Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
...pěkně ses s tím porval. Můj pokus o funkční plošinu se taktéž zdařil, úplně jsi mi připomněl ten vývoj a výzkum jak na to, kde co přichytit, aby to ve výsledku fungovalo. Tehdy jsem oka pístů dělal z kartonu napuštěného vteřiňákem, vrtal mikrobruskou a byla to šílená prácička s velkým procentem zmetků...
Jen tak dál, vlákno je hodně inspirativní...
Jen tak dál, vlákno je hodně inspirativní...
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
komar: Díky U prvního pístu jsem zkoušel oka smotat z proužku papíru, ale nebylo to ono jednak pevnostně a pak bylo potřeba mít úchyty co nejmenší, což výše popsané již splňovalo. Pak ladit délky a místa uchycení, no doslova výzkum Ale povedlo se...
Popojedeme o kousek dále. Pro ,,oddech,, při sestavování ramene jsem si odběhl k několika úpravám detailů okolo...
Původní, kdysi slepená rezerva, mi jaksi přestala vyhovovat. Rozhodl jsem se jí trochu vylepšit vzhledem ke zbytku vozidla Púvodní provedení, sesazení ,,ráfku,, a nově připravené díly. A výsledek úpravy
Další drobnost, kterou jsem se rozhodl upravit, bylo potrubí pro připojení hadic s vodou. Původně jsem chtěl jen přelepit zátky a odřezat ,,vzduch,,. Což by ovšem vypadalo divně, takže jsem si vytvořil nové vedení z trubiček smotaného papíru (uvařeno z pár fotek, návodky PP-27 od RW a vlastního uvážení). Není to kdo ví co, ale vypadá to o něco lépe
Když už jsem byl v tom trubičkování, doplnil jsem ještě propojení vzduchového filtru s ,,motorem,,...
Další drobnost která mne v průběhu stavby napadla, byly pozičky na kabinu. Nu a zde nápad převeden ve skutečnost...
Prozatím poslední maličkostí bylo doplnění malého háku na spodek 1. části ramene...
To by bylo prozatím vše, Všem pěknou neděli a pokračování zase příště
Popojedeme o kousek dále. Pro ,,oddech,, při sestavování ramene jsem si odběhl k několika úpravám detailů okolo...
Původní, kdysi slepená rezerva, mi jaksi přestala vyhovovat. Rozhodl jsem se jí trochu vylepšit vzhledem ke zbytku vozidla Púvodní provedení, sesazení ,,ráfku,, a nově připravené díly. A výsledek úpravy
Další drobnost, kterou jsem se rozhodl upravit, bylo potrubí pro připojení hadic s vodou. Původně jsem chtěl jen přelepit zátky a odřezat ,,vzduch,,. Což by ovšem vypadalo divně, takže jsem si vytvořil nové vedení z trubiček smotaného papíru (uvařeno z pár fotek, návodky PP-27 od RW a vlastního uvážení). Není to kdo ví co, ale vypadá to o něco lépe
Když už jsem byl v tom trubičkování, doplnil jsem ještě propojení vzduchového filtru s ,,motorem,,...
Další drobnost která mne v průběhu stavby napadla, byly pozičky na kabinu. Nu a zde nápad převeden ve skutečnost...
Prozatím poslední maličkostí bylo doplnění malého háku na spodek 1. části ramene...
To by bylo prozatím vše, Všem pěknou neděli a pokračování zase příště
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
To není ve stovce, že ne .
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
to už nieje modelovanie, ale kúzlenie ... krása, teším sa na výsledok
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
JanO: No, plus - mínus
7_Rado_7: Já už taky Nějaké zmenšo / většovací kouzlo by se občas hodilo
Pustil jsem se do asi posledního placatého dílu (alespoň co model nabízí) a to pracovní klece...Zde bylo potřeba odstranit přebytečný ,,vzduch,, jako u ostatních dílů. Záležitost je to opravdu výživná, pověstné ,,šmankote, vždyť Vy jste ho přeříz,, se nedostavilo a tak vznikl základ rámu...Ten jsem si v zadní části rozdělil...
...naohýbal a slepil...A následně připravil k vlepení podlahu...
...kterou jsem z vrchu vylepšil ,,hliníkovým plechem,, a ze spodu alespoň náznakem konstrukce...
Dalšího vylepšení se pak dočkala pracovní světla
Tím jsem započal i činnost pro mne asi nejméně oblíbenou a to je retušování bílé barvy. Vzhledem k tomu, že černá linka se místy z hran dílů odloupla, přetřel jsem zábradlí klece celé. Foťák nedokonalosti sice dost vyzdvihuje, ale i tak s výsledkem moc spokojen nejsem, pokusím se povrch ještě nějak doupravit, případně uvažuji v krajním případě celé zábradlí předělat buď z nařezaného papíru, nebo nahradit též novým, ale z plastových profilů...No uvidíme, promyslím to stejně jako rozprodej svého archivu, co se bílých modelů týče
A aby to nebylo jen celé bílé, přidělal jsem i jeden barevný detail...blinkry na bok kabiny
To by bylo zase jednou vše, co se týče auta samotného, zbývá doladit retuš a doplnit zábradlí na korbu a již připravené drobnosti a svoji pozornost naplno přesunu k rameni, kde o práci zatím není nouze. Ale o tom zase příště, přeji dobrou noc
7_Rado_7: Já už taky Nějaké zmenšo / většovací kouzlo by se občas hodilo
Pustil jsem se do asi posledního placatého dílu (alespoň co model nabízí) a to pracovní klece...Zde bylo potřeba odstranit přebytečný ,,vzduch,, jako u ostatních dílů. Záležitost je to opravdu výživná, pověstné ,,šmankote, vždyť Vy jste ho přeříz,, se nedostavilo a tak vznikl základ rámu...Ten jsem si v zadní části rozdělil...
...naohýbal a slepil...A následně připravil k vlepení podlahu...
...kterou jsem z vrchu vylepšil ,,hliníkovým plechem,, a ze spodu alespoň náznakem konstrukce...
Dalšího vylepšení se pak dočkala pracovní světla
Tím jsem započal i činnost pro mne asi nejméně oblíbenou a to je retušování bílé barvy. Vzhledem k tomu, že černá linka se místy z hran dílů odloupla, přetřel jsem zábradlí klece celé. Foťák nedokonalosti sice dost vyzdvihuje, ale i tak s výsledkem moc spokojen nejsem, pokusím se povrch ještě nějak doupravit, případně uvažuji v krajním případě celé zábradlí předělat buď z nařezaného papíru, nebo nahradit též novým, ale z plastových profilů...No uvidíme, promyslím to stejně jako rozprodej svého archivu, co se bílých modelů týče
A aby to nebylo jen celé bílé, přidělal jsem i jeden barevný detail...blinkry na bok kabiny
To by bylo zase jednou vše, co se týče auta samotného, zbývá doladit retuš a doplnit zábradlí na korbu a již připravené drobnosti a svoji pozornost naplno přesunu k rameni, kde o práci zatím není nouze. Ale o tom zase příště, přeji dobrou noc
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
Zdravím všechny přihlížející, měl bych tu opět pár řádků a obrázků k dalšímu postupu na plošině. Jak jsem psal minule, přesunul jsem svoji pozornost k rameni. Především k výrobě částí suchovodu. Ta je v modelu doporučena jako volitelná. Dle přiložených šablon, fotografií a vlastního uvážení jsem se tedy pustil do výroby
Nejprve připravený potřebný materiál...a trubky v lakovně (zjistil jsem těsný stav počtu upínacích nástrojů)
Než barva zaschla, doplnil jsem na vozidlo připravené drobnosti...rezervu se zábradlím, madla na kryt motoru, přední blinkry a potrubí pro přívod vody. Tím jsem definitivně ukončil práce na vozidle...uf!
Ale zpět k výrobě suchovodu. Původně jsem zamýšlel použit drát, nakonec jsem veškeré pevné části vytvořil z profilů Tamiya a Evergreen (1 a 0,5 mm) natřených bílou barvou a pružné části z gumy přibližně stejných průměrů. Zkouška spojení pomocí vteřinového lepidla se ukázalo co se pevnosti týče také dostačující, tak vzhůru do práce
Připravená první část s hadicemi, následně spojená s druhou...
V tuto chvíli jsem nejprve napevno osadil pohyblivé spoje čepy a následně připevnil první dvě části suchovodu...
A zkouška funkce spojení...
Jelikož vše dobře dopadlo, postup výroby a upevnění se osvědčil, pokračoval jsem vedením druhého ramene. První jsem osadil silnější trubku do držáků a následně k oběma připojil gumové přechody k pracovní kleci...
A po připevnění druhého ramene ke zbytku postupně propojil trubky s hadicemi na prvním rameni...
Po proschnutí a omotání spojů proužky papíru jsem zalepil do držáků i slabší trubku a celek se pokusil připojit k rameni...
Pokusil pro to, že při jednom sklopení ramen k sobě, se ozvalo celkem slušné lupnutí a já zjistil že se mi odtrhla vidlička od táhla mezi pístnicí a první částí ramene. Po jejím začištění, srovnaní, přilepení (pěkně kolmo jak se patří) a řádném proschnutí, během téměř bezesné noci, jsem ráno přezkoušel funkci kloubu a...stejné lupnutí, stejná závada, jen druhé táhlo Bohužel, nalepením vidličky, dříve prasknuvšího táhla do kolmé polohy, jsem ubral prostor pro sklopení druhého a to se mu stalo osudným. Původně totiž obě vidličky svíraly lehký úhel mimo boční osu...Jelikož táhla z ramen v tuto chvíli již vyjmout nelze, musel jsem jejich opravy realizovat v sestavě která se velmi špatně drží v ruce jen tak, natož když máte v úmyslu s ní nějak cíleně manipulovat, natož jakoukoliv silou něco přemlouvat k poslušnosti. Úvahy nad tím, zda rameno zalepit složené, či do jaké polohy rozložené, naštěstí zahnala úprava šachty spodního táhla, seříznutí vidličky z čela tak, aby dolehla co nejtěsněji k rameni, opětovné, velmi důkladné zjištění poloh obou vidliček vůči sobě a ještě důkladnější přilepení zpět k táhlům. Po dostatečném vytvrzení všech spojů jsem mechanismus opět spojil a se zatajeným dechem se pokusil ramena sklopit...a úspěšně!!!
Po překonání těchto útrap, jsem připojil k celku třetí díl ramene, píst, na sucho nasadil klec a do ní doplnil střední, pohyblivou část zábradlí...
Následovalo rozměření posledních částí potrubí a hadic, doladění polohy klece a propojení všech připravených částí...
Tím by byla montáž ramene a suchovodu u konce, tedy až na jeho zakončení vodním dělem. To jsem použil z modelu, podlepil a lehce upravil a doplnil. Není to žádná hitparáda, spíše náznak ale myslím si že to celkem stačí, většina přejde, znalí prominou a já jsem spokojen
Další drobnost, kterou jsem se rozhodl zpříjemnit si život, byly pozičky na bocích ramene. Na výrobu jsem použil blinkr z některé Karosy řady ,,Š,, od MG z domácího vrakoviště (konečně ty zbytky k něčemu jednou byly )
Když už byl konec téměř na dohled, pustil jsem se do oblíbeného retušovaní bílých hran a dolaďování drobností. A zde mne po třetí a doufám že naposledy, zklamal mechanismus táhel. Tentokrát jakoby nic, odpadlo oko spojující vidličky od pístnice. Samozřejmě k tomu došlo asi půl dne po té, co jsem čep ve spojení všech tří částí zakápl lepidlem. Takže následná oprava, kdy mezi čtyřmi vrstvami papíru bylo potřeba k tyčce přilepit kolečko o šířce necelého milimetru, co největší plochou, bez místa na uchycení a hlavně vše neslepit dohromady, bylo opravdu třešničkou NAŠTĚSTÍ...i tato oprava dopadla dobře, to že mi o další den protáhla stavbu, s úsměvem pominu
Poslední co se po stole povalovalo byla bedna elektrocentrály a pracoviště ,,strojníka,,...Sedadlo jsem cca o 1,5 mm zúžil, působilo svojí původní šířkou podivně, naopak bedna elektrocentrály mi vyšla o kousek delší, ale rozhodl jsem se ji nechat tak jak je
A v této chvíli, kdy bylo vše na svých místech, doladěno a srovnáno, bych si dovolil zvolat,...: Konečně HOTOVO!!!
Na to, že jsem někdy v půlce Prosince tohohle drobečka vysypal z krabičky a chtěl si u něj trochu oddechnout, se to neskutečně zvrtlo Ale myslím si, že to rozhodně stálo za to To by bylo ze stavby vše a pro dnešek též...Na shledanou příště, s finálovými fotkami
Nejprve připravený potřebný materiál...a trubky v lakovně (zjistil jsem těsný stav počtu upínacích nástrojů)
Než barva zaschla, doplnil jsem na vozidlo připravené drobnosti...rezervu se zábradlím, madla na kryt motoru, přední blinkry a potrubí pro přívod vody. Tím jsem definitivně ukončil práce na vozidle...uf!
Ale zpět k výrobě suchovodu. Původně jsem zamýšlel použit drát, nakonec jsem veškeré pevné části vytvořil z profilů Tamiya a Evergreen (1 a 0,5 mm) natřených bílou barvou a pružné části z gumy přibližně stejných průměrů. Zkouška spojení pomocí vteřinového lepidla se ukázalo co se pevnosti týče také dostačující, tak vzhůru do práce
Připravená první část s hadicemi, následně spojená s druhou...
V tuto chvíli jsem nejprve napevno osadil pohyblivé spoje čepy a následně připevnil první dvě části suchovodu...
A zkouška funkce spojení...
Jelikož vše dobře dopadlo, postup výroby a upevnění se osvědčil, pokračoval jsem vedením druhého ramene. První jsem osadil silnější trubku do držáků a následně k oběma připojil gumové přechody k pracovní kleci...
A po připevnění druhého ramene ke zbytku postupně propojil trubky s hadicemi na prvním rameni...
Po proschnutí a omotání spojů proužky papíru jsem zalepil do držáků i slabší trubku a celek se pokusil připojit k rameni...
Pokusil pro to, že při jednom sklopení ramen k sobě, se ozvalo celkem slušné lupnutí a já zjistil že se mi odtrhla vidlička od táhla mezi pístnicí a první částí ramene. Po jejím začištění, srovnaní, přilepení (pěkně kolmo jak se patří) a řádném proschnutí, během téměř bezesné noci, jsem ráno přezkoušel funkci kloubu a...stejné lupnutí, stejná závada, jen druhé táhlo Bohužel, nalepením vidličky, dříve prasknuvšího táhla do kolmé polohy, jsem ubral prostor pro sklopení druhého a to se mu stalo osudným. Původně totiž obě vidličky svíraly lehký úhel mimo boční osu...Jelikož táhla z ramen v tuto chvíli již vyjmout nelze, musel jsem jejich opravy realizovat v sestavě která se velmi špatně drží v ruce jen tak, natož když máte v úmyslu s ní nějak cíleně manipulovat, natož jakoukoliv silou něco přemlouvat k poslušnosti. Úvahy nad tím, zda rameno zalepit složené, či do jaké polohy rozložené, naštěstí zahnala úprava šachty spodního táhla, seříznutí vidličky z čela tak, aby dolehla co nejtěsněji k rameni, opětovné, velmi důkladné zjištění poloh obou vidliček vůči sobě a ještě důkladnější přilepení zpět k táhlům. Po dostatečném vytvrzení všech spojů jsem mechanismus opět spojil a se zatajeným dechem se pokusil ramena sklopit...a úspěšně!!!
Po překonání těchto útrap, jsem připojil k celku třetí díl ramene, píst, na sucho nasadil klec a do ní doplnil střední, pohyblivou část zábradlí...
Následovalo rozměření posledních částí potrubí a hadic, doladění polohy klece a propojení všech připravených částí...
Tím by byla montáž ramene a suchovodu u konce, tedy až na jeho zakončení vodním dělem. To jsem použil z modelu, podlepil a lehce upravil a doplnil. Není to žádná hitparáda, spíše náznak ale myslím si že to celkem stačí, většina přejde, znalí prominou a já jsem spokojen
Další drobnost, kterou jsem se rozhodl zpříjemnit si život, byly pozičky na bocích ramene. Na výrobu jsem použil blinkr z některé Karosy řady ,,Š,, od MG z domácího vrakoviště (konečně ty zbytky k něčemu jednou byly )
Když už byl konec téměř na dohled, pustil jsem se do oblíbeného retušovaní bílých hran a dolaďování drobností. A zde mne po třetí a doufám že naposledy, zklamal mechanismus táhel. Tentokrát jakoby nic, odpadlo oko spojující vidličky od pístnice. Samozřejmě k tomu došlo asi půl dne po té, co jsem čep ve spojení všech tří částí zakápl lepidlem. Takže následná oprava, kdy mezi čtyřmi vrstvami papíru bylo potřeba k tyčce přilepit kolečko o šířce necelého milimetru, co největší plochou, bez místa na uchycení a hlavně vše neslepit dohromady, bylo opravdu třešničkou NAŠTĚSTÍ...i tato oprava dopadla dobře, to že mi o další den protáhla stavbu, s úsměvem pominu
Poslední co se po stole povalovalo byla bedna elektrocentrály a pracoviště ,,strojníka,,...Sedadlo jsem cca o 1,5 mm zúžil, působilo svojí původní šířkou podivně, naopak bedna elektrocentrály mi vyšla o kousek delší, ale rozhodl jsem se ji nechat tak jak je
A v této chvíli, kdy bylo vše na svých místech, doladěno a srovnáno, bych si dovolil zvolat,...: Konečně HOTOVO!!!
Na to, že jsem někdy v půlce Prosince tohohle drobečka vysypal z krabičky a chtěl si u něj trochu oddechnout, se to neskutečně zvrtlo Ale myslím si, že to rozhodně stálo za to To by bylo ze stavby vše a pro dnešek též...Na shledanou příště, s finálovými fotkami
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
veru pekná práca, gratulujem k ukončeniu a teším sa na finálne fotky
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
Ahoj,
velká gratulace k dokončení naprosto famózního kousku, který je suprově zpracovaný a navíc v tomto měřítku
Palec nahoru a klobouček dolu mistře, super
Těším se na další tvoje projekty, ať se daří Jakub.
velká gratulace k dokončení naprosto famózního kousku, který je suprově zpracovaný a navíc v tomto měřítku
Palec nahoru a klobouček dolu mistře, super
Těším se na další tvoje projekty, ať se daří Jakub.
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
...nářez... Přijmi i mou gratulaci a obdiv...
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
Tohle je paráda i na 1:32, natož pak na stovku
Nádhera
Nádhera
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
Vůbec bych se nedivil kdyby s toho začala stříkat voda . Neskutečně skutečné .
Jen se bojím aby někdo někde na výstavě nezkoušel , jestli si ty písty zalepil dobře .
Jen se bojím aby někdo někde na výstavě nezkoušel , jestli si ty písty zalepil dobře .
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
Pánové děkuji, jsem rád že se mrňous líbí...
kaktusak: Zbyňku, na vodu nedojde, nesedly mi závity ve šroubení a zátky jsem musel přilepit natvrdo . Písty jsem zalepil jak nejlépe to šlo, ale mám problém když potřebuji tu legraci jen přenést, natož pak pohybovat s jejími částmi a to si troufnu tvrdit, že tak nějak vím kam sáhnout (kdepak, sám nevím )...obávám se že taková zkouška by Tatru poslala rychle do výslužby
JakubSDK: Něco už mám nachystáno a rozděláno, tak doufám že Tě nezklamu
Pořídil jsem si trochu lepší pozadí než je pracovní deska s policí v zádech a pokusil se upáchat něco obrázků hotového výtvoru
Dost řečí, zde jsou slíbené finálovky...Tatra v transportní poloze...
Něco málo změn se odehrálo ještě na pracovní kleci, doplnil jsem stupačku, odrazky a opěrky patrně nášlapu?...inu výrazné prvky co jsem okoukal z fotografií předlohy. Ještě jsem uvažoval o rozvodu vody s tryskami pod plošinou, ale tu by pak už nebylo asi možné uchopit opravdu za nic, proto je slabší hadice ukotvena kolenem pouze do podlahy
A plošina v akci...
Pár detailů ramene a vozu...
A navrch ještě pár ,,polohovek,,
Co dodat závěrem? Rád bych řekl že to byla procházka růžovou zahradou...ale nebyla I když na druhou stranu se mi po celou dobu dařilo, vše vycházelo a nebýt problému s kloubem a táhly, tak by to ta procházka asi i byla. O to mám ale větší radost, že se to celé povedlo. Bylo to něco úplně jiného než, na co jsem si zvykl u předešlých modelů. Ale rozhodně v pozitivním směru, zkoušení, vymýšlení a upravování drobností,..od začátku to pro mne byla výzva a postupem stavby se stávala stále vyzývavější. Co se samotného modelu týče, myslím že k němu není co vytknout, sám jako takový by neměl činit žádné problémy a s možnými úpravami na své malé rozměry nabízí velké možnosti Nicméně už se těším až si lupnu nějakou pohodovku z ,,krabičky,, Těším se brzy na viděnou, u dalšího modelu, pěkný večer Všem
kaktusak: Zbyňku, na vodu nedojde, nesedly mi závity ve šroubení a zátky jsem musel přilepit natvrdo . Písty jsem zalepil jak nejlépe to šlo, ale mám problém když potřebuji tu legraci jen přenést, natož pak pohybovat s jejími částmi a to si troufnu tvrdit, že tak nějak vím kam sáhnout (kdepak, sám nevím )...obávám se že taková zkouška by Tatru poslala rychle do výslužby
JakubSDK: Něco už mám nachystáno a rozděláno, tak doufám že Tě nezklamu
Pořídil jsem si trochu lepší pozadí než je pracovní deska s policí v zádech a pokusil se upáchat něco obrázků hotového výtvoru
Dost řečí, zde jsou slíbené finálovky...Tatra v transportní poloze...
Něco málo změn se odehrálo ještě na pracovní kleci, doplnil jsem stupačku, odrazky a opěrky patrně nášlapu?...inu výrazné prvky co jsem okoukal z fotografií předlohy. Ještě jsem uvažoval o rozvodu vody s tryskami pod plošinou, ale tu by pak už nebylo asi možné uchopit opravdu za nic, proto je slabší hadice ukotvena kolenem pouze do podlahy
A plošina v akci...
Pár detailů ramene a vozu...
A navrch ještě pár ,,polohovek,,
Co dodat závěrem? Rád bych řekl že to byla procházka růžovou zahradou...ale nebyla I když na druhou stranu se mi po celou dobu dařilo, vše vycházelo a nebýt problému s kloubem a táhly, tak by to ta procházka asi i byla. O to mám ale větší radost, že se to celé povedlo. Bylo to něco úplně jiného než, na co jsem si zvykl u předešlých modelů. Ale rozhodně v pozitivním směru, zkoušení, vymýšlení a upravování drobností,..od začátku to pro mne byla výzva a postupem stavby se stávala stále vyzývavější. Co se samotného modelu týče, myslím že k němu není co vytknout, sám jako takový by neměl činit žádné problémy a s možnými úpravami na své malé rozměry nabízí velké možnosti Nicméně už se těším až si lupnu nějakou pohodovku z ,,krabičky,, Těším se brzy na viděnou, u dalšího modelu, pěkný večer Všem
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
hmmmm. napadá mě jen věta... panáček je asi jinej oddíl
když vezmu poměr měřítko / detaily nevím co jinýho říct. No co, tak se zase v poklidu vrátím ke svýmu neumělýmu patlání a na pěkně udělaný modely budu radši jen závistivě koukat
za mě rozhodně obrovský obdiv nejen za provedení ale taky za trpělivost, šikovný prsty a nesporně dobrý oči (nebo velkou lupu)
když vezmu poměr měřítko / detaily nevím co jinýho říct. No co, tak se zase v poklidu vrátím ke svýmu neumělýmu patlání a na pěkně udělaný modely budu radši jen závistivě koukat
za mě rozhodně obrovský obdiv nejen za provedení ale taky za trpělivost, šikovný prsty a nesporně dobrý oči (nebo velkou lupu)
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
Gratuluji k dokončení, vypadá to opravdu famózně.
Re: Tatra 815 PP-27-2SD / František Sochor / Firebox / 1:100
Chlape, ty nás lakuješ Že tys to postavil 1:32 a pak zmenšil fotky ! Parádní detaily, supr postaveno, velká gratulace!