Dřevěný Kostel Božího Těla, Guty / O. Hejl / 1:150 / HOTOVO

Uživatelský avatar
Dominik
Příspěvky: 35
Registrován: pon 17.2.2020 10:49
Bydliště: Roudnice nad Labem

Dřevěný Kostel Božího Těla, Guty / O. Hejl / 1:150 / HOTOVO

Příspěvek od Dominik »

Ahoj všem, jsem zde nováček a vlastně i začátečník v lepení modelů. Poslední model jsem dělal z "ábíčka" někdy kolem roku 1990. Tento kostelík jsem si vybral náhodou, myslel jsem, že bude jednodušší. Prosím o rady a tipy, rád bych věděl, kde dělám chyby a jak a co zlepšovat. Nic jsem neretušoval, to se teprve budu učit.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Děkuji za jakoukoli radu a připomínku.
Naposledy upravil(a) Dominik dne ned 15.3.2020 16:44, celkem upraveno 3 x.
JanO
Příspěvky: 521
Registrován: sob 21.1.2012 19:44

Re: Dřevěný Kostel Božího Těla, Guty / 1:150 / Ondřej Hejl

Příspěvek od JanO »

Zatím to vypadá dobře :) . Zamysli se jen nad podlepením stěn, aby se to pak nebortilo.
Pavlik99
Příspěvky: 144
Registrován: sob 21.1.2012 7:07
Bydliště: JM

Re: Dřevěný Kostel Božího Těla, Guty / 1:150 / Ondřej Hejl

Příspěvek od Pavlik99 »

Nováček, jo ? Zatím to vypadá jak výtvor starého barda ;)
Podlepení ti určitě pomůže ke skvělému výtvoru.
Uživatelský avatar
Aki
Moderátor
Příspěvky: 1733
Registrován: pát 20.1.2012 23:27
Bydliště: doma
Kontaktovat uživatele:

Re: Dřevěný Kostel Božího Těla, Guty / 1:150 / Ondřej Hejl

Příspěvek od Aki »

Rozjezd parádní, na začátečníka až neuvěřitelnej :) Jak už radili kolegové, podlepuj stěny, aby se ti to nezkroutilo. A retuše se neboj, stačí štětec, tempery a prostě jen přelízneš svítící hrany, nic na tom není. :)
Uživatelský avatar
Dominik
Příspěvky: 35
Registrován: pon 17.2.2020 10:49
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: Dřevěný Kostel Božího Těla, Guty / 1:150 / Ondřej Hejl

Příspěvek od Dominik »

JanO píše:Zatím to vypadá dobře :) . Zamysli se jen nad podlepením stěn, aby se to pak nebortilo.