Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

Odpovědět
Eki
Příspěvky: 7
Registrován: sob 21.1.2012 20:27

Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od Eki »

Dobrý večer.

Předem bych se chtěl přestavit. Jmenuji se Radim Tesař. Modelařím nějaký ten pátek a tak se mi dostalo té cti, že jsem mohl provést testovací stavbu nového modelu od vydavatelství RipperWorks. Tím byl model Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 - třístranný sklápěč. Model jsem začal stavět zhruba v polovině října 2011 a dokončil jsem ho na konci ledna 2012. Jelikož se jedná o můj první model od RW, tak se na něm zajisté najdou chyby způsobené mými levými rucemi.
Poprosím Vás též o shovívavost, neboť je toto můj první příspěvěk na tomto fóru.

Něco málo o modelu. Jedná se o na našich silnicích a stavbách asi nejběžnější Tatru. Model představuje jednu z úplně prvních S3, co byly vyrobeny. Model má i přesně ty samé chyby a neduhy, jako měl skutečný vůz.

Stavbu jsem začal podle návodu nárazníkem, rámem a nápravami.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Dalším krokem byl píst. Píst je dosti náročný na přesnost (což není můj případ) a na zpracování (což taky není můj případ).
Obrázek

Poté přišel na řadu motor. Ten se lepí klasický stylem RW.
Obrázek Obrázek Obrázek

Další částí modelu byla krásně červená kabina. Lepila se suprově.
Obrázek Obrázek

Kabina (zatím bez interiéru) nasazená na rám.
Obrázek Obrázek

Tady už je kabina kompletně hotová a připojená na rám. Ještě je to doplněno postranními stupačkami a nějakou drobotinou. Už to konečně začíná připomínat Tatru.
Obrázek Obrázek

Pokračoval jsem korbou. Po jejím dokončení a přilepení k pístu následovala zkouška sklápění na všechny tři strany. Dopadlo to dobře. Vše funguvalo jak mělo.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Následovalo 11 kol.
Obrázek

A konečně fotky hotového modelu.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Model se lepil suprově. Byl bez chyb, což je u doktora samozřejmost.


Příspěvek lehce upraven. moderátor Zrzek
Naposledy upravil(a) Eki dne sob 25.2.2012 21:49, celkem upraveno 9 x.
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 1687
Registrován: sob 21.1.2012 9:23
Bydliště: Brno

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od Lukáš »

V reálu vypadal model pěkně, tyhle mikronáhledy jsou na dvě věci.. :x
Eki
Příspěvky: 7
Registrován: sob 21.1.2012 20:27

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od Eki »

Děkuji za pochvalu. Mirkonáhledy už jsou opravený. Promin. Holt první příspěvky.
vojta78
Příspěvky: 858
Registrován: pát 20.1.2012 22:04
Bydliště: Šternberk

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od vojta78 »

Na to, jak píšeš, že to je tvůj první Ripper, se ti model povedl. Slušná práce.
Za všech tatrovek od RW co mám, tuto na silnicích vídám nejčastěji. Těším se, až bude i s přívěsem doma, u ostatních doktorových prací.
Tonny1
Příspěvky: 225
Registrován: pát 20.1.2012 22:21
Bydliště: Kroměříž

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od Tonny1 »

Parádní kousek do sbírky RW zatím mám vše co vyšlo, ale na modelu my chybí na boku korby a pod kabinou tlaky, u tažnýho cedulky napětí tonáže. Na zástěrkách chybí
červená odrazka.Přední tlumič má ochranný kryt proti poškození a je umístěn obráceně tělem dolů a pístem nahoru,tak není chromová část pístu vidět, toto platí i pro UDS 114.
Jsou to banality které jdou odstranit doma tiskem na 80g papír.
Uživatelský avatar
Rallyman
Příspěvky: 38
Registrován: sob 21.1.2012 23:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od Rallyman »

Radime paráda. ;)
Uživatelský avatar
Tomáš S.
Příspěvky: 1000
Registrován: sob 21.1.2012 21:39
Bydliště: Uherský Brod

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od Tomáš S. »

Eki píše:Předem bych se chtěl přestavit. Jmenuji se Radim Tesař.
Jo tentok to stavil... :twisted: :oops:
Zrzek
Moderátor
Příspěvky: 614
Registrován: pon 12.12.2011 20:19

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od Zrzek »

Tomáš S - copak se ti nelíbí na tom, kdo stavěl betu?
Uživatelský avatar
Tomáš S.
Příspěvky: 1000
Registrován: sob 21.1.2012 21:39
Bydliště: Uherský Brod

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od Tomáš S. »

Vůbec nic, jen jsme se v Lužánkách docela vtipně seznámili... ;)
Jinak jestli se ti to zdá mimo tak to klidně smázni... :roll:
wpeet
Příspěvky: 31
Registrován: pon 23.1.2012 16:36
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od wpeet »

Krásná Tatra i pěkně slepená beta - a udajně jako tvůj první model od RW - klobouk dolu.

Měl bych jeden dotaz - a to ke kolům.
Kola pro zachování rovnoběžnosti obou bočnic - jsem si všiml že mají vnitřní výstuže podobně jako tomu bylo u vojenských Tater od RW.
Tyto vnitřní kruhy jsou součástí vystřihovánky a nebo domácí zlepšovák????
Protože u Tatry UDS od RW nejsou součástí.

A pokud jsou domácím vylepšením - jak se pereš s tím jaký průměr řezu zvolit - já se s tím totiž peru a nadaří se mi to trefit přesně - aby vnitřek neplaval a nebo nebyl velký a to zároven na dvou průměrech vnější + vnitřní.

Děkuji za případnou odpověď pppítovému patlalovy.
Uživatelský avatar
jezdec
Příspěvky: 162
Registrován: sob 21.1.2012 8:15
Bydliště: Chotěšov Plzeň-Jih

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od jezdec »

Teď my vysvětli co je těžkého na změření průměru disku a běhounu a nakreslení kolečka kružítkem ??
Uživatelský avatar
Tomáš S.
Příspěvky: 1000
Registrován: sob 21.1.2012 21:39
Bydliště: Uherský Brod

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od Tomáš S. »

Myslím ,že to ,že jsou kola "rozseklá" k bombírungu... :idea: Pokud teda si to kolo neslepíš... :|
Uživatelský avatar
Dody
Příspěvky: 93
Registrován: sob 21.1.2012 2:22
Bydliště: Borský Mikuláš Slovakia

Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST

Příspěvek od Dody »

staci trochu oprasit matematiku a z dlzky plasta sa da vypocitat vonkajsi priemer kolesa, tak isto z dielu disku sa da vypocitat vnutorny priemer
Odpovědět

Zpět na „Nákladní vozy a tahače“