Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
Re: Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
Ahoj, všechny písmenka byly na první pokus krom právě toho malého "a", kde se mi ta dírka vymstila. Při nalepování se písmenko poškodilo, takže přišla oprava bez dírky a na fotce už dírku raději nemá.LuCas.F1 píše:Ahoj, tak ty písmenka na těch pásech jsou doopravdy hardcore. Na kolikátý pokus se Ti je podařilo vypreparovat? I ta dírka v malém "a" je povedená.
Děkuji za ohlasy, ale ještě bych nepředbíhal, já vždy dovedu něco pokazit a že to jde u mě snadno, však vás o tom na konci přesvědčím....
Ale ke stavbě: Od posledního příspěvku jsem hodně pokročil, nejprve jsem však napravil to, s čím jsem posledně nebyl spokojen. Pojistku na volantu jsem udělal znovu a má už větší "dírky" kolem dokola. Na druhé fotce jsem ještě zcela změnil spodní pásy (fialová šipka), které obepínají stehna. Ty jsou nyní správně směrem dopředu jako ve skutečnosti.
Výfuky jako vždy dělám z dutinek, vypadají mnohem lépe. Trochu je jim potřeba dodělat patinu, na kterou jsem použil Revelku 94.
Nad difusorem v oblasti kolem převodovky a zadní nárazové struktury jsem to také trochu vytunil:
U výstupního otvoru od motoru je na obrázku růžovou a hnědou šipkou vyznačena klapka, která vylepšovala chlazení. Žlutou šipku ignorujte, ta už na původní fotce byla.
Přední zavěšení jsem zesílil dle první fotky v oblasti jeho uchycení (oranžové šipky) i u výstupu tyče řízení (zelené šipky):
Červená šipka ukazuje na červené zvýraznění kolem úchytů přední špice, které tam je pro snadnější a rychlejší práci mechaniků při náhlé výměně v průběhu závodu:
Stav před osazením všeho, co už mám připravené:
Jsem ale docela že mi na levé straně bočnic shora vylezlo žebro. Přitom když jsem lepil bočnice na kostru, bylo vše v pořádku, pak ale to nějakým záhadným způsobem vylezlo...
Naposledy upravil(a) Lucas80 dne sob 24.5.2014 9:45, celkem upraveno 1 x.
- Zdeněk-TEO
- Moderátor
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pon 12.12.2011 10:16
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
Vlhkost zaúřadovala.....
Re: Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
Asi jo, Zdeňku, bohužel...moc mě to mrzí, ale budu pokračovat.
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
klid. je to SUPÉRRR......
Re: Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
No tak chlape, jako z toho predniho kria a z tech pasu/pismenek na nich, ksem se pod stul...mas to naprosto paradni a detaily ladis skvele....drzim palce...
Re: Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
parádní tuning, ještě že jsem zavítal i sem jinak mám pocit, že Robert ve svém vláknu doporučoval nelepit bočnice na žebra. já celou kostru a "převlek" dělal taky 2x. a příště bych je shora na kostru lípnul jenom tenkou oboustrannou páskou
Re: Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
Děkuji všem....se svými chybami jsem se už vyrovnal, spíše mě mrzí grafická chyba, se kterou jsem bohužel nic nezmohl.
Jedná se o nápis PETRONAS na obou bočnicích, kde by v přední části měl tento nápis z levé strany začínat písmenkem P (na pravé straně zase končit písmenkem S) více vpředu, aby písmenko částečně překrývala ta přední svislá plocha - proto je na ní také grafika daného písmenka, aby byla reklama čitelná. Projel jsem galerie všech, kteří tento model stavěli a nikomu to nevychází tak, aby byla obě písmenka touto svislou ploškou překrytá.
Z fotek reálného vozu je jasně vidět, že písmenka P a S by měla být pod reklamou E POSTBRIEF, která je na horní straně bočnic. V zadní části bočnic tato reklama začíná/končí správně, takže by to chtělo nápis asi více roztáhnout směrem dopředu, písmenko po písmenku...
Jedná se o nápis PETRONAS na obou bočnicích, kde by v přední části měl tento nápis z levé strany začínat písmenkem P (na pravé straně zase končit písmenkem S) více vpředu, aby písmenko částečně překrývala ta přední svislá plocha - proto je na ní také grafika daného písmenka, aby byla reklama čitelná. Projel jsem galerie všech, kteří tento model stavěli a nikomu to nevychází tak, aby byla obě písmenka touto svislou ploškou překrytá.
Z fotek reálného vozu je jasně vidět, že písmenka P a S by měla být pod reklamou E POSTBRIEF, která je na horní straně bočnic. V zadní části bočnic tato reklama začíná/končí správně, takže by to chtělo nápis asi více roztáhnout směrem dopředu, písmenko po písmenku...
Naposledy upravil(a) Lucas80 dne pát 6.6.2014 12:32, celkem upraveno 1 x.
Re: Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
Na to, že je to free model, by som mu všetky Tebou uvedené nedostatky odpustil. Skôr by som sa chcel Robertovi poďakovať, že si s tým dal roboty a takto zložitý model pustil medzi všetkých. Nemyslím to v zlom, len pri čítaní Tvojich príspevkov mám pocit, že či na Williamse alebo na Mercedese boli len chyby a nedokonalosti, ktoré si musel opravovať/upgradeovať.
Re: Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
Nemusíš mít obavy, že si beru někoho na paškál. Podobným způsobem jsem stavěl třeba i F2007 i F2008 a budu tak pokračovat a postupovat i na jiných vozech, které zrovna nemá na svědomí Robert. Prostě mám pro tyhle moderní stroje slabost a u nich obzvlášť si potrpím na přesnosti a detaily, to je celé
Na závěr jsem ještě pozměnil uchycení nosníků předního křídla, neboť šmikajda nabízí užší a ty byly použity pouze v předsezónních testech.
Do GP Austrálie už nosníky byly zapuštěny do špice po jejích stranách a byly tak dále od sebe. Proto jsem na začátku stavby u předního křídla pozměnil i původní uchycení, které jsem rozšířil.
Vůz měl pasivní systém f-potrubí (otvor ve špici na první fotce), který se při určité rychlosti aktivoval a malými kanálky vypouštěl vzduch na přední křídlo. Byla to fuška, ale i tento otvor jsem zvládnul. Ještě jsem tam přidal plošku pro usměrňování toku vzduchu (fialově ohraničena na druhé fotce).
A vůz mohu prohlásit za dokončený:
Ještě pár detailů:
Model jsem se snažil přiblížit co nejvěrněji vozu, který startoval do GP Austrálie 2011. Nejsem ovšem tak dobrý lepič, že by to byla dokonalá stavba a mám se ještě hodně co učit. Je tam pár kiksů, ale to bych jinak ani nebyl já
Použité materiály a podklady:
http://www.f1technical.net/f1db/cars/97 ... des-gp-w02" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.f1technical.net/forum/viewto ... start=1695" onclick="window.open(this.href);return false; (dá se tam listovat a je tam hodně detailních fotek)
http://scarbsf1.com/blog1/2011/10/21/me ... ront-wing/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://x-o.blog.cz/1104/technicka-zprava-albert-park" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=jPLgDc5LkaI" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=_zh8RUDjRgk" onclick="window.open(this.href);return false;
+ fotky, co google dal....
Na závěr chci poděkovat všem za podporu, potěšila a hnala mně vpřed.
Speciální poděkování posílám Alešovi za jeho motivaci.
A Michaelovi Schumacherovi tímto způsobem chci popřát brzké zotavení a návrat do normálního života
Do budoucna u další recenze se těší
Lukáš
Na závěr jsem ještě pozměnil uchycení nosníků předního křídla, neboť šmikajda nabízí užší a ty byly použity pouze v předsezónních testech.
Do GP Austrálie už nosníky byly zapuštěny do špice po jejích stranách a byly tak dále od sebe. Proto jsem na začátku stavby u předního křídla pozměnil i původní uchycení, které jsem rozšířil.
Vůz měl pasivní systém f-potrubí (otvor ve špici na první fotce), který se při určité rychlosti aktivoval a malými kanálky vypouštěl vzduch na přední křídlo. Byla to fuška, ale i tento otvor jsem zvládnul. Ještě jsem tam přidal plošku pro usměrňování toku vzduchu (fialově ohraničena na druhé fotce).
A vůz mohu prohlásit za dokončený:
Ještě pár detailů:
Model jsem se snažil přiblížit co nejvěrněji vozu, který startoval do GP Austrálie 2011. Nejsem ovšem tak dobrý lepič, že by to byla dokonalá stavba a mám se ještě hodně co učit. Je tam pár kiksů, ale to bych jinak ani nebyl já
Použité materiály a podklady:
http://www.f1technical.net/f1db/cars/97 ... des-gp-w02" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.f1technical.net/forum/viewto ... start=1695" onclick="window.open(this.href);return false; (dá se tam listovat a je tam hodně detailních fotek)
http://scarbsf1.com/blog1/2011/10/21/me ... ront-wing/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://x-o.blog.cz/1104/technicka-zprava-albert-park" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=jPLgDc5LkaI" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=_zh8RUDjRgk" onclick="window.open(this.href);return false;
+ fotky, co google dal....
Na závěr chci poděkovat všem za podporu, potěšila a hnala mně vpřed.
Speciální poděkování posílám Alešovi za jeho motivaci.
A Michaelovi Schumacherovi tímto způsobem chci popřát brzké zotavení a návrat do normálního života
Do budoucna u další recenze se těší
Lukáš
Naposledy upravil(a) Lucas80 dne úte 23.2.2016 10:09, celkem upraveno 1 x.
Re: Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
Musím přiznat, že sis s tímto vozem pěkně pohrál a odpovídá tomu i skvělý výsledek. Když budeš takto pokračovat i nadále a ještě časem doladíš stavby k tvé spokojenosti a dokonalosti, tak bude radost sledovat další tvorbu.
Re: Mercedes W02, M. Schumacher /R. Blaschke/ 1:24
Moc pěkná stavba a bezvadné "vodítko" pro ty, kteří si budou chtít model "vylepšit". Je vidět, že sis dal i dost práce s nalezením těch správných podkladů.
Gratulace k dokončení !
Já se k tomuto vozu ještě "nedokopal". "Hledám" rychlé a snadné řešení pro vytvoření toho pěkného stříbrného povrchu. Ale až to "vymyslim" vrhnu se na to a Tvoje vlákno s dovolením použiju jako vodítko.
Zároveň bych Tě chtěl požádat, zda bys nezveřejnil, jakou tkaninu pro výrobu popruhů jsi použil. Hledal jsem "něco" podobného a zatím mě do oka nic "netrklo".
Robertovi díky za krásný model! A už se na mě nezlob za tu stříbrnou .-)
Martin
Gratulace k dokončení !
Já se k tomuto vozu ještě "nedokopal". "Hledám" rychlé a snadné řešení pro vytvoření toho pěkného stříbrného povrchu. Ale až to "vymyslim" vrhnu se na to a Tvoje vlákno s dovolením použiju jako vodítko.
Zároveň bych Tě chtěl požádat, zda bys nezveřejnil, jakou tkaninu pro výrobu popruhů jsi použil. Hledal jsem "něco" podobného a zatím mě do oka nic "netrklo".
Robertovi díky za krásný model! A už se na mě nezlob za tu stříbrnou .-)
Martin