Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTOVO/
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO
Celé potrubie je z papiera,tak,ako ho ponúka vystrihovačka,dokonca som ho ani nijak nevystužoval vo vnútri,bolo potrebné zistiť,či je to zlepiteľné
Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO
...zlepiteľné... Jak pro koho, že? Pro borce Zollova formátu ano.
Do sbírky si to pořídím už jen proto, že to prostě chci vidět na vlastní oči. Ale nedělám si iluze, že to někdy slepím.
Nazdar!
Do sbírky si to pořídím už jen proto, že to prostě chci vidět na vlastní oči. Ale nedělám si iluze, že to někdy slepím.
Nazdar!
Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO
Nádhera! Dnes už se snad dá slepit skoro všechno. Je neuvěřitelné, jak za posledních několik let papírové modelářství pokročilo.
Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO
Tak tohleto je prostě paráda.
Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO
Ahoj, každopádně úžasná a krásná stavba na kterou bych měl rozhodně chuť, ale vím, že není čas...
S takovým vozem jsem jezdil po volně v roce 1991 asi čtyři měsíce, než jsem přešel na kamionku. Sice se to jmenovalo Putzmeister, ale princip je stejný. Zadní buben ještě před započetím čerpání ještě se musel vypumpovat (vakuum). Jinak by hadice byla furt splasklá a peristaltický čerpadlo by nefungovalo. Byla to docela věda, všechno správně utěsnit, při každý údžbě se musela servisní okna řádně utěsnit, jinak bylo celý snažení na nic. Největší průšvih bylo, když čerpací hadice v bubnu praskla a musela se měnit, rameno hned muselo dolů, protože samospádem by nateklo do bubnu. Ale jinak to byla docela fajn práce. Docela jsem si to užíval.
Než jsem se s tím naučil, tak to byla docela věda, hlavně dálkový ovládání. Ručně to ještě šlo, protože páčky rovnou ovládali hydrauliku a bylo jednoduché cítít, že se olej přepouští a něco se pohybuje. U dálkovýho ovládání to bylo složitý, protože buď bylo otevřeno, nebo zavřeno, žádná poloha mezi. A teď si představte, že rameno je natažený vodorovně, drží to tam nějaký maník, který usměrňuje konec hadice, celý to s ním hází, ukáže na jednu stranu, abych posunul rameno, páčkou stačilo jen ťuknout a na konci to byl metr a já se splet. Ten maník táhnul na jednu stranu, já na druhou a místo metru tam to byl metr zpátky a on ležel v tom čerstvým betonu... Ještě teď se tomu směju, ale pr..l to moc nebyla, honil mě pak po celý stavbě a chtěl mi rozbít hubu, na ani se mu nedivím, bylo lehce nad nulou.
Doufám, že tato příhoda, byť vyvolaná pohledem na tak krásnou stavbu nikoho nepohoršila.
Mějte se. Karlos
S takovým vozem jsem jezdil po volně v roce 1991 asi čtyři měsíce, než jsem přešel na kamionku. Sice se to jmenovalo Putzmeister, ale princip je stejný. Zadní buben ještě před započetím čerpání ještě se musel vypumpovat (vakuum). Jinak by hadice byla furt splasklá a peristaltický čerpadlo by nefungovalo. Byla to docela věda, všechno správně utěsnit, při každý údžbě se musela servisní okna řádně utěsnit, jinak bylo celý snažení na nic. Největší průšvih bylo, když čerpací hadice v bubnu praskla a musela se měnit, rameno hned muselo dolů, protože samospádem by nateklo do bubnu. Ale jinak to byla docela fajn práce. Docela jsem si to užíval.
Než jsem se s tím naučil, tak to byla docela věda, hlavně dálkový ovládání. Ručně to ještě šlo, protože páčky rovnou ovládali hydrauliku a bylo jednoduché cítít, že se olej přepouští a něco se pohybuje. U dálkovýho ovládání to bylo složitý, protože buď bylo otevřeno, nebo zavřeno, žádná poloha mezi. A teď si představte, že rameno je natažený vodorovně, drží to tam nějaký maník, který usměrňuje konec hadice, celý to s ním hází, ukáže na jednu stranu, abych posunul rameno, páčkou stačilo jen ťuknout a na konci to byl metr a já se splet. Ten maník táhnul na jednu stranu, já na druhou a místo metru tam to byl metr zpátky a on ležel v tom čerstvým betonu... Ještě teď se tomu směju, ale pr..l to moc nebyla, honil mě pak po celý stavbě a chtěl mi rozbít hubu, na ani se mu nedivím, bylo lehce nad nulou.
Doufám, že tato příhoda, byť vyvolaná pohledem na tak krásnou stavbu nikoho nepohoršila.
Mějte se. Karlos
-
- Příspěvky: 135
- Registrován: stř 12.11.2014 12:51
Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO
Nepohoršila, ba naopak, věřím, že některý z místních borců na tvůj námět udělá luxusní diorámaKarlos píše: Doufám, že tato příhoda, byť vyvolaná pohledem na tak krásnou stavbu nikoho nepohoršila.
Mějte se. Karlos
Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO
Škoda , že stále chybí graf. znázornění stupaček a nebyly upraveny díry v discích..
Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO
Super stroj smekam klobouk