Tatra 11, 12 a 13 / Leoš Špachta a Pavel Hanzlík / 1:43
Napsal: stř 9.10.2013 11:05
Zdravím vespolek,
Tatrovky 11, 12 a 13 vyjížděly v letech 1923 - 1933 na stejném podvozku (v průběhu let upravovaném).
Rád bych zde prezentoval stavbu Tatry 11 Pavla Hanzlíka a Tatrovky 11, 12 a 13 Leoše Špachty. Modely pana Špachty jsou velmi jednoduché, pokusím se je napasovat na upravený podvozek Pavlovy Tatry 11.
Nejsem si jistý, zda-li těmito kombinace dvou vystřihovánek, kdy vlastním jen jednu vystřihovánku Pavlovy Tatry 11 (PDF formát), neporušuji dobré mravy a zdejší podmínky prezentování stavby modelů. Prosím znalé této problematiky o komentář.
Teď mne napadá, pokud Pavel dá svolení k těmto kombinacím, tak by neměl být žádný problém. I tak by mne ale zajímal zasvěcený názor na tuto problematiku.
Tatra 11 Pavla Hanzlíka a Tatra 11 Leoše Špachty
Pavlova Tatra již zde byla prezentována nekolikrát, proto se více zaměřím na Tatru pana Špachty.
Barva tatrovky pana Špachty je v originálu sytě žlutá s červeným interiérem. Tuto sytě žlutou barvu jsme nedohledal, zato je spousta tatrovek v barvě krémově žluté.
Upravil jsem díly podvozku tak, aby zadní část karoserie byla širší a vešla se do ní zadní lavice.
Vlepení "zadního čela" a vytvoření sedadel. Sedadla mají texturu sedadel pana Špachty, stejně tak i dveře kreslil pán Špachta. Převodovka, řadící páka a ruční brzda jsou použity s Pavlovy tatry.
Postup na Pavlově Tatře.
Ke čtyřmístné verzi přibyla kapota. Kapota je dílem Pavlovým s kresbou pana Špachty.
Tatrovky 11, 12 a 13 vyjížděly v letech 1923 - 1933 na stejném podvozku (v průběhu let upravovaném).
Rád bych zde prezentoval stavbu Tatry 11 Pavla Hanzlíka a Tatrovky 11, 12 a 13 Leoše Špachty. Modely pana Špachty jsou velmi jednoduché, pokusím se je napasovat na upravený podvozek Pavlovy Tatry 11.
Nejsem si jistý, zda-li těmito kombinace dvou vystřihovánek, kdy vlastním jen jednu vystřihovánku Pavlovy Tatry 11 (PDF formát), neporušuji dobré mravy a zdejší podmínky prezentování stavby modelů. Prosím znalé této problematiky o komentář.
Teď mne napadá, pokud Pavel dá svolení k těmto kombinacím, tak by neměl být žádný problém. I tak by mne ale zajímal zasvěcený názor na tuto problematiku.
Tatra 11 Pavla Hanzlíka a Tatra 11 Leoše Špachty
Pavlova Tatra již zde byla prezentována nekolikrát, proto se více zaměřím na Tatru pana Špachty.
Barva tatrovky pana Špachty je v originálu sytě žlutá s červeným interiérem. Tuto sytě žlutou barvu jsme nedohledal, zato je spousta tatrovek v barvě krémově žluté.
Upravil jsem díly podvozku tak, aby zadní část karoserie byla širší a vešla se do ní zadní lavice.
Vlepení "zadního čela" a vytvoření sedadel. Sedadla mají texturu sedadel pana Špachty, stejně tak i dveře kreslil pán Špachta. Převodovka, řadící páka a ruční brzda jsou použity s Pavlovy tatry.
Postup na Pavlově Tatře.
Ke čtyřmístné verzi přibyla kapota. Kapota je dílem Pavlovým s kresbou pana Špachty.