ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Stavba jde celkem rychle, to je dobře. Vypadá to skvěle.
jirikaminek: mě pokaždé vyjde některá roura o ten kousek delší. Pokaždé zkracuji.
jirikaminek: mě pokaždé vyjde některá roura o ten kousek delší. Pokaždé zkracuji.
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
A není to tak schválně, aby byla nějaká rezerva na případné nepřesnosti?
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Možné to je, je to jen dobře. Lepší je, když se zkracuje, než nadstavuje.
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: ned 29.7.2012 6:03
- Bydliště: Brno
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Tak jsem pokročil, mám hotový motor:
a vyvstal problém. Jak má být umistěný v rámu?
Návod nabádá co nejhlouběji, což zkrácené držáky umožní:
Jenže v této fázy již nedám výfukové potrubí, a když jsem ho napřed nalepil, tak zase nedostanu držáky na své místo nehledě na to, že potrubí bude překážet kapotě kolem motoru.
Jedině, že by držáky byly zkutečně na opak, ale pak nechápu větu v návodu, dát motor co nejníže?
Konzultoval jsem toto s fotkama modelu na stránkách RW a motor je v rámu výš?! Návodné kresby mi v tomto vůbec nepomohly :-(php?showfoto=179318][img]http
a vyvstal problém. Jak má být umistěný v rámu?
Návod nabádá co nejhlouběji, což zkrácené držáky umožní:
Jenže v této fázy již nedám výfukové potrubí, a když jsem ho napřed nalepil, tak zase nedostanu držáky na své místo nehledě na to, že potrubí bude překážet kapotě kolem motoru.
Jedině, že by držáky byly zkutečně na opak, ale pak nechápu větu v návodu, dát motor co nejníže?
Konzultoval jsem toto s fotkama modelu na stránkách RW a motor je v rámu výš?! Návodné kresby mi v tomto vůbec nepomohly :-(php?showfoto=179318][img]http
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
A nemáš opačně nalepené držáky k bloku motoru? Ony by totiž neměly být vodorovně, ale šikmo, tedy k motoru nalepené druhým koncem (pak by taky nebylo nutné je zkracovat). Aspoň na SOTce to tak mělo být (já jsem je teda taky dal opačně ).
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Souhlasím s Lukášem - když koukám na fotky, tak ty držáky motoru budou nalepené špatně. Ta rovná(kolmá) plocha má být přilepena na bloku motoru a ta šikmá plocha se přilepuje k rámu - je to popsáno u těch dílů v každé vystřihovánce!!! A výfukové potrubí nalep na motor ještě před usazením motoru do rámu - přesně tak je to napsáno i v návodu.
P.S. S těmi držáky nejsi ani první ani poslední.
P.S. S těmi držáky nejsi ani první ani poslední.
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: ned 29.7.2012 6:03
- Bydliště: Brno
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Udělal sem nové držáky a stejně přebývá 1mm a navíc vůbec nedosednou na své místo na rámu.
Takže jsem slepil nástavbu nad motorem a motor budu v rámu posouvat operativně. Co se týče výf. potrubí-dle návodu má být nalepeno AŽ po vlepení motoru do rámu. Ale co jsem tak zjistil po zakrytí nástavby, tak stejně nebude vůbec vidět-pouze zadní část bude viditelná.
Takže jsem slepil nástavbu nad motorem a motor budu v rámu posouvat operativně. Co se týče výf. potrubí-dle návodu má být nalepeno AŽ po vlepení motoru do rámu. Ale co jsem tak zjistil po zakrytí nástavby, tak stejně nebude vůbec vidět-pouze zadní část bude viditelná.
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: ned 29.7.2012 6:03
- Bydliště: Brno
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Možná by stálo za to na to výslovně upozornit v návodu nebo do návodovek přidat malý pohled na motor zepředu, aby to bylo jasné. Přímo u dílu je to sice napsané, ale ruku na srdce, kdo se tím řídí, resp. kdo si to pamatuje při slepení, když to seříznutí přímo vybízí k tomu, aby pěkně vyrovnalo sešikmení bloku motoru.Zrzek píše:S těmi držáky nejsi ani první ani poslední.
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Napsal jsem betastaviteli tohoto modelu a poptal se na problém s místem pro motor a pod. Uvidím co odepíše.
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Zdravím,
tak jsem dostal odpověď. Myslím, že bude lepší zkopírovat celou odpověď přímo sem, než abych opsal jen jednu část.
Tak tu to je:
"Víc místa ve skříni jsem určitě neměl. Jasně si vzpomínám, že v původní verzi, tak jak byla autorem dodána jsem tam ten motor vůbec nemohl dostat. Nakonec jsem dost brutálně zkupíroval ty díly mezi motorem a rámem a pak ho konečně horko těžko uchytil tam, kde má být a třeba výfukové potrubí, které na volném motoru vypadalo tak hezky, jsem nakonec musel přimáčknout až úplně k tělesu motoru. Autora jsem na to samozřejmě upozorňoval (jestli něco změnil netuším) - matně si pamatuju, že jsem doporučoval změnit pořadí sestavovaní jednotlivých podsestav v návodu, tedy nejdřív sestavit a uchytit motor a pak ho teprve obestavět všema těma "krabicema"."
tak jsem dostal odpověď. Myslím, že bude lepší zkopírovat celou odpověď přímo sem, než abych opsal jen jednu část.
Tak tu to je:
"Víc místa ve skříni jsem určitě neměl. Jasně si vzpomínám, že v původní verzi, tak jak byla autorem dodána jsem tam ten motor vůbec nemohl dostat. Nakonec jsem dost brutálně zkupíroval ty díly mezi motorem a rámem a pak ho konečně horko těžko uchytil tam, kde má být a třeba výfukové potrubí, které na volném motoru vypadalo tak hezky, jsem nakonec musel přimáčknout až úplně k tělesu motoru. Autora jsem na to samozřejmě upozorňoval (jestli něco změnil netuším) - matně si pamatuju, že jsem doporučoval změnit pořadí sestavovaní jednotlivých podsestav v návodu, tedy nejdřív sestavit a uchytit motor a pak ho teprve obestavět všema těma "krabicema"."
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Jisté úpravy jsem tam na základě Listiho postřehů prováděl (pokud si vzpomínám, například na výfukovém potrubí). Bohužel i u skutečné Dany je tam toho místa neuvěřitelně málo.
Takže jsem si mohl vybrat, zda-li to udělám podle skutečnosti a bude problém to tam nacpat, nebo zda-li zkonstruuji celou tu zadní partii malinko širší v oblasti motorového prostoru (případně nemodelově zúžím motor. Vzhledem ke složitosti Dany (asi stále zůstává tím nejsložitějším na trhu) jsem zvolil raději realistické provedení...
Takže jsem si mohl vybrat, zda-li to udělám podle skutečnosti a bude problém to tam nacpat, nebo zda-li zkonstruuji celou tu zadní partii malinko širší v oblasti motorového prostoru (případně nemodelově zúžím motor. Vzhledem ke složitosti Dany (asi stále zůstává tím nejsložitějším na trhu) jsem zvolil raději realistické provedení...
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
By mě zajímalo kdo a podle jakého klíče rozhoduje o tom co je nejsložitější.
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Ti vadí, že tě nenechávají k tomu taky vyjádřit?
-
- Příspěvky: 193
- Registrován: ned 29.7.2012 6:03
- Bydliště: Brno
Re: ShKH vz.77 DANA / RipperWorks / 1:32
Děkuji za odpovědi,sem rád, že je problém vyřešen. Dle mého názoru jsou na vině držáky, s těmi si bude muset každý poradit sám. Výfukové potrubí bych vůbec nelepil, jen překáží a stejně není vidět. Stačí pouze jeho zadní viditelná část. Poté vsunout motor do rámu a na hřídel a ZATÍM NELEPIT. Nasunout nástavbu, nepřilepený motor to umožní relativně dobře a pokračovat nástavbou. Motor přilepit až budou všechny komponenty spojené s motorem. Stačí jej pak přibodovat zespodu na zadní držáky.
Naposledy upravil(a) jirikaminek dne sob 27.10.2012 15:15, celkem upraveno 1 x.