Letošní rok pomalu končí a i můj projekt dakarských modelů se blíží k břehům růžového jezera.
DAKAR 88 / Spidamodels / 1:53
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: DAKAR 88 / Spidamodels / 1:53
Jsem v cíli.
Liazy jsem uzavřel ČS stopu na Dakaru 88.
Jako vystřihovánka byly zajímavější než Tatry, ale o to náročnější. Především kabině,
která se skládá z více dílů, se nevyhne nikdo. Na druhou stranu,
vyřezávat otvory v nosnících korby je čistě osobní úchylka.
Věřím, že někteří z vás budou znát níže uvedenou stránku, ale neuškodí jí zde uvést.
Obsahuje mnoho fotografií Liazek a nejednou mi pomohla při stavbě.
http://liaz-dakar.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Československá partička 88 pohromadě.
Ve své vitríně mám připravený prostor na 8 modelů. Ke kompletaci tak zbývají ještě dva. Jedním z nich bude Liaz z roku 1985,
který čeká trpělivě v archivu a o tom posledním není v tuto chvíli pevně rozhodnuto, ale jako nejvhodnější se mi jeví kamion DAF 95 z roku 1988,
který je přeci jenom tím nejvýraznějším symbolem kamionů v těchto závodech a to jak v dobrém, tak v tom špatném.
Tudíž, pokud by Spida nebo některý z dalších odvážných konstruktérů hledal inspiraci k tvorbě, DAF 95 z roku 1988 v 1:53 by mohl být správná volba.
I tak ale budu muset na delší dobu Dakarské modely odložit, než se mi povede sehnat další sady dezénů pro měřítko 1:53.
Liazy jsem uzavřel ČS stopu na Dakaru 88.
Jako vystřihovánka byly zajímavější než Tatry, ale o to náročnější. Především kabině,
která se skládá z více dílů, se nevyhne nikdo. Na druhou stranu,
vyřezávat otvory v nosnících korby je čistě osobní úchylka.
Věřím, že někteří z vás budou znát níže uvedenou stránku, ale neuškodí jí zde uvést.
Obsahuje mnoho fotografií Liazek a nejednou mi pomohla při stavbě.
http://liaz-dakar.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Československá partička 88 pohromadě.
Ve své vitríně mám připravený prostor na 8 modelů. Ke kompletaci tak zbývají ještě dva. Jedním z nich bude Liaz z roku 1985,
který čeká trpělivě v archivu a o tom posledním není v tuto chvíli pevně rozhodnuto, ale jako nejvhodnější se mi jeví kamion DAF 95 z roku 1988,
který je přeci jenom tím nejvýraznějším symbolem kamionů v těchto závodech a to jak v dobrém, tak v tom špatném.
Tudíž, pokud by Spida nebo některý z dalších odvážných konstruktérů hledal inspiraci k tvorbě, DAF 95 z roku 1988 v 1:53 by mohl být správná volba.
I tak ale budu muset na delší dobu Dakarské modely odložit, než se mi povede sehnat další sady dezénů pro měřítko 1:53.
Re: DAKAR 88 / Spidamodels / 1:53
Moc pěkné. Pěkně ses do toho zakousnul...
Re: DAKAR 88 / Spidamodels / 1:53
MatesHK: díky za reakci, už bylo potřeba tento projekt také dotáhnout.
Re: DAKAR 88 / Spidamodels / 1:53
Pekna seria. Keby si chcel auta z Dakaru 88, tak u Romana este dve su. V obchode moja Liazka Marlboro a free Polsky Star.
Re: DAKAR 88 / Spidamodels / 1:53
Myslíš jako, zda někdo udělá tento model?
viewtopic.php?f=54&t=7891" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=54&t=7891" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: DAKAR 88 / Spidamodels / 1:53
Dody:
Díky, Tvou Liazku mám nějaký čas také v archivu. Pokud bych se pustil do ní, tak bych to udělal zase bez interiéru.+
Ten papír, se kterým pracuji totiž na tyto náročnější věci není moc vhodný.
rybak:
Ano, myslím přesně tento. S Jurajem jsme si ohledně tohoto modelu již napsali nějaké základní poznatky,
primárně pak o tom, že model by potřeboval proporčně trochu přepracovat a Juraj by k tomu potřeboval vhodnější podklady.
Díky, Tvou Liazku mám nějaký čas také v archivu. Pokud bych se pustil do ní, tak bych to udělal zase bez interiéru.+
Ten papír, se kterým pracuji totiž na tyto náročnější věci není moc vhodný.
rybak:
Ano, myslím přesně tento. S Jurajem jsme si ohledně tohoto modelu již napsali nějaké základní poznatky,
primárně pak o tom, že model by potřeboval proporčně trochu přepracovat a Juraj by k tomu potřeboval vhodnější podklady.