Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
tak jsem to zkusil, ale stále nejsem 100%ně spokojen. Na běhoun jsem dal černou vodovku, ale po zaschnutí docela zesvětlala a je tudíž světlejší, než bočnice. Možná to zkusím ještě jednou přetřít (třeba běhoun už nebude tolik vsakovat barvu nebo zkusím jinou vodovku).
Objednal jsem i matice kol "ivantovky", tak uvidíme, jestli se mi je podaří ještě do hotových kol nějak pinzetou vpašovat.
Objednal jsem i matice kol "ivantovky", tak uvidíme, jestli se mi je podaří ještě do hotových kol nějak pinzetou vpašovat.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Pokud auto, které má nové gumy, přejede po nějakém ne-asfaltovém povrchu (stačí beton, nemusí to být nutně nezpevněný prašný plac), chytnou běhouny světlejší barvu. Nebo naopak, ojeté běhouny jsou zase zpravidla tmavší, než boky. Neřešil bych to, dokonale stejná černá barva na bocích i běhounech z toho udělá nevěrohodnou nemodelovou hračku.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
pravdu díš, je to vlastně fuk. stejně na to jednou nevyhnutelně spadne skříň a složí se to zpátky do 2D
nechám to jak to je:
teď čekám, až dorazí matičky, pak smontuju dvojmontáže a namontuju kola na auto. jsem zvědav, které kolo bude levitovat nad podložkou (což dle Murphyho zákonů zcela jistě bude
abych trochu potrénoval na Čmeláka, slípnul jsem si cvičně jedno házedlo. Pětiletá dcerka stříhala, já jen podlepil balzou a vyvážil
nechám to jak to je:
teď čekám, až dorazí matičky, pak smontuju dvojmontáže a namontuju kola na auto. jsem zvědav, které kolo bude levitovat nad podložkou (což dle Murphyho zákonů zcela jistě bude
abych trochu potrénoval na Čmeláka, slípnul jsem si cvičně jedno házedlo. Pětiletá dcerka stříhala, já jen podlepil balzou a vyvážil
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Pěkný, geny se nezapřou
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Toho bych se nebál. Výhodou těchto modelů RW je, že vlastní kolo není na žádné osičce, takže jeho polohu na bubnu lze vždy mírně poladit podle potřeby.geraltos píše:jsem zvědav, které kolo bude levitovat nad podložkou
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Pěkná práce.
Matky Ivantovky jsou bezva, dělám s nimi už 5 let a nic lepšího není.
Matky Ivantovky jsou bezva, dělám s nimi už 5 let a nic lepšího není.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Super, ale ty blatníky a stupačky... Zkus je porovnat ať lícují s kabinou.
JS
JS
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Chimenes: vím o to. podle mě bylo lepší osadit nejdřív kabinu a pak dopasovat blatníky a stupačky, já jel podle návodu a byla to chyba (samozřejmě i moje chyba bylo to, že kabinu jsem neosadil naprosto přesně).
Obávám se, že pokus o nápravu by nadělal víc škody, než užitku. Teoreticky bych možná mohl zkusit odrbat tu tyčku, která drží blatník a je asi jen zakápnutá z druhé strany vteřinovkou a pak to zkusit kleštěmi pootočit. Ale o stupačkách přesvědčen nejsem, tam by to asi dobře nedopadlo...
Obávám se, že pokus o nápravu by nadělal víc škody, než užitku. Teoreticky bych možná mohl zkusit odrbat tu tyčku, která drží blatník a je asi jen zakápnutá z druhé strany vteřinovkou a pak to zkusit kleštěmi pootočit. Ale o stupačkách přesvědčen nejsem, tam by to asi dobře nedopadlo...
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
No jsem ti taky mohl poradit dřív. Ja to takhle kuchal u TPčka a kontejnerak jsem osazoval az po kabině. U agrovky to mam taky zatím bez blatniku a stupaček.
Tak to nechej a výmluva klasická druhý majitel, nedobrzdění v koloně, bouda repas
JS
Tak to nechej a výmluva klasická druhý majitel, nedobrzdění v koloně, bouda repas
JS
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Vypadá to dobře. Jen tak dále a těším se na další postup.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Moc hezky to vypadá.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Naprostá paráda.