Peugeot 405 Turbo 16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Vypadá to parádně, už se na něj těším .
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Ten bude stoprocentně u mě taky a určitě neskončí v archivu .
Už se na něj těším.
Štefan
Už se na něj těším.
Štefan
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Souhlasím. Mě ten model naprosto fascinuje. Jako tehdy u S4, parádně to sedí, není to extrémně složitý, krásně se to lepí a vypadá to bezvadně. Ujetý na to sice su, ale i tak
Těžko na tom autě pro mě najít nejhezčí část, ale tahle si myslím je v žebříčku hodně vysoko.
No a samozřejmě jsem se neudržel a spojil jsem to.
Světla tomu dodaly šmrnc. Už se to blíží...
Těžko na tom autě pro mě najít nejhezčí část, ale tahle si myslím je v žebříčku hodně vysoko.
No a samozřejmě jsem se neudržel a spojil jsem to.
Světla tomu dodaly šmrnc. Už se to blíží...
- Standa F.
- Administrátor
- Příspěvky: 1207
- Registrován: pon 5.12.2011 16:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Nádhera, Ivane,
výborná předloha, stejně skvělý model i Tvá práce!
výborná předloha, stejně skvělý model i Tvá práce!
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Konstrukce mi to usnadňuje, lepí se to samo!
Už je to skoro na kompletaci. Takže soustavu chladičů doporučuju instalovat odpředu. Jsou tam dvě chlopně po stranách, které přijdou zezadu na nárazník. Bohužel jsem to zapomněl vyfotit, ale jak to vyzkoušíte nasucho, tak to bude jasné. Až to zaschne na nárazníku, tak zbývá dotáhnout prolisy podle kresby dekálů na kapotě, jeden po druhém. Výdechy samotné se ke kapotě nelepí, sedne si to těsně na sebe a mezera tam nevzniká, takže není nutné pokoušet zvlnění kapoty dalším lepidlem.
Při usazení na spodek se mi osvědčilo co už u dřívějších modelů, takže nejdřív jde předek. V tomto případě chlopeň zespodu vzadu na spoileru, která přijde na přední čelo na podvozku. Po proschnutí je ještě šance zkontrolovat, jestli vevnitř něco nechybí. Při nasazování je potřeba boky trochu roztáhnout, na levém musí zaskočit do výřezu nasávání za dveřmi. Nasávání na střeše zase přijde před filtr za přepážkou. Ten jsem neměl přilepený napevno, ale spíš víc vepředu, takže je potřeba s tím trochu pohýbat, aby si sedl zevnitř na prolis. Vzadu dosedá karoserie na difuzor. Na karoserii jsou na vnitřku chlopničky na vnější stranu difuzoru, doporučoval bych přilepit i stoupající křivku do nich nahoru. Vodorovnou plochu uprostřed lepit netřeba, ta nemá tendenci odstávat. No a poslední jsou boky. Je tam trochu mezera, takže se tam dá dostat k chlopním pinzetou (budou po celé délce prahu, na fotkách je nemám, protože jsem si nemyslel, že je půjde přitlačit).
Dodám, že přestože jsem zkontroloval, jestli jsem tam něco nezapomněl, tak zapomněl Samozřejmě ten chladič, co chybí na fotkách na rámu za motorem. No takže přestože doufám, že to, že to tady zmíním zapůsobí spíš tak, že ho tam nikdo nezapomene, tak kdyby náhodou se to stalo, tak přes blatníky tam dostat nejde Takže jsem rozřízl spáru pod zadním křídlem, tedy v tom zlomu, který je na "kufru", smáčknutím stran jsem ty zadní plochy vyhnul nahoru a na pinzetě jsem ho tam s hustým lepidlem na hraně přilepil. Rozříznutá hrana je mezi rovnými plochami, takže zpátky to šlo bez ztráty kytičky, navíc pod křídlem případný problém tolik nevynikne, jako kde jinde. No stane se...
No a poslední celek je křídlo. Můj postup začal u střední horní plochy s reklamami, ke které jsem přilepil svislé příčky. K nim pak boční plochy a pro proschnutí jsem přiložením spodní plochy zkontroloval délku. Pár desetin jsem z bočních příček ořízl (což se pravda nedělá uplně nejlíp když už je to přilepené) a pak jsem tu spodní plochu přilepil. Středy se totiž hlídají dost blbě s tou mezerou. K celku jsem připojil natvarované bočnice (v sešitu bude tvar, ale dá se to i odhadnout podle rysek) a nakonec svislé držáky. Jako poslední zůstává malá příčka zezadu na středu.
No a pak už jenom přilepit na kufr. Jako první jsem usadil svislé držáky a po proschnutí pod zátěží jednu bočnici po druhé. To už ale necháme na finální fotky, protože přilepit kola je brnkačka a jinak už není o čem psát
Už je to skoro na kompletaci. Takže soustavu chladičů doporučuju instalovat odpředu. Jsou tam dvě chlopně po stranách, které přijdou zezadu na nárazník. Bohužel jsem to zapomněl vyfotit, ale jak to vyzkoušíte nasucho, tak to bude jasné. Až to zaschne na nárazníku, tak zbývá dotáhnout prolisy podle kresby dekálů na kapotě, jeden po druhém. Výdechy samotné se ke kapotě nelepí, sedne si to těsně na sebe a mezera tam nevzniká, takže není nutné pokoušet zvlnění kapoty dalším lepidlem.
Při usazení na spodek se mi osvědčilo co už u dřívějších modelů, takže nejdřív jde předek. V tomto případě chlopeň zespodu vzadu na spoileru, která přijde na přední čelo na podvozku. Po proschnutí je ještě šance zkontrolovat, jestli vevnitř něco nechybí. Při nasazování je potřeba boky trochu roztáhnout, na levém musí zaskočit do výřezu nasávání za dveřmi. Nasávání na střeše zase přijde před filtr za přepážkou. Ten jsem neměl přilepený napevno, ale spíš víc vepředu, takže je potřeba s tím trochu pohýbat, aby si sedl zevnitř na prolis. Vzadu dosedá karoserie na difuzor. Na karoserii jsou na vnitřku chlopničky na vnější stranu difuzoru, doporučoval bych přilepit i stoupající křivku do nich nahoru. Vodorovnou plochu uprostřed lepit netřeba, ta nemá tendenci odstávat. No a poslední jsou boky. Je tam trochu mezera, takže se tam dá dostat k chlopním pinzetou (budou po celé délce prahu, na fotkách je nemám, protože jsem si nemyslel, že je půjde přitlačit).
Dodám, že přestože jsem zkontroloval, jestli jsem tam něco nezapomněl, tak zapomněl Samozřejmě ten chladič, co chybí na fotkách na rámu za motorem. No takže přestože doufám, že to, že to tady zmíním zapůsobí spíš tak, že ho tam nikdo nezapomene, tak kdyby náhodou se to stalo, tak přes blatníky tam dostat nejde Takže jsem rozřízl spáru pod zadním křídlem, tedy v tom zlomu, který je na "kufru", smáčknutím stran jsem ty zadní plochy vyhnul nahoru a na pinzetě jsem ho tam s hustým lepidlem na hraně přilepil. Rozříznutá hrana je mezi rovnými plochami, takže zpátky to šlo bez ztráty kytičky, navíc pod křídlem případný problém tolik nevynikne, jako kde jinde. No stane se...
No a poslední celek je křídlo. Můj postup začal u střední horní plochy s reklamami, ke které jsem přilepil svislé příčky. K nim pak boční plochy a pro proschnutí jsem přiložením spodní plochy zkontroloval délku. Pár desetin jsem z bočních příček ořízl (což se pravda nedělá uplně nejlíp když už je to přilepené) a pak jsem tu spodní plochu přilepil. Středy se totiž hlídají dost blbě s tou mezerou. K celku jsem připojil natvarované bočnice (v sešitu bude tvar, ale dá se to i odhadnout podle rysek) a nakonec svislé držáky. Jako poslední zůstává malá příčka zezadu na středu.
No a pak už jenom přilepit na kufr. Jako první jsem usadil svislé držáky a po proschnutí pod zátěží jednu bočnici po druhé. To už ale necháme na finální fotky, protože přilepit kola je brnkačka a jinak už není o čem psát
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Parádní model a perfektní slepení. Hezky se na to kouká.
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Ano, budou, jako u originálu
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
To jako vážně já jako neznalec tohoto oboru jsem opravdu netušil, že zatáčecí jsou všeci, pecka
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Takhle předloha je pecka a její modelové ztvárnění i stavba samotná zrovna tak. Vypadá to na náročný model, ale stejně se asi neudržím
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Pěkný článek o tomto voze i s fotkama ZDE
Auto mělo zadní nápravu zatáčecí, ale vytáčela se tak málo, že to je skoro neznatelné.
Auto mělo zadní nápravu zatáčecí, ale vytáčela se tak málo, že to je skoro neznatelné.
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Výborný dopadlo model!
Отличная получилось модель!
Отличная получилось модель!
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Krásná práce Yvane a gratuluji k dokončení
Jakub.
Jakub.
Re: Peugeot 405 T16 GR Pikes Peak 1988 / RSC / 1:24 / Test
Skvělá kombinace: Atraktivní předloha, úžasná Mischkova konstrukce a tvoje parádní slepení. Díky za tento model, už se na něj ku..a těším
K úplné dokonalosti tomu chybí už jen laserované dezénky
K úplné dokonalosti tomu chybí už jen laserované dezénky