A budeš nakládat nebo hloubit? Lana se skutečně nevrací a jsou kotveny "venku". Prostřední dva navijáky jdou nadhmatem, levý boční podhmatem zezadu.
Každopádně tyto obrázky by ti to měly tak jak tak osvětlit:
https://bagry.cz/var/ezwebin_site/stora ... _bagry.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
https://bagry.cz/var/ezwebin_site/stora ... _bagry.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
(Zdroj: https://bagry.cz/forum/stavebni_stroje/lanove_bagry" onclick="window.open(this.href);return false; )
A v reálu to vypadá zhruba takto - bagr je při tomto navinutí v transportní poloze s hloubkovou konfigurací ramene:
Máš to velmi pěkné, jen tak dál!
Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
Zvládls to dobře.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 15.1.2018 20:59
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
"Ozubení kol" sú chladiace rebrá spojok.geraltos píše:osazeno na plošině.
ozubení kol je celkem hardcore, ale dá se to.
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
ano, pravdu máš, napsal jsem nesmysl, správně je žebrování hlav vzduchových spojek (i když jsem to věděl, že to nejsou ozubená kola, tak jsem to stejně napsal
Dalším postupem bylo vytvoření čtyř vzduchových válců a pásů brzdy. Jejich výroba byla nesnadná, jsou to celkem titěrné dílky.
Ale samotná výroba nebyla nic oproti očistci v podobně jejich nainstalování tak, aby pás brzdy správně "seděl" na bubnu lana a byl tak akorát utažený. Zejména přední vzduchový válec na dílku 39e byl peklo, pro mě asi zatím nejhorší část stavby, kde jsem se docela natrápil. Díly byly v pořádku z hlediska rozměrů, napáchat tam 0,3 mm osu jako ukotvení pásu brzdy se taky celkem dalo, ale potom celek nasadit pod buben, obtočit pás kolem bubnu a vteřinovkou zajistit v jednom místě, to byl opravdu očistec. Nicméně dělat to opačně - tak jak je uvedeno v návodu, si tedy nedokážu představit vůbec (tj. nejdřív nalepit základnu se vzduchovým válcem a teprve potom k němu 0,3 mm drátkem přinapáchat pás brzdy). Nicméně je to hlavně o zručnosti prstů a o práci s pinzetou, člověk nesmí mít, jak říká jeden známý, "ruce s příklepem"
Jinak když jsme u toho názvosloví, kdyby tu byl někdo ze sledujících, kdo by dal odkaz nebo napsal vysvětlení, jak tahle celá převodová skříň přesně funguje, bylo by to fajn...
Dalším postupem bylo vytvoření čtyř vzduchových válců a pásů brzdy. Jejich výroba byla nesnadná, jsou to celkem titěrné dílky.
Ale samotná výroba nebyla nic oproti očistci v podobně jejich nainstalování tak, aby pás brzdy správně "seděl" na bubnu lana a byl tak akorát utažený. Zejména přední vzduchový válec na dílku 39e byl peklo, pro mě asi zatím nejhorší část stavby, kde jsem se docela natrápil. Díly byly v pořádku z hlediska rozměrů, napáchat tam 0,3 mm osu jako ukotvení pásu brzdy se taky celkem dalo, ale potom celek nasadit pod buben, obtočit pás kolem bubnu a vteřinovkou zajistit v jednom místě, to byl opravdu očistec. Nicméně dělat to opačně - tak jak je uvedeno v návodu, si tedy nedokážu představit vůbec (tj. nejdřív nalepit základnu se vzduchovým válcem a teprve potom k němu 0,3 mm drátkem přinapáchat pás brzdy). Nicméně je to hlavně o zručnosti prstů a o práci s pinzetou, člověk nesmí mít, jak říká jeden známý, "ruce s příklepem"
Jinak když jsme u toho názvosloví, kdyby tu byl někdo ze sledujících, kdo by dal odkaz nebo napsal vysvětlení, jak tahle celá převodová skříň přesně funguje, bylo by to fajn...
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 15.1.2018 20:59
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
http://bagry.cz/cze/zajimave_odkazy/nav ... 31a_d_032a" onclick="window.open(this.href);return false;geraltos píše:Jinak když jsme u toho názvosloví, kdyby tu byl někdo ze sledujících, kdo by dal odkaz nebo napsal vysvětlení, jak tahle celá převodová skříň přesně funguje, bylo by to fajn...
Klikni na Zen-21-4.pdf, stiahneš si návod na D031,032, od strany 20, kapitola 5, je to, čo Ťa momentálne zaujíma.
VK
Re: Tatra T138 D-032a / RW / 1:32
Ahoj krásná práce jediný co mužu ještě dodat je že papiraky dělám skoro 40 let tuhle krasku mám na stole od jejiho vydaní a zatím se na ní jenom dívám, nemám dost odvahy se do toho pustit