Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pan Tau

Založen: 6.8.2007 Příspěvky: 157 Bydliště: Chvaleč, občas na samotě u lesa
|
Zaslal: 17.4.2011 19:45 ne Předmět: T 815 VT 26 265 8x8.1R / RW / 1:32 |
|
|
Volba padla na další tatru. Jako obvykle jsem začal koly.
Vnitřní okraj pneumatiky jsem doplnil o ráfek.
 _________________ Ze všeho nejdůležitější je mít v pořádku papíry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pan Tau

Založen: 6.8.2007 Příspěvky: 157 Bydliště: Chvaleč, občas na samotě u lesa
|
Zaslal: 16.5.2011 18:59 po Předmět: |
|
|
Menší postup, dokončil jsem rám podvozku s nárazníkem. Na světla jsem použil samolepící alobalovou folii.
 _________________ Ze všeho nejdůležitější je mít v pořádku papíry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pan Tau

Založen: 6.8.2007 Příspěvky: 157 Bydliště: Chvaleč, občas na samotě u lesa
|
Zaslal: 12.6.2011 17:52 ne Předmět: |
|
|
Po delší době přidávám pár fotek ze stavby podvozku. Nejhorší bylo vyřezání prachovek.
 _________________ Ze všeho nejdůležitější je mít v pořádku papíry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Howkey
Založen: 8.8.2009 Příspěvky: 76
|
Zaslal: 12.6.2011 19:14 ne Předmět: |
|
|
Páni, ty kola jsou nádherné, kolik bys bral za hodinu za lekci "jak dělaj kolečka"?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pietro127

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 131 Bydliště: Banská Bystrica
|
Zaslal: 12.6.2011 19:52 ne Předmět: |
|
|
laserový dezén robí svoje  _________________ Jeden musí robiť vždy,to čo sa páči ostatným .. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pan Tau

Založen: 6.8.2007 Příspěvky: 157 Bydliště: Chvaleč, občas na samotě u lesa
|
Zaslal: 16.6.2011 20:48 čt Předmět: |
|
|
Kola jsou s laserových dezénů, není v tom žádná věda.
Nápravy osazeny disky.
 _________________ Ze všeho nejdůležitější je mít v pořádku papíry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pan Tau

Založen: 6.8.2007 Příspěvky: 157 Bydliště: Chvaleč, občas na samotě u lesa
|
Zaslal: 17.6.2011 20:56 pá Předmět: |
|
|
Hotová převodovka, konečně začnu kompletovat podvozky.
 _________________ Ze všeho nejdůležitější je mít v pořádku papíry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pan Tau

Založen: 6.8.2007 Příspěvky: 157 Bydliště: Chvaleč, občas na samotě u lesa
|
Zaslal: 21.6.2011 18:40 út Předmět: |
|
|
přední a zadní podvozek je hotov, ještě doplním listová pera a přidělám je k rámu
 _________________ Ze všeho nejdůležitější je mít v pořádku papíry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pan Tau

Založen: 6.8.2007 Příspěvky: 157 Bydliště: Chvaleč, občas na samotě u lesa
|
Zaslal: 25.6.2011 19:21 so Předmět: |
|
|
podvozky jsou hotové, teď už to všechno přidělám k rámu
 _________________ Ze všeho nejdůležitější je mít v pořádku papíry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ApeX Anonymní
|
Zaslal: 25.6.2011 22:27 so Předmět: |
|
|
Líbí se mi tvůj styl  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pan Tau

Založen: 6.8.2007 Příspěvky: 157 Bydliště: Chvaleč, občas na samotě u lesa
|
Zaslal: 26.6.2011 21:21 ne Předmět: |
|
|
Podvozky jsem přilepil k rámu. Při lepení mě čekalo nepříjemné překvapení. Nosníky a úchyty listových per na obou nápravách mně nesedly o 1 mm. Na nosníky jsem přilepil milimetrový karton a vše sedlo. Při tom jsem samotné podvozky sestavoval na rámu a vše sedělo.
 _________________ Ze všeho nejdůležitější je mít v pořádku papíry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
vojta78
Založen: 2.8.2010 Příspěvky: 272 Bydliště: Śternberk
|
Zaslal: 26.6.2011 21:56 ne Předmět: |
|
|
Čau,
u mojí tatrovky jsem lepil první nosníky, potom ostatní. Problémy jsem neměl.
Ještě bych se zeptal na jednu věc. Všiml jsem si docela parádně provedených kol, spíše bočnic. Mám problém s bombírováním, že mi vnitřní strana vždy skrčí. Stavba momentálně stojí na kolech. Můžeš mi dát nějakou radu, jak se tomu vyvarovat? _________________ Rozestavěná: TATRA T815 VT 26 265 8x8.1R
Na stole T815 ER45 16230 4x4.1/55T (SOT) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pan Tau

Založen: 6.8.2007 Příspěvky: 157 Bydliště: Chvaleč, občas na samotě u lesa
|
Zaslal: 27.6.2011 18:45 po Předmět: |
|
|
Příště asi pojedu přesně podle návodu. Ten postup jsem zvolil. že jsem chtěl uhlídat vodorovnost os náprav.
Bombíruju tak, že boky nasliním a mezi prsty vytvaruju. Po zaschnutí vytvarovaný díl boku uzavřu chlopní. _________________ Ze všeho nejdůležitější je mít v pořádku papíry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
vojta78
Založen: 2.8.2010 Příspěvky: 272 Bydliště: Śternberk
|
Zaslal: 27.6.2011 22:39 po Předmět: |
|
|
Díky za radu. _________________ Rozestavěná: TATRA T815 VT 26 265 8x8.1R
Na stole T815 ER45 16230 4x4.1/55T (SOT) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
WalterCZ

Založen: 20.1.2009 Příspěvky: 71 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: 28.6.2011 0:02 út Předmět: |
|
|
Já plášť kola zase nejdřív slepím, aby připomínal trychtýř (potištěná strana dovnitř) a až poté pomocí prstů bombíruju. Pinzenou a kuličkama jsem to musel dělal jen u koleček k Tatře 1:72. U metody nejdřív bombírování a pak až lepení se mi stávalo, že jsem to prohnul málo a když jsem to potom chtěl slepit k sobě, v nějakém místě se plášť "zlomil". Ale jde jen o zvyk a o to, jak si to natrénuješ  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|