Tatra UDS 110a /RW/1:32 HOTOVO
Napsal: čtv 7.4.2016 14:17
Zdravím všechny modeláře!
Po dlouhém sledování zdejšího fóra a nabrání mnoha a mnoha užitečných rad a tipů jsem se také rozhodl přispět svojí troškou do zdejšího mlýna.
Abych se také trošku představil:
Jmenuji se Pavel, Je mi něco kolem 30 let. Modelařině se věnuji již od útlého věku - přivedl mi k ní můj táta a samozřejmě legendární ABC. Celý modelářský život jsem patlal pouze architekturu, sem tam nějaká výjimka ale opravdu sporadicky. Mám za sebou haldy hradů, zámků, statků. Největší výtvor jsou kompletní 3 MPR které jsem páchal snad 8 let.
Zlom přišel asi před třemi lety, když jsem si na výstavě ModelHobby od Spidy zakoupil první dakarku Tatrovku 815 - 1987, a úplně jsem tomu propadl. pak následovala Tatra 148 S1. A následně se mi pod stromečkem objevila tato krasavice. Takže je to prozatím můj 3 model VDT. Takže mám co pilovat a zlepšovat. Takže směle do toho.
Zatím nejobsáhlejší model který má 1095 dílků Stavbu jsem zahájil již v půlce února. průběžně jsem fotil a udělal si trošku náskok
Zároveň je to můj první report stavby vůbec tak se omlouvám za případné nedostatky. S foťákem to také moc neovládám. Raději ho předám manželce
Zde je vlastnictví originálu, na které jsem si vzpomněl až když už bylo něco vystřiženo:
A nyní již do samotné stavby. Začal jsem dle návodu díly podvozku:
Zde již všechny díly podvozku připravené ke kompletaci:
A zde již kompletně sestavený podvozek:
Šlo to vše naprosto v pohodě a krásně si vše sedlo
Pokračoval jsem motorem který se lepil snad sám:
Snad jen si nevšímat držáků motoru k rámu, které jsem předělal.
No a zde skončila veškerá sranda. zvažoval jsem, že se vrhnu na nástavbu ale nakonec jsem podle návodu pokračoval kabinou:
Interiér nebyl až takový problém, zavírání kabiny bylo mnohem horší - ale už mám trochu natrénováno z předchozí tatřičky. Dělal jsem vše podle návodu a zde je již zavřená kabina se střechou.
Takže to je prozatím vše. Již kompletuji celou kabinu s podvozkem tak brzy přibude další progres.
Po dlouhém sledování zdejšího fóra a nabrání mnoha a mnoha užitečných rad a tipů jsem se také rozhodl přispět svojí troškou do zdejšího mlýna.
Abych se také trošku představil:
Jmenuji se Pavel, Je mi něco kolem 30 let. Modelařině se věnuji již od útlého věku - přivedl mi k ní můj táta a samozřejmě legendární ABC. Celý modelářský život jsem patlal pouze architekturu, sem tam nějaká výjimka ale opravdu sporadicky. Mám za sebou haldy hradů, zámků, statků. Největší výtvor jsou kompletní 3 MPR které jsem páchal snad 8 let.
Zlom přišel asi před třemi lety, když jsem si na výstavě ModelHobby od Spidy zakoupil první dakarku Tatrovku 815 - 1987, a úplně jsem tomu propadl. pak následovala Tatra 148 S1. A následně se mi pod stromečkem objevila tato krasavice. Takže je to prozatím můj 3 model VDT. Takže mám co pilovat a zlepšovat. Takže směle do toho.
Zatím nejobsáhlejší model který má 1095 dílků Stavbu jsem zahájil již v půlce února. průběžně jsem fotil a udělal si trošku náskok
Zároveň je to můj první report stavby vůbec tak se omlouvám za případné nedostatky. S foťákem to také moc neovládám. Raději ho předám manželce
Zde je vlastnictví originálu, na které jsem si vzpomněl až když už bylo něco vystřiženo:
A nyní již do samotné stavby. Začal jsem dle návodu díly podvozku:
Zde již všechny díly podvozku připravené ke kompletaci:
A zde již kompletně sestavený podvozek:
Šlo to vše naprosto v pohodě a krásně si vše sedlo
Pokračoval jsem motorem který se lepil snad sám:
Snad jen si nevšímat držáků motoru k rámu, které jsem předělal.
No a zde skončila veškerá sranda. zvažoval jsem, že se vrhnu na nástavbu ale nakonec jsem podle návodu pokračoval kabinou:
Interiér nebyl až takový problém, zavírání kabiny bylo mnohem horší - ale už mám trochu natrénováno z předchozí tatřičky. Dělal jsem vše podle návodu a zde je již zavřená kabina se střechou.
Takže to je prozatím vše. Již kompletuji celou kabinu s podvozkem tak brzy přibude další progres.