TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Martine to je super nápad jak přilepovat nápravy , určitě ho někdy využiji .
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Pěkně , pěkně . Těším se na výsledek.
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Ahoj všem. Dnes se mi poštěstilo a měl trochu víc času na lepení. Tudíž je férové se s vámi podělit o dnešní výkon. Dneska to byla svatba. Teda takhle nazývali ve škodovce spojení motoru s karosérií (v mém případě motoru do rámu).
Pro jeho vlepení pár nezbytností...
Pak už samotná "montáž". Tady se nedržím psaného návodu a do rámu vlepuju první motor s převodovkou a až poté chladič se saharou.
Mezi tím než motory zaschnou si připravím baterie...
Které následně lepím na své místo do rámu. Nakonec ještě dolepit víka motorů a pak to vypadá asi takhle...
Dneska to nebylo o nějakém tvoření, ale o lepení už hotových celků dohromady. Tyhle části lepení mě baví asi nejvíce, protože je už vidět nějaký ten kousek práce Pohoda
Víc fotek najdete v galerii. Tak se zatím opatrujte a nebojte... dnes jsem ještě stihl rozjet další část na modelu. Ale o tom až příště
Martin
Pro jeho vlepení pár nezbytností...
Pak už samotná "montáž". Tady se nedržím psaného návodu a do rámu vlepuju první motor s převodovkou a až poté chladič se saharou.
Mezi tím než motory zaschnou si připravím baterie...
Které následně lepím na své místo do rámu. Nakonec ještě dolepit víka motorů a pak to vypadá asi takhle...
Dneska to nebylo o nějakém tvoření, ale o lepení už hotových celků dohromady. Tyhle části lepení mě baví asi nejvíce, protože je už vidět nějaký ten kousek práce Pohoda
Víc fotek najdete v galerii. Tak se zatím opatrujte a nebojte... dnes jsem ještě stihl rozjet další část na modelu. Ale o tom až příště
Martin
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
No a je to tu. Rodina upadla do karantény a tak budu věřit ve více času na lepení.
Práce na Phonixech se přesouvá na ochranný rám nástavby. Materiál je plastový profily 2m nahřívaný zapalovačem a ohýbám přes šablonu. Ta je ještě z prvního Phonixe
Momentálně jsou rámy po nástřiku a mezi tím než zaschnou, pracuje se na dílech, které na ně přijdou.
Ze stavby na rámech je to prozatím vše co se týká reportu. Co se práce týče, tak ta pokračuje
Práce na Phonixech se přesouvá na ochranný rám nástavby. Materiál je plastový profily 2m nahřívaný zapalovačem a ohýbám přes šablonu. Ta je ještě z prvního Phonixe
Momentálně jsou rámy po nástřiku a mezi tím než zaschnou, pracuje se na dílech, které na ně přijdou.
Ze stavby na rámech je to prozatím vše co se týká reportu. Co se práce týče, tak ta pokračuje
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Pěkné, pěkné. Hlavně se v tom neztrať.
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Dobře jedeš. Palec nahoru.
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Jedeme dál. Pro správné umístění příslušenství na ochranný rám jsem si udělal šablonu z návodu. Je super, že tam tyhle obrázky Jirka Vintr dává.
Jednoduše nalepeno na čtvrtku, vystřihnu a z druhé strany nalepím druhý pohled. Pro někoho možná zbytečnost, ale mě to tak baví. No a jak to funguje?
1- šablonu jsem použil pro správné usazení rámu samotného (myšleno ve směru do stran)
2- jak už jsem psal, pro správné umístění příslušenství. Hlavně tedy boxu se saharami. To je ten velký díl uprostřed nahoře.
Tím je jeden podvozek hotový. Tedy zatím bez veškerého potrubí.
Pro dnešek vše. Dikec za ohlasy
Jednoduše nalepeno na čtvrtku, vystřihnu a z druhé strany nalepím druhý pohled. Pro někoho možná zbytečnost, ale mě to tak baví. No a jak to funguje?
1- šablonu jsem použil pro správné usazení rámu samotného (myšleno ve směru do stran)
2- jak už jsem psal, pro správné umístění příslušenství. Hlavně tedy boxu se saharami. To je ten velký díl uprostřed nahoře.
Tím je jeden podvozek hotový. Tedy zatím bez veškerého potrubí.
Pro dnešek vše. Dikec za ohlasy
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Dneska byl na pořadu dne Casaleho rám.
Postup byl stejný jako u Šoltysova auta, tak není o čem psát. Už je to tady trochu jako v Roudnici
Po moji oblíbené části přichází ta nejméně oblíbená A to jsou ty prokletý roury.
Trochu mě mrzí, že spoj vychází na horní část a není spíš směrován dolů. Takhle to trochu kazí vzhled. Jasně, není to jen tím. Svůj podíl na tom má i moje zručnost. Mě tohle prostě nejde tak dobře
A k tomu ještě ta oloupaná barva
Nevím. Jsem tady takový bezradný... vlhčím, opatrně ohýbám přes kulatinu... jestli je to tím laserovým tiskem, nebo jsem kopyto... zkrátka to musím přepravit a jít dál...
Pro dnešek vše.
Postup byl stejný jako u Šoltysova auta, tak není o čem psát. Už je to tady trochu jako v Roudnici
Po moji oblíbené části přichází ta nejméně oblíbená A to jsou ty prokletý roury.
Trochu mě mrzí, že spoj vychází na horní část a není spíš směrován dolů. Takhle to trochu kazí vzhled. Jasně, není to jen tím. Svůj podíl na tom má i moje zručnost. Mě tohle prostě nejde tak dobře
A k tomu ještě ta oloupaná barva
Nevím. Jsem tady takový bezradný... vlhčím, opatrně ohýbám přes kulatinu... jestli je to tím laserovým tiskem, nebo jsem kopyto... zkrátka to musím přepravit a jít dál...
Pro dnešek vše.
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
K tvé stavbě nemám co říct, je to prostě paráda, jen kdyby mi to šlo tak dobře jako tobě (Vám).. K tomu potrubí, je to myslím všude stejné, nasliníš a přes kulatinu natvaruješ a poté v prstech dotočíš a právě při tom se tisk ošoupe.. Zkus si na to vzít latexové rukavice, které eliminují přenos vlhkosti z prstů
Ať se ti daří kolego.
Ať se ti daří kolego.
Re: TATRA 158 Phoenix 21' / VIMOS / 1:32
Martine můžeš být klidný u takto malých průměrů , se ten laserový tisk oloupe všem . Na druhou stranu jsem se toho laseru bál a když pominu ty stáčecí díly tak je to v pohodě .
Ale roste ti to pod rukama skvěle .
Ale roste ti to pod rukama skvěle .