Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

losllanos1
Příspěvky: 43
Registrován: sob 7.4.2012 14:39

Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od losllanos1 »

Zdravim vsetkych .

Prinasam dalsi model v poradi ako som uz avizoval ci uz na mojej stranke a ako aj v innych topikoch na tomto fore
Bude sa jednat o zatial najdetailnejsi model aky som do terajsej doby postavil a tak isto sa budem snazit aby bol celkovo funkcny
Model bude tvoreny v spolupraci z automobilkou Tatra kde sme pred ukoncenim dohody o spolupraci /doriesenie financnych casti /

Ziadam vsak dopredu vsetkych modelarov ako aj innych aby odomna neziadali ziadne podklady nakolko som viazany zmluvou a jej porusenie by ma stalo vela .

Nahlad na pripravovane vozidlo :
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Nebudem sa nejako rozpisovat o parametroch vozidla tie su dostupne kdekolvek po nete uvediem vsak ze toto vozidlo nakupuje slovenska armada
Bude sa jednat o vozidlo z multifunkcnym kontainerovym nakladacom HIAB .K vozidlu chcem pripravit tri dolpnkove naklady a to Kontainer ,kontainerovu cisternu a nakladciu plosinu
Hned od zaciatku budem stavat dva vozidla a to jeno ako model urceny pre pust do svojej zbierky a druhe urcene pre spolocnost Tatra a.s. v tmavozelenej farbe zo slovenskym armadnym oznacenim .
vozidlo bude pripravovane z 3d dokumentacie postupne poskytovanej spolocnostou Tatra a.s.
Postupne by mali prist na rad aj ine podvozkove skupiny a modifikacie .

Ako je u mna zvykom zacnem lepit z farebnenych podkladov

Momentalne som v stadiu dokoncenia ramu podvozku a netradicne som zacal od zadnych naprav kde do konca tyzdna by som chcel mat zlepeny komplet zadnych naprav vcetne perovania a centralnej rury
ako je zvykom model bude rozdeleny do niekolkych podcelkov a naslednou kompletaciou vznikne celok

Ako je zname tak isto zacinam betatest modelu kde hladam k dvornemu betatesterovi Papouskovy este dvoch dalsich modelarov ktori by mali zaujem.
Poziadavky su jednoduche
Dostupnost farebneho papiera
Tlaciaren -tlacia sa len linky
chut lepit takto rozsiahli model
prezentacia predchodich modelov hlavne kvalita lepenia .

A teraz uz nejake tie fotky z prezentacie tohoto modelu:


Pieskova verzia:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

Zelena verzia:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Zatial vsetko do tento tyzden planujem dokoncit zadne napravy na komplet neviem ci to stihnem na oboch podvozkoch ale dufam ze ano
losllanos1
Příspěvky: 43
Registrován: sob 7.4.2012 14:39

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB /RPM/ 1:25

Příspěvek od losllanos1 »

Trochu som pokrocil od posledne .
Navrch modelu z 3d acina prinasat svoje ovocie ale roby sa to dost tazko nakolko sa clovek musi rozhodnut co sa este da spravit z papiera a co uz nie a nasledne tomu prisposobovat celok
dokoncil som planovane zadne napravy chyba mi ich len zlepit co zase nie je take lahke ako som dufal ale hadam sa do toho nejak dostanem

Par fotociek co som dnes spracoval do finalnej podoby
nahlad na diely poslednej zadnej napravy 1x A4 :

Obrázek Obrázek

a uz spominane vysledky:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

mozem povedat ze ja sam stym mam dost velke problemy
Uživatelský avatar
rebel8
Příspěvky: 159
Registrován: sob 21.1.2012 8:30
Bydliště: Plzeň

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB /RPM/ 1:25

Příspěvek od rebel8 »

Tak tuto stavbu budu sledovat. Na výsledek se opravdu těším a držím palce, ať se vše daří.
losllanos1
Příspěvky: 43
Registrován: sob 7.4.2012 14:39

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od losllanos1 »

dalsi malicky pokrok co zabral nejakych 11 hodin
Dokoncil som druhu stranu, teda druhy bubon uchyty tlmicov a vzduchovych vankusov ako aj drobnosti okolo diferaku samozrejme som spracoval aj vzduchove vankuse na ktore som pouzil valcek molitanu tento sposob perovania sa mi osvedcil uz pri skuskach na tatru 4x4 takze zostanem pri tom skusal som ho nejako napodobnit niecim innym ale bohuzial nepodarilo sa ale dobry napad bol zohnat 14 mm velke nausniky na sluchatka ale bohuzial tu je to uzkoprofilovy tovar
Na naprave uz chybaju len vymedzovace disku kolesa a brzdne valce ale ti budem davat az ked budem mat aj druhu napravu v konecnej uprave na obe napravy pojde stabilizacna tyc ale to za budu upevnene napravy na pevno k podvozku .
Urcite si vsimnete ze cela naprava je taka nejaka zapatlana toto riesim na poslednych fotkach nanesenim vrstvy herkulesu kde sa celok zjednoti a vyzera polomatne takto by mal vypadat v konecnom dosledku cely podvozok
Takze na dnes len tolko zajtra druha naprava .

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek

Zatial mame dvoch betatesterov: Papousek - bude stavat zeleny model
Terenkoza _ bude stavat zltopieskovy model

V pripade zaujmu o stavbu betatestu mi piste ss alebo na moj email .
losllanos1
Příspěvky: 43
Registrován: sob 7.4.2012 14:39

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od losllanos1 »

zdravim vsetkych


Oznamujem ze od dnesneho dna znizujem cenu modelov ktore je mozne kupit na mojej stranke

Model Liebherr Ltm 1040 1:25 pdf verzia 5 eur
Model Husky MKIII 1:25 pdf verzia 7 eur
Model Husky MKIII desert camuflage 1:25 pdf verzia 7 eur .
Uživatelský avatar
V.E.N.A.
Příspěvky: 304
Registrován: sob 21.1.2012 14:33
Bydliště: Vysoké nad Jizerou (Krkonoše)

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od V.E.N.A. »

Počkám si na Tatru :-)
losllanos1
Příspěvky: 43
Registrován: sob 7.4.2012 14:39

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od losllanos1 »

Info pre vsetkych ktorych to zaujma .


Kedze model ma byt tvoreny ako iste vies v spolupraci zo spolocnostou Tatra a.s. a zmluva okolo nasej spoluprace este stale nie je dotiahnuta do konca /chybaju nejake marketingove zalezitosti / a kedze nedisponujem stale vsetkymi podkladmi neda sa mi zatial pokracovat na tomto modeli .Hoci ma to velmi mrzi .
Pripravujem vsak inny model ale zatial nechcem prezetovat tento model na strankach fora .

jedna sa o model vecsieho rozsahu a nechcem zatial spekulovat o jeho dokonceni co ,kedy ako kde alebo preco nakolko cakam na zmluvu zo spolocnsti Tatra a.s. a v prvom rade sa budem venovat modelu prezentovanemu v tomto vlakne a nasledne dokoncovat momentalne rozpracovany model .potom bude aj prezentacia .
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 1684
Registrován: sob 21.1.2012 9:23
Bydliště: Brno

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od Lukáš »

Rád si počkám..
spida
Moderátor
Příspěvky: 735
Registrován: pon 12.12.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od spida »

No s přístupem managementu Tatry se obávám toho že tento projekt skončil. No ale budeme doufat ;)
Jiří Vintr
Příspěvky: 81
Registrován: ned 5.2.2012 21:07

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od Jiří Vintr »

Já myslím, že vůči Tatře jste zbytečně hyperkorektní. Podle mého názoru ani nemá moc význam ji s nějakou oficiální spoluprací oslovovat a prostě si dělat "to svoje", jinak potvrzuji to, co napsal Spida. ta spolupráce podle mého názoru nebude dotažena do konce nikdy, jak už to v Tatře chodí, že...
MH85
Příspěvky: 13
Registrován: ned 26.8.2012 7:41
Bydliště: Plzeň

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od MH85 »

Nezbývá nám než držet pěsti, čekat a doufat...:-)
Uživatelský avatar
serpens
Příspěvky: 60
Registrován: pát 20.1.2012 21:43
Bydliště: Zilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od serpens »

Jiří Vintr píše:Já myslím, že vůči Tatře jste zbytečně hyperkorektní. Podle mého názoru ani nemá moc význam ji s nějakou oficiální spoluprací oslovovat a prostě si dělat "to svoje", jinak potvrzuji to, co napsal Spida. ta spolupráce podle mého názoru nebude dotažena do konce nikdy, jak už to v Tatře chodí, že...
Ale loss mal od nych podklady (3D model), takze dokonci to bez zvysku 3D modelu je dost tazke.
losllanos1
Příspěvky: 43
Registrován: sob 7.4.2012 14:39

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od losllanos1 »

Suhlasne mozem len povedat ze vsetci maly tak trocha pravdu aj spida ,spolupraca se nezdarila diki obchodnemu oddeleniu... radsej nekomentujem
a nasa spolupraca nedosla uspesnemu koncu ako to uz pri Tatre chodi takze nezostava nic inne len dotiahnut model do zdarneho konca svojimi vlastnymi silamy
po tristvrte roku cakania som sa rozhodol v modely pokracovat z toho co mam
Staci to na solidny zaklad vozidla a zbytok je uz na nom vidiet aj na fotkach zdvyhacie zariadenie hiab vyraba inna spolocnost a snimi nie je ziadny problem sa dohodnut takze aj v tomto smere mam podklady v celku
vylepsene kolesa z povodnej tatry 10x10 ako aj znova spraovany motor t3c myslim ze v celku to bude velmi pekny a dobry model .

To serpens :

3d modelova dokumentacia sice bola poskytnuta k nahliadnutiu ale nasledne bola aj vratena kedze sme sa nedohodly v konecnom dosledku je sice pravda ze som vecsinu stihol prekreslit ale nie vsetko takze nejake tie resty este zostali .
V modely pokracujem ako predloha stale sluzi Tatra 8x8 hiab pre slovensku a polsku armadu a nadstavby budu tiez poskytnute z ineho zdroja zatial vsak este nic nie je uzavrete stale som z Tatrov v kontakte ale model uz mohol byt davno hotovy .
Uživatelský avatar
VašekS
Příspěvky: 985
Registrován: úte 9.10.2012 19:22
Bydliště: Písek

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od VašekS »

Držim palce. Je to super práce.

Můžu mít dotaz? Jak jsou řešený "gumový" manžety na polonápravách?
losllanos1
Příspěvky: 43
Registrován: sob 7.4.2012 14:39

Re: Tatra T 815-790R99 38 300 8x8.1R HIAB / RPM / 1:25

Příspěvek od losllanos1 »

Dakujem

Velice som cakal kto sa na to opyta a kto to postrehne a ako vidim jeden sa nasiel
Manzety su riesene a aj kreslene podla originalnej manzety to jest z jednotlivych kruzkov papieriera podlepeneho na urcitu hrubku ak sa nemylim je to 0,7mm a nasledne zabruseneho do obla z vrchnej strany ktuhu nasledne zlepene z mensimi vnutornym kruhmi. Tym zabrusenim vznika dojem ze je to gumove a zyskava to na plasticite

Tym ze som pohyb naprav preniesol z kraja diferencialu do stredu odpadla nutnost mat manzety pohyblive cim sa aj docielil relanejsi pohyb samotnej poloosi .
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vojenská technika“