Karosa LC 735.00+LC 736.00 / M. Antonický / resize na 1:30
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Karosa LC 735.00+LC 736.00 / M. Antonický / resize na 1:30
Zdravím přátelé patlání.
Ještě dokončuji karosu ŠL 11, a připravuju si dvojstavbu autobusů Karosa LC735 a 736. Oba autobusy budou v jednou nátěru.
Foto předlohy LC 735:
Foto předlohy LC 736:
Foto originálu:
Kluci, mám takový problém, včéra jsem řešil s garážmistrem rozdíly mezi LC 735 a LC 736, došly jsme k tomu, že 735 má vyvedený výfuk do nárazníku, přitom ve vystřihovánce tomu tak není. Může mi prosím někdo napsat jak to všechno je????
Úpravu si provedu sám, to není zase takový problém.
Moc děkuji.
Ještě dokončuji karosu ŠL 11, a připravuju si dvojstavbu autobusů Karosa LC735 a 736. Oba autobusy budou v jednou nátěru.
Foto předlohy LC 735:
Foto předlohy LC 736:
Foto originálu:
Kluci, mám takový problém, včéra jsem řešil s garážmistrem rozdíly mezi LC 735 a LC 736, došly jsme k tomu, že 735 má vyvedený výfuk do nárazníku, přitom ve vystřihovánce tomu tak není. Může mi prosím někdo napsat jak to všechno je????
Úpravu si provedu sám, to není zase takový problém.
Moc děkuji.
Re: Karosa LC 735.00 - 736.00 / M. Antonický / 1:30
Hm..ten garážmajster v tom má hokej,Lc 735.00 je atmosferák a určite nemá výfuk cez nárazník,takisto ako aj prvé LC 736..Výfuk v nárazníku majú až LC 735.40.Okrem turba majú inú zadnú nápravu,nemajú redukcie v nábojoch a majú nižšie bočné okno na šoférovej strane a rozdielne presklenie predných dverí.
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: Karosa LC 735.00 - 736.00 / M. Antonický / 1:30
atmosferák je lc 736, nebo neee?????? Nebo se pletu????
Re: Karosa LC 735.00 - 736.00 / M. Antonický / 1:30
Atmosférák (Karosa bez turba) byl vyráběn tuším do celozávodní dovolené v roce 1986 ve všech verzích (městské, linkové i dálkové), následovali verze s turbem.
Rozdíl mezi LC735 a 6 je ve výbavě, "šestka" měla ve výbavě navíc náporové větrání s indiviuálními výdech.
PS: 2987 na první fotce je vůz se kterým jsem se něco najezdil nejen na náhradní dopravě za ČD.
Rozdíl mezi LC735 a 6 je ve výbavě, "šestka" měla ve výbavě navíc náporové větrání s indiviuálními výdech.
PS: 2987 na první fotce je vůz se kterým jsem se něco najezdil nejen na náhradní dopravě za ČD.
Re: Karosa LC 735.00 - 736.00 / M. Antonický / 1:30
Ja som mal štyri roky 736 ako môj prvý bus,ked som nastúpil na sadku.Skvelý stroj a mal som tam najrýchlejší diferák a najsilnejší liazácky motor-mechanikov som trošku uplatil pri GO ,na dialnici som si to užíval-ˇviac ako 130km/h nebol problém Teraz mám funglovku Crossway,ale šestka bola šestka....
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: Karosa LC 735.00 - 736.00 / M. Antonický / 1:30
Hmm tak to jsem z toho ale jelen, a kdy se začaly zavádět výfuky do nárazníků??? Co bylo důvodem????
Re: Karosa LC 735.00 - 736.00 / M. Antonický / 1:30
Výfuk v nárazníku se zavedl po úpravě všech typů v roce 1986, kdy byl původní nepřeplňovaný motor nahrazen přeplňovaným s turbodmychadlem poháněným výfukovými plyny. Proto se muselo upravit výfukové potrubí, posunout tlumič výfuku a koncovka výfuku byla vyvedena do díry v nárazníku. Turbomotor měl lepší výkonovou charakteristiku, poskytoval vyšší točivý moment a vykazoval nižší spotřebu. (To je základní znalost každého šotouše, spolu s tím, že sedmikilo je nejlepší autobus na světě a proto šrotovat je je druhý nejhorší šotozločin, hned po schvalování kvalit autobusů značky SOR). Ovšem u LC736 byl motor s turbem zastavován už o cca rok dřív... a druhý paradox nastal v roce 1994, kdy výfukové potrubí bylo těsně před nárazníkem ohnuto k zemi, aby čoud z výfuku tolik neprovokoval (bo ékologyje předefším), a v nárazníku se už díra nevyskytovala.
Některý věci se opakují periodicky, vždycky se najde novej jouda, kterej se zeptá znova a mnohem joudovitějc, než předchozí jouda...
Některý věci se opakují periodicky, vždycky se najde novej jouda, kterej se zeptá znova a mnohem joudovitějc, než předchozí jouda...
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: Karosa LC 735.00 - 736.00 / M. Antonický / 1:30
Děkuji ti Petře, takže úpravy nakonec nebudou. pojedu podle modelu.
Re: Karosa LC 735.00 - 736.00 / M. Antonický / 1:30
Schumy, rozdíly atmosféráků a turb se tu řešily loni na jaře ve vlákně s beta verzí LC735 a nakonec i u bety C734, kde se na poslední chvíli upravovaly přední dveře.
A ještě dotaz - píšeš, že oba autobusy budou mít jeden nátěr. Jakýpak to bude?
A ještě dotaz - píšeš, že oba autobusy budou mít jeden nátěr. Jakýpak to bude?
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: Karosa LC 735.00 - 736.00 / M. Antonický / 1:30
Děkuji ti Vašku, dobrá otázka, nátěr bude LC 735 a v tom nátěru bude i LC 736. ( Snad neporušuji nějaké pravilo, otázka pro Administrátory )
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: Karosa LC 735.00 - 736.00 / M. Antonický / 1:30
Slepené slušně není to vlnité dojem kazí jen ta retuš,je to takové umatlané.
Jaké používáš štětce?
Základ je tenký slušný štětec.Nějaký jako používají na plastové modely s jemným přírodním vlasem.
Takové ty z papíráku s plastovýma štětinama jak na smeták sou opravdu na,no na nic.
Ikdyž i tam se dají koupit někdy slušné stojí to desetikorunu.
Ty dobré mívají dřevěnou násadku a plastovou trubičkou chráněný vlas.
Sem zvědavý na výsledek ten přechozí autobus byl dobrý.
Jaké používáš štětce?
Základ je tenký slušný štětec.Nějaký jako používají na plastové modely s jemným přírodním vlasem.
Takové ty z papíráku s plastovýma štětinama jak na smeták sou opravdu na,no na nic.
Ikdyž i tam se dají koupit někdy slušné stojí to desetikorunu.
Ty dobré mívají dřevěnou násadku a plastovou trubičkou chráněný vlas.
Sem zvědavý na výsledek ten přechozí autobus byl dobrý.
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49