RipperWorks
Moderátor: Vojta Č.
Re: RipperWorks
Je to nádhera,TZ 4moc pěkná ,ale ten fekál nemá chybu.
Ale kdo to má stíhat stavět,to se nedá do konce života stihnout.......
Ale kdo to má stíhat stavět,to se nedá do konce života stihnout.......
Re: RipperWorks
no ten malotraktor to bude maso 8x3cm....
škoda být to MT 8 132.2, tak ho koupím, táta ho furt má...i když s původním to nemá už co dělat, přední vývod , 2 hydraulické okruhy, přední závěs, kotoučové brzdy...V Prostějově na něj koukali jak na zjevení.
škoda být to MT 8 132.2, tak ho koupím, táta ho furt má...i když s původním to nemá už co dělat, přední vývod , 2 hydraulické okruhy, přední závěs, kotoučové brzdy...V Prostějově na něj koukali jak na zjevení.
Re: RipperWorks
ale asi to zkusím...prvního doktora!
Re: RipperWorks
No to je fakt pecka. Skvělé neokoukané předlohy.
Re: RipperWorks
No konečně. Tomáši, jsem upřímně moc rád, že se podařilo dotáhnout celý projekt do konce. A že to bylo let.. Smekám a obdivuji.
Re: RipperWorks
Jj, souhlasím s kolegou Lukášem. Těším se na tyto kousky
Re: RipperWorks
Pánové díky za pochvalná slova. Ano, byla to opravdu dlouhá cesta - kdo si tím neprošel, neuvěří kolik práce dá dotáhnout "hotový" model do publikovatelné podoby pro veřejnost. Zvláště když se jedná o vaši prvotinu.
- martin1807
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 21.1.2012 23:08
- Bydliště: Medzilaborce- SK
Re: RipperWorks
Tohle je zase něco trochu nového a neokoukaného . Za mě hodně dobrý !!
Re: RipperWorks
Čekal jsem, že to někdy vyjde. Před pár lety jsem mluvil s autorem, asi na Chodově a ptal se ho na tento model. Říkal, že vyjde, až bude vyprodaná tatra kolem světa. Zarazilo mě na tatře, že na zadních nápravách nemá dvoumontáž. To jsem nikdy na tomto typu tatry neviděl.
Re: RipperWorks
Absence dvoumontáže má dva důvody:pan Tau píše:Čekal jsem, že to někdy vyjde. Před pár lety jsem mluvil s autorem, asi na Chodově a ptal se ho na tento model. Říkal, že vyjde, až bude vyprodaná tatra kolem světa. Zarazilo mě na tatře, že na zadních nápravách nemá dvoumontáž. To jsem nikdy na tomto typu tatry neviděl.
a) nástavba je poměrně lehká, tedy nebylo nutné osazovat dvojmontáže.
b) výrazně tím poklesly jízdní odpory v písku, neboť zadní gumy drží stopu přední nápravy.
Mně to ovšem přidělalo práci, protože s mým klasickým podvozkem pod řadu T138/148 (interně též B50/812) se vystačit nedalo a tak vznikla nová verze podvozku(B50/820.SR) - absencí vnitřních kol jsou hodně vidět zadní bubny (a jejich zkosení), tedy bylo nutné všechny bubny překonstruovat a doplnit také brzdové válce, protože i ty jsou tady na tom podvozku fakt vidět. Pokud bych v budoucnu ještě vydával nějakou T138/148, budu dost uvažovat, zda použít tyhle úpravy, nebo tu původní, jednodušší verzi.
- martin1807
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 21.1.2012 23:08
- Bydliště: Medzilaborce- SK
- martin1807
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 21.1.2012 23:08
- Bydliště: Medzilaborce- SK
Re: RipperWorks
original hounocuc skoda ze neni v bojovem zbarveni..
https://cs.wikipedia.org/wiki/Fek%C3%A1 ... vnocuc.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://cs.wikipedia.org/wiki/Fek%C3%A1 ... vnocuc.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Kuba78 dne pát 24.3.2023 8:24, celkem upraveno 1 x.