tohle je namet na hodle ulitne diorama, kdo se toho ujme?
tohle sem vyfotil nedavno v Plzni.. parkoval sem u trati, kdyz se stahly sranky a prijela kratka opravarenska souprava, ale jaka! tvoril ji jeden vagon, na nem byla zaparkovana stara vejtra jerab s nastavcem kosem odkud opravovali vedeni. A jako zlaty hreb, souprava byla tazena bagrem ktery mel na podvozku krome silnicnich kol jeste zeleznicni.. prijel teda hnan motorem, ale soude podle toho ze manipuloval s ramenem bych se nedivil kdyby nakonec odjel odstrkovanim (konce sem se nedockal musel sem na schuzku).
tohle sem si proste musel vyfotit, to uz neni vrchol kutilstvi, to je surrealismus.
https://picasaweb.google.com/1101802189 ... tLj3MuOnAE#" onclick="window.open(this.href);return false;
zajimava zeleznicni souprava - namet diorama
Re: zajimava zeleznicni souprava - namet diorama
Hoodně dobrý!
(Téma přesunuto z Tipů a triků. Standa F. / mod.)
(Téma přesunuto z Tipů a triků. Standa F. / mod.)
Re: zajimava zeleznicni souprava - namet diorama
včera se mi naskytl podobný pohled, ale nestačil jsem fotit, jel jsem autem, souprava byla tvořená bagrem, jakožto hnacím vozidlem a vagonem na kamení, taky velice zajmavé
Re: zajimava zeleznicni souprava - namet diorama
Tomu se rika zlaty cesky rucicky ne ?:D
Re: zajimava zeleznicni souprava - namet diorama
To budou týpci od GJW
Dělají železniční svršky a takových hraček mají povícero
Dělají železniční svršky a takových hraček mají povícero
Re: zajimava zeleznicni souprava - namet diorama
co se pohonu rypadla týká je zprostředkován pneumatikami kol jako při běžné jízdě, železniční podvozky jsou pro vedení směru aby obsluha nemusela tohle řešit. Např. Liebherr tyto stroje dodáva pod oznašením A (kolové rypadlo) 9xx (typová řada - velikost stroje) C-ZW. jsou i modifikace z dvoumístnou kabinou se dvěma sedadly za sebou. V brzké době by se nám měl na nádvoří firmy v Popůvkách objevit jeden nový kousek pro zákazníka. tak pokud bude zájem můžu nafotit:)
Re: zajimava zeleznicni souprava - namet diorama
Já bych byl pro, nafoť.
Ještě ulítlejší souprava je MUV69 táhnoucí klasický štěrkovací sypák (typ chobotizátor, tedy, chopper-dozátor)... jako první se objeví smrad a čoud, pak se ozve řev, a pak se to rychlostí splašeného chromého hlemýždě proplouží okolo.
Ještě ulítlejší souprava je MUV69 táhnoucí klasický štěrkovací sypák (typ chobotizátor, tedy, chopper-dozátor)... jako první se objeví smrad a čoud, pak se ozve řev, a pak se to rychlostí splašeného chromého hlemýždě proplouží okolo.
Re: zajimava zeleznicni souprava - namet diorama
Amater: Moc se nesměj, ta MUVka podle normy (předpis D2-81, viz tady http://provoz.szdc.cz/portal/Show.aspx?oid=45293" onclick="window.open(this.href);return false;, vozidlo MUV 69) utáhne rychlostí 40 km/h po rovině až 60 t. BTW, v tom předpisu jsou na konci i dvoucestná vozidla.
Edit: Ještě na to koukám, ložený chopperdozátor má hmotnost až 80 t, tak to soudruzi od SŽDC (nebo odkud to byli) asi opravdu trochu přehnali, protože těch 60 t je pro MUVku podle normy maximum.
A taková doga (savjétskaja mašína DGKu 5, viz třeba tady http://www.tratovestroje.wbs.cz/DGKu.html" onclick="window.open(this.href);return false;) nebo její rekonstruovaná a polidštěná verze MPV 22 (http://www.vlaky.net/upload/images/repo ... 51/MPV.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;) utáhne v režimu posun až 300 t a na trati umí až 80 km/h a přitom ještě po rovině utáhne až 50 t.
Ovšem ještě silnější macek je PA 300 (http://www.tratovestroje.wbs.cz/PA-300-600.html" onclick="window.open(this.href);return false;), ten traťovka používá jako hnací vozidlo a energetický agregát pracovních vlaků.
Tyhle stránky http://www.tratovestroje.wbs.cz" onclick="window.open(this.href);return false; jsou vůbec dobrá sbírka traťováckých příšerek. A vyšla k tomu loni i papírová knížka http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4 ... vozidlech/" onclick="window.open(this.href);return false;, ISBN 978-80-260-2036-3, která byla okamžitě rozebraná.
Edit: Ještě na to koukám, ložený chopperdozátor má hmotnost až 80 t, tak to soudruzi od SŽDC (nebo odkud to byli) asi opravdu trochu přehnali, protože těch 60 t je pro MUVku podle normy maximum.
A taková doga (savjétskaja mašína DGKu 5, viz třeba tady http://www.tratovestroje.wbs.cz/DGKu.html" onclick="window.open(this.href);return false;) nebo její rekonstruovaná a polidštěná verze MPV 22 (http://www.vlaky.net/upload/images/repo ... 51/MPV.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;) utáhne v režimu posun až 300 t a na trati umí až 80 km/h a přitom ještě po rovině utáhne až 50 t.
Ovšem ještě silnější macek je PA 300 (http://www.tratovestroje.wbs.cz/PA-300-600.html" onclick="window.open(this.href);return false;), ten traťovka používá jako hnací vozidlo a energetický agregát pracovních vlaků.
Tyhle stránky http://www.tratovestroje.wbs.cz" onclick="window.open(this.href);return false; jsou vůbec dobrá sbírka traťováckých příšerek. A vyšla k tomu loni i papírová knížka http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4 ... vozidlech/" onclick="window.open(this.href);return false;, ISBN 978-80-260-2036-3, která byla okamžitě rozebraná.
Re: zajimava zeleznicni souprava - namet diorama
Hank: Tomu se nedivím. Knížka je to velice zajímavá.
Motorová jednotka PA 300 byla vymyšlená, a nejvíc se využívá, jako součást strojních čističek SČ 600 a SČ 600S. Kterým slouží jako zdroj energie a pojezdu (tlačí je do záběru)
Motorová jednotka PA 300 byla vymyšlená, a nejvíc se využívá, jako součást strojních čističek SČ 600 a SČ 600S. Kterým slouží jako zdroj energie a pojezdu (tlačí je do záběru)