Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7 / RipperWorks / 1:32 / HOTOVÉ
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7 / RipperWorks / 1:32 / HOTOVÉ
Ahoj a všem vše nej do nového roku 2019.
Z posledních 4 hodin roku starého jsem 3 věnoval začátku stavby výše zmíněné relativní novinky RW. K předloze je toho dost napsáno jinde, sám to budu ještě studovat. Tak teď už fotky, snad budou rychle přibývat.
Z posledních 4 hodin roku starého jsem 3 věnoval začátku stavby výše zmíněné relativní novinky RW. K předloze je toho dost napsáno jinde, sám to budu ještě studovat. Tak teď už fotky, snad budou rychle přibývat.
Naposledy upravil(a) Jeňa Sova dne čtv 4.4.2019 18:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Tatra T2-148 NTP + HIAB670 + DAV-7 / Ripper-Works / 1:32
Také mě čeká v archivu takže budu určitě bedlivě sledovat a čerpat inspiraci. Zatím si na něj netroufnu kvůli kabině.
Přeji, ať ti to jde pěkně od ruky
Přeji, ať ti to jde pěkně od ruky
Re: Tatra T2-148 NTP + HIAB670 + DAV-7 / Ripper-Works / 1:32
Držím palce. Tenhle model je hodně hezkej. Usedám do hlediště.
Re: Tatra T2-148 NTP + HIAB670 + DAV-7 / Ripper-Works / 1:32
Celkem ti to jde.
Dávej větší pozor na "stínování" na dílech - hlavy válců máš prohozené, kulaté kryty agregátů by snesly drobné pootočení. U Ripperovanek je stínování naznačeno jako by světlo svítilo z levého předního horního rohu pomyslného kvádru okolo modelu - bráno ve smyslu jízdy modelu. A trochu víc si pohraj se zakulacením, vytvarováním a spasováním oblých tvarů - ty paprsky krytu by měly tvořit plynulý oblouk.
Dávej větší pozor na "stínování" na dílech - hlavy válců máš prohozené, kulaté kryty agregátů by snesly drobné pootočení. U Ripperovanek je stínování naznačeno jako by světlo svítilo z levého předního horního rohu pomyslného kvádru okolo modelu - bráno ve smyslu jízdy modelu. A trochu víc si pohraj se zakulacením, vytvarováním a spasováním oblých tvarů - ty paprsky krytu by měly tvořit plynulý oblouk.
Re: Tatra T2-148 NTP + HIAB670 + DAV-7 / Ripper-Works / 1:32
Díky za upozornění, já na ty stíny zapomínám... Ten kulatý kryt vypadá ve skutečnosti trošku lépe, fotka klame. Ale ani tak není jeho tvar úplně ideální.
Dnes jsem usadil motor do rámu a snažil se vytvořit výfuk z profilu Evergreen. Ten se mi taky moc nepovedl, ale asi to už tak nechám, stejně to nebude moc vidět. Na rozdíl třeba od těch stínů na hlavách...
Dnes jsem usadil motor do rámu a snažil se vytvořit výfuk z profilu Evergreen. Ten se mi taky moc nepovedl, ale asi to už tak nechám, stejně to nebude moc vidět. Na rozdíl třeba od těch stínů na hlavách...
Re: Tatra T2-148 NTP + HIAB670 + DAV-7 / Ripper-Works / 1:32
Co se stalo? Příliš mnoho lepidla?
Re: Tatra T2-148 NTP + HIAB670 + DAV-7 / Ripper-Works / 1:32
Začal jsem chybovat od samého počátku, ale tohle určitě stáhlo lepidlo při schnutí, protože večer to bylo ok. Naštěstí mám (už na stole) T148 Agro, která má barvu kabiny stejnou, takže říznu do ní.
Re: Tatra T2-148 NTP + HIAB670 + DAV-7 / Ripper-Works / 1:32
Není u Agro světlejší? Nejsem si jist.
Držím palce u další kabiny.
Držím palce u další kabiny.
Re: Tatra T2-148 NTP + HIAB670 + DAV-7 / Ripper-Works / 1:32
Tatra na svoz dřeva může být trochu obouchaná. Někteří takovéto prolákliny pracně tvoří. Možná bych to i takto nechal, protože jinak je kabina vcelku pěkně udělaná.