Jsem v cíli.
Liazy jsem uzavřel ČS stopu na Dakaru 88.
Jako vystřihovánka byly zajímavější než Tatry, ale o to náročnější. Především kabině,
která se skládá z více dílů, se nevyhne nikdo. Na druhou stranu,
vyřezávat otvory v nosnících korby je čistě osobní úchylka.
Věřím, že někteří z vás budou znát níže uvedenou stránku, ale neuškodí jí zde uvést.
Obsahuje mnoho fotografií Liazek a nejednou mi pomohla při stavbě.
http://liaz-dakar.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Československá partička 88 pohromadě.
Ve své vitríně mám připravený prostor na 8 modelů. Ke kompletaci tak zbývají ještě dva. Jedním z nich bude Liaz z roku 1985,
který čeká trpělivě v archivu a o tom posledním není v tuto chvíli pevně rozhodnuto, ale jako nejvhodnější se mi jeví kamion DAF 95 z roku 1988,
který je přeci jenom tím nejvýraznějším symbolem kamionů v těchto závodech a to jak v dobrém, tak v tom špatném.
Tudíž, pokud by Spida nebo některý z dalších odvážných konstruktérů hledal inspiraci k tvorbě, DAF 95 z roku 1988 v 1:53 by mohl být správná volba.
I tak ale budu muset na delší dobu Dakarské modely odložit, než se mi povede sehnat další sady dezénů pro měřítko 1:53.