Zdravím. Opět se tady hlásím s další betou. Tou je tatra 815 4x4 "Dakar" Svoboda Tatra teamu, která se účastnila minulého ročníku SilkWay. Tehdy skončila na 22. místě.
Opět pár základních informací o autě.
Motor - Tatra vzduchem chlazený dvanáctiválec V12, Intercooler, Shaker Cooler, 2x turbo
Max. rychlost - 160 km/h
Spotřeba - 30 - 80 l / 100km
Více info zde
Teď k modelu. Ten jsem dělal tím způsobem, že sem vzal Tomečkovku udělal jí novou nástavbu, a překreslil jí do Svoboďácky červené. Slepil jsem betu a nakonec jí Spida překreslil do vektorové grafiky, tak aby byla hodná vydání.
Teď k samotné stavbě.
Tu jsem začal slepením nástavby.
Dále bylo na řadě slepení celého podvozku včetně motoru, nádrží a blatníků.
Následně jsem do nástavby napasoval ochranný rám.
Celek jsem poté uzavřel do nástavby.
Zde je detail rezervy, na které vidíte pokus o bombírování z jednoho kusu.
Dále jsem celou nástavbu přilepil na podvozek.
K celku jsem přilepil kola, (které sem se taky snažil bombírovat) a na sucho kabinu.
Jako poslední, jsem dodělal detaily na kabině, kterou jsem následně přilepil.
A model byl HOTOV.
A na konec trochu kvalitnější fotky.
Nakonec by jsem chtěl veřejně poděkovat Spidovi počínaje poskytnutím Tomečkovky až po pomoc při překreslování.
A taky by jsem se chtěl omluvit za kvalitu fotek a slibuju, že se do příště polepším.
Tatra 815 4x4 Svoboda Team 2011 / Spida&Miker / 1:53 / BETA
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 815 4x4 Svoboda Team 2011 / Spida&Miker / 1:53 / B
Hezké, jediné co se mi nelíbí je ta díra v nástavbě...
Jinak hodně zdaru při další tvorbě .
Jinak hodně zdaru při další tvorbě .
Re: Tatra 815 4x4 Svoboda Team 2011 / Spida&Miker / 1:53 / B
Díky, kterou díru máš na mysli?
Re: Tatra 815 4x4 Svoboda Team 2011 / Spida&Miker / 1:53 / B
Vubec nevím co si z tvého příspěvku mám vzítTomáš S. píše: jediné co se mi nelíbí je ta díra v nástavbě...
Re: Tatra 815 4x4 Svoboda Team 2011 / Spida&Miker / 1:53 / B
Zřejmě to že děláš děravé modely
To byl žert samozřejmě.Nelíbí se mu asi zadní část nástavby,tam kde jsou uloženy rezervy.
To byl žert samozřejmě.Nelíbí se mu asi zadní část nástavby,tam kde jsou uloženy rezervy.
Re: Tatra 815 4x4 Svoboda Team 2011 / Spida&Miker / 1:53 / B
Díra hned za kabinou, ve střeše nástavby-největší díra v nástavbě ze dvou...
A aby jsme se vyhli dalším nedorozuměním: Ano vím že je i na originálu. A mají ju i jiné náklaďáky, to taky vím, ale zasíťované to vypadá líp (podle první fotky soudím, že by se ani na tomto modelu síťovat neměla)...
EDIT: Jo a k čemu ta díra? K odlehčení a větrání?
A aby jsme se vyhli dalším nedorozuměním: Ano vím že je i na originálu. A mají ju i jiné náklaďáky, to taky vím, ale zasíťované to vypadá líp (podle první fotky soudím, že by se ani na tomto modelu síťovat neměla)...
EDIT: Jo a k čemu ta díra? K odlehčení a větrání?
Re: Tatra 815 4x4 Svoboda Team 2011 / Spida&Miker / 1:53 / B
Prosím malý dotaz:
Ty vzduchové filtry jsou provedeny správně? Nemají být otočené o 90°, tedy nikoliv rovnoběžné se zadní stěnou kabiny, ale kolmé se zadní stěnou?
Dle fotografií Svoboda Teamu:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 704&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 704&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 704&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ty vzduchové filtry jsou provedeny správně? Nemají být otočené o 90°, tedy nikoliv rovnoběžné se zadní stěnou kabiny, ale kolmé se zadní stěnou?
Dle fotografií Svoboda Teamu:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 704&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 704&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 704&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;