Stránka 12 z 17
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: ned 8.2.2015 20:55
od Laďuša
Podobný? No bodeť ne, když jsi to vyfotil jenom z jinýho úhlu! A nebo ne?
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: úte 10.2.2015 9:17
od Aki
stejně by mě zajímalo, ze který planety jsi sem vlastně spadnul...
já se včera patlal 2 hodiny s baňkou na kostel, výsledek žádná velká sláva... pak člověk zajde na návštěvu sem a nejradši bych na to šlápnul
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: stř 11.2.2015 11:46
od Brzdič
Ahoj
Díky kluci.
No tentokrát tu mám pár fotek podložky na které už jsem začal trošku dělat.
Desku jsem si objednal a nechal udělat na míru už před 2 roky a do teď se mi válela doma.
Desku jsem lehce přebrousil jemným šmirglem a následně namořil a nalakoval.
Taky jsem si už připravil pražce. Trochu jsem je skalpelem ořezal a "poničil" plus jsem naznačil hrubým šmirglem strukturu dřeva. Pak jsem pražce namořil stejným mořidlem jako desku a po proschnutí dostali dvě vrstvy olejových barev smíchaných s pigmenty.
Taky už bylo načase si udělat tabulku k modelu. chtěl jsem si jí nechat udělat u TEA, ale propásl jsem termín
A tak jsem si jí vyřezal sám.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: ned 15.2.2015 13:33
od SKY
Nevim jestli to tu uz nepadlo, ale ziva 555.0301 je v Luzny v muzeu.
http://img4.rajce.idnes.cz/d0407/9/9134 ... G_9562.jpg
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: ned 15.2.2015 18:13
od Brzdič
Ahoj
Sky díky, ale stavím přímo konkrétní stroj, viz foto.
V Lužánkách se mě 9 z 10 modelářů ptalo jestli jsem přinesl mašinku, no musel jsem je zklamat, ale mám tu pár dalších fotek z postupu prací.
Dodělal jsem poslední vzduchojem, odbrzďovač a natahal jsem pod budku potrubí. Pak jsem si vzal do parády tachograf, to byla docela lahůdka, 3x jsem je předělával a asi po 2 hodinách studia fotek
, jsem přišel na to že je to napojené na ojnici s kolem.
Ty fotky se moc nepovedli, bohužel je tu furt zataženo a tudíž málo světla.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: ned 15.2.2015 19:12
od SKY
ahaaa, tak nemka jako nemka, obe budou stejne studeny
)
153ka je soukr ale v Luzny je taky
jen ja na ni tam nikdy nemel stesti, ja se prevazne motam kolem Slechticen
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: stř 25.2.2015 16:05
od Brzdič
Ahoj
Po delší době jsem tu zase. Posledních 14 dní jsem na mašinku ani nešáhl, nějak nebyla nálada. V podstatě mi tam chybí jen napaječe a do těch se mi fakt nechce.
Takže jsem si odskočil k podložce.
Na podstavec jsem si nalepil karton a na na karton přišli pražce, rozestup mezi pražci je 12mm.
Okolo pražců jsem nalil řídkou sádru do které jsem přidal tónovací barvu a trochu hlíny. Na sádru jsem nasypal hlínu.
Následovalo zasypání pražců štěrkem. Štěrk jsem v sáčku promíchal s trochou pigmentů.
Dále na času přišli podhladnice, byla to docela výživná část modelařiny, 18 dílků na jednu je fakt dost.
No a nakonec přišli kolejnice.
Pokračování příště.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: stř 25.2.2015 19:11
od map
Je to super, ale stejně by se to tady nemělo trpět. Jak má normální smrtelník poznat, že je to z papíru?
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: stř 25.2.2015 20:07
od KarelM
V Plasích je na Tebe podaná žaloba ... na nádraží jim chybí kus kolejí ...
... Blázne ... Respekt ...
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: stř 25.2.2015 20:24
od Jenda B.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: čtv 26.2.2015 13:16
od MDK
Ja delam mezi jednotlivymi prazci mezeru 22mm, coz odpovida 550mm ve skutecnosti. Trate s nejvetsi unosnosti a stabilitou pouzivane v CR maji od sebe prazce vzdalene 544mm. Ty jsi pouzil 12mm tj 300mm v realu, to se asi nikde nepouziva.
Jenom tak prudim
Tady je takova hezka stranka, kde se dozvite o prazcich vse
http://www.litomysky.cz/drahy/prazcerozdel.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: čtv 26.2.2015 16:23
od AmatER
MDK píše:Ja delam mezi jednotlivymi prazci mezeru 22mm, coz odpovida 550mm ve skutecnosti.
Jenže to není vzdálenost
mezi pražci, ale
rozteč, čili
osová vzdálenost pražců
má-li
průměrný dřevěný pražec dle ČSD rozměry 1:1 150x260x2600 mm, pak v 1:25, při rozměrech 6x10,4x104 mm vychází při použití rozdělení
e mezera na 11,6 mm...
Ďábelská otázka - má Brzdič kolejnice ve správným úklonu?
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: čtv 26.2.2015 17:47
od MDK
Hmm, tak to jsem ale blbec. Takze ja vlastne delam rad
a 830mm
Dekuji za objasneni a omlouvam se za mystifikaci.
Brzdič to má správně.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: sob 28.2.2015 14:17
od Brzdič
Díky moc kluci, vážím si toho.
MDK ... Původně jsem taky plánoval mezeru mezi pražcema 22mm, ale když jsem si to poskládal na sucho a porovnal s fotkama bylo vidět že je něco špatně. Až pak mě došlo že se to měří od středu pražce. Ono je i ze skutečných fotek vidět, že mezera mezi pražci je jen o kousek větší než samotný pražec.
AmatER píše:
Ďábelská otázka - má Brzdič kolejnice ve správným úklonu?
To určitě nemá.
Jsem rád, že jsem je do těch podkladnic dostal.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Napsal: sob 28.2.2015 18:13
od hemza
Nemám slov!
Snad jen NEUVĚŘITELNĚ KRÁSNÉ počínání!
Vlastně asi dokončování.