Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Ahoj, po delší odmlce zkusím zase něčím přispět.
Tater je tady na fóru na 813 až 815 způsobů asi milion tak proč nepřihodit další
Podle mého názoru mohou být varianty na podvozku T111 dost atraktivní a docela se divím, že po nich málokdy někdo z vydavatelů sáhne.
Nejdřív tradičně něco k předloze:
Zdroj: http://starenakladaky.websnadno.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tatra 147 se od základní verze Tatry 111 liší extrémně zkráceným rozvorem sloužící pro práci i ve stísněných prostorech. Na podvozku se stavělo vozidlo T 147 Dc5- Dumpcar určené pro přepravu kamene, zeminy a jiných sypkých hmot na jednostranně sklápěné ocelové korbě o objemu 5 m3 a zatížení 9240 kg.
Technické parametry:
Délka - podvozku bez korby 5750 cm
Šířka - 2500 cm
Rozvor - 2900-1220 cm
Maximální rychlost- 61,5 km/h
Motor - T111A V12 14 825 cm3 180-210 koní
Brzdy - pneumatické působící na všechna kola a parkovací brzda působící na zadní kola
Pérování - všechny nápravy jsou výkyvné odpružené listovými pružinami
Řízení - mechanické šnekové
Pneumatiky- 11x20"
Korba- ocelová, svařovaná s ochranným štítem kabiny chránícím před dopadajícími kameny při nakládání. Korba má dvojité dno s 50 mm vyplní z dřevěných desek tlumící nárazy od dopadající zeminy při nakládaní,vnější plášť je z 3 mm silného plechu vnitřní a výztuhy mají tloušťku 4 mm. Vozidlo je vybaveno světelným zařízením upozorňujícího řidiče o aktuální poloze korby při vyklápění.
Zdroj: Wikipedia
Stavbu jsem začal motorem, kde by se toho dalo ještě plno dodělat, ale na moje pracky je toto ažaž:
Ve fázi postupného dokončování je středová roura s rámem, nápravy, kola atd. atd.
Ale to až někdy příště
Tater je tady na fóru na 813 až 815 způsobů asi milion tak proč nepřihodit další
Podle mého názoru mohou být varianty na podvozku T111 dost atraktivní a docela se divím, že po nich málokdy někdo z vydavatelů sáhne.
Nejdřív tradičně něco k předloze:
Zdroj: http://starenakladaky.websnadno.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tatra 147 se od základní verze Tatry 111 liší extrémně zkráceným rozvorem sloužící pro práci i ve stísněných prostorech. Na podvozku se stavělo vozidlo T 147 Dc5- Dumpcar určené pro přepravu kamene, zeminy a jiných sypkých hmot na jednostranně sklápěné ocelové korbě o objemu 5 m3 a zatížení 9240 kg.
Technické parametry:
Délka - podvozku bez korby 5750 cm
Šířka - 2500 cm
Rozvor - 2900-1220 cm
Maximální rychlost- 61,5 km/h
Motor - T111A V12 14 825 cm3 180-210 koní
Brzdy - pneumatické působící na všechna kola a parkovací brzda působící na zadní kola
Pérování - všechny nápravy jsou výkyvné odpružené listovými pružinami
Řízení - mechanické šnekové
Pneumatiky- 11x20"
Korba- ocelová, svařovaná s ochranným štítem kabiny chránícím před dopadajícími kameny při nakládání. Korba má dvojité dno s 50 mm vyplní z dřevěných desek tlumící nárazy od dopadající zeminy při nakládaní,vnější plášť je z 3 mm silného plechu vnitřní a výztuhy mají tloušťku 4 mm. Vozidlo je vybaveno světelným zařízením upozorňujícího řidiče o aktuální poloze korby při vyklápění.
Zdroj: Wikipedia
Stavbu jsem začal motorem, kde by se toho dalo ještě plno dodělat, ale na moje pracky je toto ažaž:
Ve fázi postupného dokončování je středová roura s rámem, nápravy, kola atd. atd.
Ale to až někdy příště
Re: Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Super,moc pěkný motor
Re: Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Nóó, tak předloha je více než atraktivní (tedy, alespoň pro mně).
Takže s dovolením usedám do první řady, a budu nadšeně sledovat. Zdar Tvému modelaření!
Takže s dovolením usedám do první řady, a budu nadšeně sledovat. Zdar Tvému modelaření!
Re: Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Paráda. Budu určitě sledovat. Bude červeno-žlutá a na dveřích bude mít nápis vodní dílo Orlík?
Re: Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Super. Vidím že jsi se při konstrukci kol vydal polskou cestou. Já bych teda zvolil bombírung. A budeš děla funkční odpružení, otevírací dveře nebo okna a tak? Myslím že to není tak složité a model to posune o kus dál. A jako základ používáš 111ku od PK Graphica? Těším se na další postup.
Re: Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Naprosto suprová předloha , zatím taky velmi podařená stavba! Rád sem budu chodit .
Re: Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Super kola,tahle stavba se mi líbí a se zájmem sleduji
Re: Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Hoši díky, ale je co zlepšovat... S boky pneu spokojenost nepanuje. Příště budu radší slinit a bombírování bude vypadat lépe...
Tome, žádný základ nepoužívám - je to moje vlastní stavba. A co se týče zpřístupnění nejrůznějších otvorů - otervírací bude max kapota (jsem z toho vyléčen, páč co není napevno, hned se ulomí...). Jinak asi udělám nějaké ty dveře či okna v otevřené poloze. V tomto jsi mistr ty a motat se sem nebudu
Kola na discích:
Přístě pokračujeme rámem a korbou
Tome, žádný základ nepoužívám - je to moje vlastní stavba. A co se týče zpřístupnění nejrůznějších otvorů - otervírací bude max kapota (jsem z toho vyléčen, páč co není napevno, hned se ulomí...). Jinak asi udělám nějaké ty dveře či okna v otevřené poloze. V tomto jsi mistr ty a motat se sem nebudu
Kola na discích:
Přístě pokračujeme rámem a korbou
Re: Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Joxi předvádíš tu super práci
Re: Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Pět fotek = bohovské
Re: Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Excelentní provedení,tohle je model co se často nevidí a o to je to zajímavější
Re: Tatra 147 DC-5 / Joxi / 1:25
Ahoj.
Plně souhlasim se všemi přispěvateli. Krásná předloha a přiznávám, že mě mrzí, že takovéhle krasavice dosud nebyly zpracovány i pro nás ostatní. Viděl jsem jednu "naživo" a měl sem slzu v oku. Krása ve všech ohledech, takže moc držim palec, ať se Ti dílo podaří!!
Martin
Plně souhlasim se všemi přispěvateli. Krásná předloha a přiznávám, že mě mrzí, že takovéhle krasavice dosud nebyly zpracovány i pro nás ostatní. Viděl jsem jednu "naživo" a měl sem slzu v oku. Krása ve všech ohledech, takže moc držim palec, ať se Ti dílo podaří!!
Martin