TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32/ HOTOVO
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
karabinka - proč ne...mimochodem - skvělé vlákno, bernie, sjel jsem ho komplet jedním dechem
Mně se nějaké bočnice povedlo pěkně zbombírovat na gumovém O-kroužku. I když to nikdy nebyla taková delicatess jako těch 30° na 312B...
- k dostání množství průměrů, snadněji se bude pracovat s větším průměrem samotného materiálu (v řezu)
- lze snadno zkrátit a slepit vteřinovým lepem (snad i drátěná výztuha by mohla být někdy užitečná ), tzn. ušiju si kopyto na míru
- libovolně používat buď jako "adaptér" položený na prstu, nebo i na podložce a vesele si bombíruju obouruč (...nebo to palcem natlačím dovnitřku a hotovo, žaves... )
- 89 % patláků má určitě nějaký Ó-krůžek někde doma v šuplíku
Hodně zdaru s Tatrou na písek ApeX-i, těším se sám, až do ní střihnu, od dětství až dodnes ji vídávám na silnici s nákladem brutálních šutrů z kamenolomu. Občas i takové pecky, že jsou na korbě jen dvě nebo tři malé skály . Nádherná oranžová S1 nejen větry ošlehaná, bez zadního čela ...naprosto dechberoucí úkaz v kopcích Hostýnských...
Tatra navždy !
Mně se nějaké bočnice povedlo pěkně zbombírovat na gumovém O-kroužku. I když to nikdy nebyla taková delicatess jako těch 30° na 312B...
- k dostání množství průměrů, snadněji se bude pracovat s větším průměrem samotného materiálu (v řezu)
- lze snadno zkrátit a slepit vteřinovým lepem (snad i drátěná výztuha by mohla být někdy užitečná ), tzn. ušiju si kopyto na míru
- libovolně používat buď jako "adaptér" položený na prstu, nebo i na podložce a vesele si bombíruju obouruč (...nebo to palcem natlačím dovnitřku a hotovo, žaves... )
- 89 % patláků má určitě nějaký Ó-krůžek někde doma v šuplíku
Hodně zdaru s Tatrou na písek ApeX-i, těším se sám, až do ní střihnu, od dětství až dodnes ji vídávám na silnici s nákladem brutálních šutrů z kamenolomu. Občas i takové pecky, že jsou na korbě jen dvě nebo tři malé skály . Nádherná oranžová S1 nejen větry ošlehaná, bez zadního čela ...naprosto dechberoucí úkaz v kopcích Hostýnských...
Tatra navždy !
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Ještě doplním, že kromě uzavřených O-kroužků se dá koupit i gumová šňůra kruhového průřezu v metráži. Viz např. http://www.guma.cz/kruhove_snury.htm#sn ... o-krouzky1" onclick="window.open(this.href);return false; . Běžně k dostání ve specializovaných prodejnách typu "ložiska & těsnění".
A třeba průměr šňůry 1 mm je velice vhodný na volanty v měřítku 1:32
A třeba průměr šňůry 1 mm je velice vhodný na volanty v měřítku 1:32
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Bernie díky ta karabina se osvědčila ale ten problém s diskem trvá
Pneu sem ale odložil a začal lepit rám,Mám slepený jeden nosník a podle míst na přilepení nasílení a spojení s rourou jsem zjistil že mám asi rouru o 1-1,5 mm delší,takže následovalo rozpojení a bude se řezat.Chci poradit kde je nejvhodnější rouru zkrátit
Pneu sem ale odložil a začal lepit rám,Mám slepený jeden nosník a podle míst na přilepení nasílení a spojení s rourou jsem zjistil že mám asi rouru o 1-1,5 mm delší,takže následovalo rozpojení a bude se řezat.Chci poradit kde je nejvhodnější rouru zkrátit
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Stejný problém jsem měl i na své Tatře a díl jsem zkracoval dobře o 2mm.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Brzdič díky taky to asi zkrátím
Zdá se mi to nebo se začínají objevovat čím dál tím více chyby v konstrukci T148 nebo ne? Možnost by byla místo několika zkušených betatesterů nabrat i méně zkušené modláře kteří by měli model slepit pro ověření zad to skutečně bude slepitelné pro víc lidí.Ta kabina se mi taky nezdá obzvlášť že když to Brzdičovi nevychází
Možná jsem taky vymyslel postup pro kola.Není odzkoušený ,je to jen teorie.Slepí se základ kola,pásek s ryskou pro přilepení disku a na konec se vtlačí až slepený vnitřní disk.Pokus se mi to povede dám zde foto jak to myslím
Zdá se mi to nebo se začínají objevovat čím dál tím více chyby v konstrukci T148 nebo ne? Možnost by byla místo několika zkušených betatesterů nabrat i méně zkušené modláře kteří by měli model slepit pro ověření zad to skutečně bude slepitelné pro víc lidí.Ta kabina se mi taky nezdá obzvlášť že když to Brzdičovi nevychází
Možná jsem taky vymyslel postup pro kola.Není odzkoušený ,je to jen teorie.Slepí se základ kola,pásek s ryskou pro přilepení disku a na konec se vtlačí až slepený vnitřní disk.Pokus se mi to povede dám zde foto jak to myslím
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Pánové, pánové... Tak se společně jukneme na 3D záběr přední nápravy, ano?
Na přední nápravě vidíme navíc co? Vidíme tam navíc díl 7a1, který asi vyřeší ten "problém vystřihovánky". Sebekriticky uznávám, že v návodných kresbách není tato skupina rozkreslena úplně nejlépe (to ale není celá řada dílů, je to přeci jen složitý model a není možné vést modeláře za ručičku), ale v návodu se o ní píše a rovněž na díle 7a (ano, to je ten díl dlouhý o !celé! 2mm) je naznačeno přilepení k 7a1, nikoliv k 2m.
Takže, pánové, místo breků nad složitostí a neotestovaností modelů více číst návod a trošku pokory. Ale ono je vždy snazší hledat tu chybu někde jinde, že?
A pokud už byste jó tápali, rozhodně se vyplatí projít například presentační 3D screeny - například poslední obrázek u T148 NTt Benzina (http://www.ripper-works.com/?id=RW35b" onclick="window.open(this.href);return false;) by nenechal nikoho na pochybách, jak to ten autor zamýšlel.
...a dočkám se alespoň slůvka sorry, chyba nebyla u Rippera?
Na přední nápravě vidíme navíc co? Vidíme tam navíc díl 7a1, který asi vyřeší ten "problém vystřihovánky". Sebekriticky uznávám, že v návodných kresbách není tato skupina rozkreslena úplně nejlépe (to ale není celá řada dílů, je to přeci jen složitý model a není možné vést modeláře za ručičku), ale v návodu se o ní píše a rovněž na díle 7a (ano, to je ten díl dlouhý o !celé! 2mm) je naznačeno přilepení k 7a1, nikoliv k 2m.
Takže, pánové, místo breků nad složitostí a neotestovaností modelů více číst návod a trošku pokory. Ale ono je vždy snazší hledat tu chybu někde jinde, že?
A pokud už byste jó tápali, rozhodně se vyplatí projít například presentační 3D screeny - například poslední obrázek u T148 NTt Benzina (http://www.ripper-works.com/?id=RW35b" onclick="window.open(this.href);return false;) by nenechal nikoho na pochybách, jak to ten autor zamýšlel.
...a dočkám se alespoň slůvka sorry, chyba nebyla u Rippera?
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Tak tedy jo chyba nebyly u rippera bylo mi to nějaké divné že tam chybí díl 7a1 ale co už.Pak dořešit jen ty kola a je to podle mého postupu zatím nikdo nešel?
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
3D screeny doporučuju k návodu používat. Ne všechno lze jasně vyčíst z návodových kreseb.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Apexi,
díly 7a1 jsou na poslední straně vystřihovánky dole uprostřed (stránka s pneumatikami) pod dílem 16e. Jinak u ripperovánek je dobré pečlivě číst návod a postupovat podle něj. Člověk si tím ušetří dost starostí a omylů.
díly 7a1 jsou na poslední straně vystřihovánky dole uprostřed (stránka s pneumatikami) pod dílem 16e. Jinak u ripperovánek je dobré pečlivě číst návod a postupovat podle něj. Člověk si tím ušetří dost starostí a omylů.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Tak já to mám slepený tak jak to má být, včetně dílu 7a1. Já podotýkal že díl 7a je dlouhý a zkracoval jsem ho o 2mm, což se stalo i Apexovi, jak jsem pochopil. Takže asi tak.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Ne, Brzdo, nemáš to dobře. To rameno má být skloněné směrem dolů - jak je vidět na screenu. A díl 7a1 je taková spojka ke středu dílu 2m. Ty máš to rameno vodorovné a zřejmě je díl 7a1 lepen pod ním. Viz Tvoje fotka:Brzdič píše:Tak já to mám slepený tak jak to má být, včetně dílu 7a1. Já podotýkal že díl 7a je dlouhý a zkracoval jsem ho o 2mm, což se stalo i Apexovi, jak jsem pochopil. Takže asi tak.
Ano, opakuji - pokud to beru nezaujatým okem, pak by to ve vystřihovánce mohlo být v návodovce rozkresleno lépe. Ale od modeláře Tvého formátu (nebo tedy formátu, za který jsi zde považován) bych očekával, že si projde i ty 3D screeny. Nebo že si alespoň prohlédne ten můj screen ze včerejška dříve, než se takhle pokusí znemožnit
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Jak říká klasik. Nevím, školy nemám. ale něco mi říká, že model bych měl slepit pomocí návodu nebo kreseb otištěných ve vystřihovánce. Ale pokud se mýlím, opravte mě.
Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32
Chlapi nezlobte se na mě, ale nechápu jak to dokážete tak dlouho řešit. I kdyby ta věc byla o 2mm jinak vzhledem k tomu kde to je a kolik je toho vidět bych to asi neřešil. Připadá mi, že věci které se jinde tolerují tak u Rippera se vytahují (možná proto že standard je přece jenom poměrně vysoký) a neodpouští se vůbec nic.
A na obranu Brzdiče - bral bych argument, že je to na screenu na www stránkách přestože si myslím, že by to mělo jít slepit bez něho (uznávám, že vše v návodu asi obsáhnout nejde a důležité věci tam bývají). Ale nenapadlo by mě dívat se na screeny úplně jiného modelu. Kdybych to bral od shora tak je to úplně ten poslední a na to bych se mohl vykašlat. Přece jenom google si s pojmem poloosa T148 poradí rychleji a ještě rychleji bych ten dílek měl zkrácený
A Apexi ty už něco lep začal bych výměnou spojovačky, vypadá trochu jako soulož hadů
A na obranu Brzdiče - bral bych argument, že je to na screenu na www stránkách přestože si myslím, že by to mělo jít slepit bez něho (uznávám, že vše v návodu asi obsáhnout nejde a důležité věci tam bývají). Ale nenapadlo by mě dívat se na screeny úplně jiného modelu. Kdybych to bral od shora tak je to úplně ten poslední a na to bych se mohl vykašlat. Přece jenom google si s pojmem poloosa T148 poradí rychleji a ještě rychleji bych ten dílek měl zkrácený
A Apexi ty už něco lep začal bych výměnou spojovačky, vypadá trochu jako soulož hadů