TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32/ HOTOVO
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
- Zdeněk-TEO
- Moderátor
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pon 12.12.2011 10:16
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Tak jak stačí při lepení chybné spojení dílů o desetinky milimetrů, tak i nepřesné vytvarování dílů je příčinou špatného pasování dílů k sobě. Zde je potom snadné si odpovědět, kde se stala chyba.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Tvarováno to bylo poměrně dost,možná to chce ještě doladit,ještě se uvidí jak dolepím vnitřek blatníků a taky vnitřek kapoty tak jak to bude vypadat
- Zdeněk-TEO
- Moderátor
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pon 12.12.2011 10:16
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Nejde o tvarování dost.....ale o přesné vytvarování.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Přesně to nikdy nenatvaruju,je to ale lepší než předchozí díl přechodu,no uvidíme jak to bude až vylepím rubovou stranu blatníku-ta má taky vliv na tvar
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Asi tu symetrii řešit nebudu,snad to sedne a jak sem koukal na ostatní T148 tak to je podobné
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Kabinu už pomalu dokončuju
Přípravou na přilepení kabiny k rámu bylo dolepení výfuku
Kapota sedí vcelku dobře,už začínám pomalu dokončovat první etapu modelu-tj stav jaký byl před exportem do Bánovic nad Bebravou před namontováním korby
U cyklónů sem se pipravil na obvyklou věc-tj že rubový díl nededí a tak sem ho rozřezal a vlepil po částech.Mám takový pocit že se s těmito díly moc nepočítá že papír má nějakou tloušťku,neboť oba díly jsou stejně velké
Přípravou na přilepení kabiny k rámu bylo dolepení výfuku
Kapota sedí vcelku dobře,už začínám pomalu dokončovat první etapu modelu-tj stav jaký byl před exportem do Bánovic nad Bebravou před namontováním korby
U cyklónů sem se pipravil na obvyklou věc-tj že rubový díl nededí a tak sem ho rozřezal a vlepil po částech.Mám takový pocit že se s těmito díly moc nepočítá že papír má nějakou tloušťku,neboť oba díly jsou stejně velké
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Teda s touhle přesností lepení bych byl hodně opatrnej s komentářema, že někde něco nesedí nebo že s něčím autor nepočítá... Na druhou stranu jsi se s tím srovnal docela statečně, přijde mi.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
I kdybych to slepil sebelíp,prostě se mi zdá že se tloušťka papíru nebere v potaz,u stříšky sání vzduchu jsem musel vnitřní díly upravit o nějaké 2 desetiny ale jinak v pohodě to sedělo
Kromě toho jsem přidělal prvního "policajta" a ikdyž to vypadá že je moc velký tak je to tak že sedí přesně podle šmikajdy
Kromě toho jsem přidělal prvního "policajta" a ikdyž to vypadá že je moc velký tak je to tak že sedí přesně podle šmikajdy
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Tak sem se s modelem dostal do fáze kdy už zbývá jen rám a korba
Dolepoval jsem kapotu vnitřními díly a i když sem nepoužil vnitřní díl zaoblení a malinko jsem upravoval zbylé dva díly tak to pomohlo a kapotu to perfektně vyrovnalo.Boužel sem při pokusu zpevnit držení zrcátek zakápl část okolo zrcátka vteřinovým lepidlem,co už
Jinak sem ale zatím s lepením celkem spokojen,na to že to je první obtížnější model,škoda těch chyb co sem popsal a boužel nedá mi to a musím popsat i ty zbývající
Nějaké ty fotky
Dolepoval jsem kapotu vnitřními díly a i když sem nepoužil vnitřní díl zaoblení a malinko jsem upravoval zbylé dva díly tak to pomohlo a kapotu to perfektně vyrovnalo.Boužel sem při pokusu zpevnit držení zrcátek zakápl část okolo zrcátka vteřinovým lepidlem,co už
Jinak sem ale zatím s lepením celkem spokojen,na to že to je první obtížnější model,škoda těch chyb co sem popsal a boužel nedá mi to a musím popsat i ty zbývající
Nějaké ty fotky
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Po dokončení základní části T148 sem se pustil do finální části a to rámu s korbou,na kabině ještě chybí vzduchojemy - u těch se mi nelíbí jak je konstruováno zakulacení,prostřihy by měly být daleko větší aby se da vytvořit krásný kluovitý tvar a ne takové "sražení" jak tomu je v současnosti
Nicméně jsem se dal do pístu a taky sem nespokojen-modelově se mi moc nepovedl ale co už,návod je podle mě taky dost nesmyslný- nechápu proč se píše že musíme oblepit díl 25 dvěmi pásky když by bylo lepší před slepením tyto pásky nalepit na díl - jeden na vyznačené místo a druhý na opačnou stranu z rubu
Ještě před pístem sem stavěl rám na rezervu a bednu pro nářadí- tady sem silně nespokojen- u olejové nádrže se mi totálně nepovedlo zakulacení a tak to dopadlo děsně
Nicméně jsem se dal do pístu a taky sem nespokojen-modelově se mi moc nepovedl ale co už,návod je podle mě taky dost nesmyslný- nechápu proč se píše že musíme oblepit díl 25 dvěmi pásky když by bylo lepší před slepením tyto pásky nalepit na díl - jeden na vyznačené místo a druhý na opačnou stranu z rubu
Ještě před pístem sem stavěl rám na rezervu a bednu pro nářadí- tady sem silně nespokojen- u olejové nádrže se mi totálně nepovedlo zakulacení a tak to dopadlo děsně
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Tak nevím z čeho čerpáš ty , ale ja se kolem tater motám už 20 let a vzduchojem neměl nikdy jak píšeš kulovitý tvar , vždy takový jak je například na teto fotce pod kabinou :
http://postimg.org/image/lc8h68mzh/
Stejný najdeš na liazkách , zetorech , karosách , matesech , na spoustě lesní a zemědělské technice , proč dělat něco novýho když je to dávno vymyšlený .
Takto to mam na 813 AD125
http://postimg.org/image/lc8h68mzh/
Stejný najdeš na liazkách , zetorech , karosách , matesech , na spoustě lesní a zemědělské technice , proč dělat něco novýho když je to dávno vymyšlený .
Takto to mam na 813 AD125
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
No ani tam ten vzduchojem není ideální-prostě bych to chtělo větší prostřihy a tím by se to vyřešilo,koukal sem na spíďovu 100.55 D a tak je ten vzduchojem přesně jak by měl být