Jak to chodí na letišti
Re: Jak to chodí na letišti
Při dnešní obchůzce pracoviště jsem se přimotal k odletu turků a poláků
Když jsem procházel halou Jobairu, nedalo mi, abych si nenafotil motor Airbusu A-320
V té stejné hale jsem pro Staníka nafotil i renovované a čerstvou barvou vonící Saaby
V další části budou fotografie se Šuldou aneb kdo s tou F-16kou odletí?
Když jsem procházel halou Jobairu, nedalo mi, abych si nenafotil motor Airbusu A-320
V té stejné hale jsem pro Staníka nafotil i renovované a čerstvou barvou vonící Saaby
V další části budou fotografie se Šuldou aneb kdo s tou F-16kou odletí?
Re: Jak to chodí na letišti
Tak jsem si to uháněl předepsanou třicítkou po letišti a co nevidím, odstavená F-16A s holandskými znaky. Krásný letoun, to musím nafotit aby mně Tomys záviděl. Zastavím v opodál a fotím...
První fotky vypadají dobře, takže ted obligátní fotografie se Šuldou a nafotit základní tvary...
No a když jsem u těch tvarů, nafotím si i detaily a začnu podvozkem...
Jestli jste si všimli, tak ze tří kol podvozku, jsou dvě kola prodřená až na "hadr". Holandští piloti museli k nám doletět po návštěvě tamějšího coffe shopu a po vystřízlivění u nás už do toho nesedli. Což se jim vůbec nedivím a proto se vyhlašuje soutěž pro místní borce, kdo s tím odletí zpět do Holandska?
První fotky vypadají dobře, takže ted obligátní fotografie se Šuldou a nafotit základní tvary...
No a když jsem u těch tvarů, nafotím si i detaily a začnu podvozkem...
Jestli jste si všimli, tak ze tří kol podvozku, jsou dvě kola prodřená až na "hadr". Holandští piloti museli k nám doletět po návštěvě tamějšího coffe shopu a po vystřízlivění u nás už do toho nesedli. Což se jim vůbec nedivím a proto se vyhlašuje soutěž pro místní borce, kdo s tím odletí zpět do Holandska?
Re: Jak to chodí na letišti
normalni slicky na driftovani, ne
Re: Jak to chodí na letišti
no jo ostrava.. vypustny ventil pryc, kerosin pryc.. ze by neviditelni? to je taky napad nechavat natankovanou 16ku pres noc samotnou na plose, holandani muzou bejt radi ze prisli jen o kerosin a ze ji rano nenasli rozebranou ve sberne
Re: Jak to chodí na letišti
Ten "špunt" tam je a navíc na rohu té haly jsou kamery. Takže nedělejme ukvapené závěry... Celý tento prostor je ve střežené zóně, kam mají přístup jenom vyvolení nebo prolustrovaní až do třetího kolene z babiččiny strany.
Re: Jak to chodí na letišti
Nedělej machra..... Nikdo Ti to nežere
Re: Jak to chodí na letišti
Tome, víš jak dlouho Blaxovi trvalo, než to víčko mikroskopicky navrtal?
- Standa F.
- Administrátor
- Příspěvky: 1207
- Registrován: pon 5.12.2011 16:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak to chodí na letišti
Díky .Roman V. píše:...V té stejné hale jsem pro Staníka nafotil i renovované a čerstvou barvou vonící Saaby ...
S Romanovým svolením zde dám další várku retro-fotek z mošnovského letiště z 90. let. Opět skenováno ze zvolna blednoucích fotek, takže kvalita je pouze LTT (len tak tak).
Listopad 1996, obloha studená, vlevo se krčí poštovní "čtyřistadesítka" tehdejší společnosti Olimex, náš SAAB SF 340 "Pepík" (OK-PEP) přichystán k nabrání 33 pasažérů pro let do Prahy. Nový kabát v podobě reklamního nástřiku Škody Octavia (viz příkecek výše v tomto vláknu) dostal až o půl roku později. Šipka ukazuje okno mé tehdejší kanceláře, kterou jsme měli pronajatou v budově hasičů a věže:
Z toho okna jsem si sem-tam vyblejsknul letadélko, když už tak jelo kolem, že ... , např. tento Airbus A 300 společnosti Apollo z Kréty (červenec 1996):
Odstavená starší Avia 14 stála opodál u plotu za jižním hangárem jako stylový památník - ani nevím, zda tam ještě pózuje či ne ... asi ne po všech těch přestavbách (listopad'96 a červen'97):
V r. 1996 měla Air Ostrava/8K ve své flotile dokonce dva středně velké jety, Fokker F28-4000 (OK-IEL a OK-MEO) ...
... ale bohužel jen krátce, 5 měsíců - rozvoj společnosti nebyl tak úspěšný, aby tyto stroje uživil. Alespoň dva snímky na rozloučenou pořízené den před jejich vrácením (7.11.1996):
Pořádně velká stodola přistála v Mošnově 6.6.1997 - AN-124-100 "Ruslan" Cargo Flight:
Jeden z nejkrásnějších dopraváků vůbec, TU 154M (OM-BYO), zde přímo od vlády bratrů Slováků (červen 1996).
90. léta byla zajímavá - nic nebylo nemožné: Někde nám selhal ACMI-leasing na charterové letadlo, které mělo dopravit turisty do řecké Soluně. Krizovka. Náš neskutečně schopný dispečink sehnal volné letadlo přímo od Slovenské letky, ano, túčko páně Mečiara s parádním interiérem pro 127 pasažérů, a za pár hodin u nás sedlo. Letěl jsem tehdy jako doprovod za naši společnost. Nechali mne na jump-seatu v kabině za 2. pilotem - no, mikrofon mám vytočený nahoru, abych jim do toho moc nekecal - v opačném případě bych tady asi už dávno neseděl ...
Re: Jak to chodí na letišti
musim rict ze ta predposledni jak se mlady svarny stale jeste ovlaseny Standa nahyba k pilotum je skutecne stylova.. copak asi naseptava? ze by obligatni a okridlene "otoc to na Mnichov, jinak budou litat vcelicky!!" ?
Re: Jak to chodí na letišti
Stando, tam kde jsi měl dříve kancelář, tak tam ted na celém patře hospodaří hasiči. Když si ale vylezu o dvě patra výš za meteorologama, tak je hezký výhled na nové haly Jobairu a lakovnu
No a na jihu už Il-14ka není, ale hasiči a URNA tam mají letadlo pro výcvik ( Boeing 737, ale verzi nevím). Sice nemá motory, ale podle místních by se dalo zprovoznit. Nemá prý moc nalítáno. Ale vypadá dost zbědovale.
No a na jihu už Il-14ka není, ale hasiči a URNA tam mají letadlo pro výcvik ( Boeing 737, ale verzi nevím). Sice nemá motory, ale podle místních by se dalo zprovoznit. Nemá prý moc nalítáno. Ale vypadá dost zbědovale.
Re: Jak to chodí na letišti
To je přeci sprcha na letadla