Neškodné návnadné detoxikační téma IV - jiné modelářství
Re: Neškodné návnadné detoxikační téma IV - jiné modelářství
to je na založení nového tematu - pracovní stoly-
já v poslední době nejvíc používám dřevotřískovou desku hozenou na kozy...
já v poslední době nejvíc používám dřevotřískovou desku hozenou na kozy...
Re: Neškodné návnadné detoxikační téma IV - jiné modelářství
no já když jiný modelářství tak koketuju se vším možným... jako malej sem zkoušel plasťáky - jenže porucha barvocitu není zrovna super na míchání odstínů barev takže z toho sešlo hodně rychle. Dneska sem zůstal spíš u modelování ve 3D (asi pracovní deformace nebo co ), nejspíš toho ani po zaměstnání nemám dost a tak si hraju neustále. Tu je malá ukázka:
Re: Neškodné návnadné detoxikační téma IV - jiné modelářství
Tak ten motor na tu kejvačku nemá chybu
Re: Neškodné návnadné detoxikační téma IV - jiné modelářství
a ani by nemusela být vidět převodovka a klikovka
úplně jsem si to představil na dřevěném stojánku, sundaná víka, no prostě krása.
Klobouk dolů.
W
úplně jsem si to představil na dřevěném stojánku, sundaná víka, no prostě krása.
Klobouk dolů.
W
Re: Neškodné návnadné detoxikační téma IV - jiné modelářství
Delší dobu jsem váhal, jestli napsat něco i do tohoto vlákna, ale nakonec jsem se rozhodl, že ano. V tuto chvíli mám čas tak akorát na papírové modelaření, ale pochlubím se Vám s modely, které papíru předcházely. Asi šest let jsem se věnoval stavbě miniatur, kde hlavním materiálem bylo dřevo. Za tu dobu vzniklo něco málo přes sto modelů. Miniatury jsem stavěl v měřítku 1:370 - zvláštní měřítko vzniklo kvůli prvnímu podkladu. Jako první jsem postavil japonský hydroplán Yokosuka E14Y Glen. Model jsem stavěl podle listu "ABC modelářům", kde byla japonská ponorka se svým palubním letounem. Model jsem udělal přesně ve velikosti, jak byl na podkladu a zvláštní měřítko bylo na světě. Celkem jsem postavil zhruba 20 modelů s "modře" nabarvenou kabinou (z nich se ani jeden nedochoval) a dalších bezmála 90 s prosklenou kabinou. Tak teď nějaké ty fotky.
Šest let modelaření a zabírá polovinu police... Tak vypadá úsporná modelařina...
První tři stroje s prosklenou kabinou. Vznikaly zleva - Hawker Hurricane, P-38 Lightning a P-47 Thunderbolt.
Postupně vznikla řada strojů od první světové války a prvních let ČSR... (Avia BH-3, Fokker Dr.I, Knoller C.2 a Nieuport 11).
...přes techniku třicátých let... (Avia B-534, Letov Š.328 a Aero Ap-32)
...přes techniku druhé světové války (té je asi nejvíce)... (F4F Wildcat, Supermarine Spitfire a Aichi Val)
...až nakonec po několik současných strojů. (Aero L-159 Alca a Mirage III)
Stranou nezůstala ani civilní technika. (Zlín Z-226 Trenér, Beneš Mráz Be-52 a Zlín Z-XIII)
Ušetřeny nebyly ani současné... (Tatra 815, Iveco Trakker s návěsem, nepříliš kulatá Tatra 805, Avia řady D a jeřáb Liebherr)
...ani historické automobily. (u nákladního vozu si již nejsem jist předlohou, Jeep Willys MB a Bedford MW)
Posledním dokončeným strojem byl francouzský Latécoere 298. Nebyl ale úplně poslední letoun, na kterém jsem pracoval. Tím byl československý akrobatický Avia Ba-122. Na jeho dokončení ale již nikdy nedošlo.
A pak již začala éra papírových modelů... Celé to sem píšu z jednoho důvodu - abych ukázal, že už nejsem takový šílenec jako dříve. Ale Chocholoušek má pro mě pořád vyhrazené místo v léčebně v Bohnicích...
Jirka Z.
Šest let modelaření a zabírá polovinu police... Tak vypadá úsporná modelařina...
První tři stroje s prosklenou kabinou. Vznikaly zleva - Hawker Hurricane, P-38 Lightning a P-47 Thunderbolt.
Postupně vznikla řada strojů od první světové války a prvních let ČSR... (Avia BH-3, Fokker Dr.I, Knoller C.2 a Nieuport 11).
...přes techniku třicátých let... (Avia B-534, Letov Š.328 a Aero Ap-32)
...přes techniku druhé světové války (té je asi nejvíce)... (F4F Wildcat, Supermarine Spitfire a Aichi Val)
...až nakonec po několik současných strojů. (Aero L-159 Alca a Mirage III)
Stranou nezůstala ani civilní technika. (Zlín Z-226 Trenér, Beneš Mráz Be-52 a Zlín Z-XIII)
Ušetřeny nebyly ani současné... (Tatra 815, Iveco Trakker s návěsem, nepříliš kulatá Tatra 805, Avia řady D a jeřáb Liebherr)
...ani historické automobily. (u nákladního vozu si již nejsem jist předlohou, Jeep Willys MB a Bedford MW)
Posledním dokončeným strojem byl francouzský Latécoere 298. Nebyl ale úplně poslední letoun, na kterém jsem pracoval. Tím byl československý akrobatický Avia Ba-122. Na jeho dokončení ale již nikdy nedošlo.
A pak již začala éra papírových modelů... Celé to sem píšu z jednoho důvodu - abych ukázal, že už nejsem takový šílenec jako dříve. Ale Chocholoušek má pro mě pořád vyhrazené místo v léčebně v Bohnicích...
Jirka Z.
Re: Neškodné návnadné detoxikační téma IV - jiné modelářství
taky jsem si jí pořídil
- hromadko.s
- Příspěvky: 496
- Registrován: sob 21.1.2012 9:56
- Bydliště: Hlinsko v Čechách
Re: Neškodné návnadné detoxikační téma IV - jiné modelářství
tak moje jiné modelářství vypadá i takhle v průběhu stavby ... :-O pokud se zadaři bude to scale Toyota Supra Targa s kompletním interiérem a i řidičem....v současnosti je na interiéru uděláno víc...ale zatím třeba tak
Re: Neškodné návnadné detoxikační téma IV - jiné modelářství
Někdy sběratelství, někdy modelařina. Každopádně když vynechám papíráky, tak toho nejni málo
Re: Neškodné návnadné detoxikační téma IV - jiné modelářství
Před nedávnem jsem dostavěl plastikový Peugeot 307 WRC (1:43, stavebnice od Hellera, dekály od RejiModel). Tento vůz si pronajal Štěpán Vojtěch na Rally Bohemia 2006, na kterou mám pěkné vzpomínky a pak ještě se s ním prohnal na velkém mistráku Rally Deutschland 2006. Štěpán byl můj velký kůň v rally, třikrát škoda že už nejezdí.
Model je doplněn i papírovými věcičkami: brzdové kotouče, zrcátka, žebrování na zadním spoileru nebo jeho bočnice jsem dodělával nebo upravoval podle fotek, interiér taktéž.
Model je doplněn i papírovými věcičkami: brzdové kotouče, zrcátka, žebrování na zadním spoileru nebo jeho bočnice jsem dodělával nebo upravoval podle fotek, interiér taktéž.
Re: Neškodné návnadné detoxikační téma IV - jiné modelářství
I tak velmi slušná sebranka!