíc měla armáda vícepalivové motory, které sežvejkaly skoro vše, co se do nich nalilo a spoustu dalších drobných odlišností - například vodotěsné startery, alternátory atd...
Add fox: Přesně to jsem chtěl říct
Add fox: Přesně to jsem chtěl říct
Re: PMHT
Mohl bych tedy do NTH od pmht nacpat spida motor beze změn- teda s jinak udělaným výfukovým potrubím..ps prosba na H.Obroučku. Nemáte prosím zadní pohled-fotku, na namontovaný motor v nth. Fotek motorů jsou na netu mrtě. Ale jsou to motory vymontované . Mě jde o pohled ze zadu,kvůli výfukovému potrubí..Dík Jara