Tak se zase vrhám na nějaké vozítko:
10 stran dílů + 3 strany návodů; popis 0 stran.
Pravděpodobně nejúspěšnější předválečný nákladní automobil Praga. Byl vyráběn od roku 1934 až do roku 1953. Nebyl původně vyvinut jako vojenský, ale armáda ocenila jeho výborné jízdní vlastnosti a spolehlivost. Licence prodána do Jugoslávie. ( Zdroj )
Zatím podlepuju ...
Praga RN / Attimon / 1:24
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Praga RN; Attimon; 1:24
Nezapomeň na tohle až se k tomu dostaneš
bedatruhlar píše:Z betastavby a konzultací vychází možné doporučení pro stavbu Pragy RN.
Vzhledem k tomu, že žebro kabiny X7 se nemusí podařit vyřezat naprosto přesně (plus přesnost na obvodech stěn kabiny), bych doporučil ponechat u vnitřní stěny kabiny 28a na spodní straně pásek papíru o výšce zhruba 1.7mm (tloušťka žebra X7+podlep+podlaha 28e). Vnitřní stěna kabiny pak bude stejně vysoká jako vnější. Po vyzkoušení nasucho pak buďto pásek odříznete nebo ne. Pásek nebude vidět i když tam zůstane, přilepí se na něj podlaha svou hranou.
Pro ukázku náhled o co jde.
Re: Praga RN / Attimon / 1:24
Já bych řekl , že ti to jde dobře .
Re: Praga RN / Attimon / 1:24
Zdravím!
Protože jsem si toto vozidlo objednal a chtěl bych ho darovat tchánovi k 80. narozeninám chtěl jsem se optat na případný další pokrok, popř. kde bych nalezl výše zmiňovanou beta stavbu, nějak se jí nemohu dopídit.
Předem díky!
Protože jsem si toto vozidlo objednal a chtěl bych ho darovat tchánovi k 80. narozeninám chtěl jsem se optat na případný další pokrok, popř. kde bych nalezl výše zmiňovanou beta stavbu, nějak se jí nemohu dopídit.
Předem díky!