Obsah fóra Papírové modelářství CZ Obsah fóra Papírové modelářství CZ
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 


T478.1 / Štefíno / 1:25 / Vývoj modelu
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Papírové modelářství CZ -> Železnice / Railways
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
štefíno



Založen: 9.6.2008
Příspěvky: 2145
Bydliště: okolí Zlína

PříspěvekZaslal: 29.4.2011 14:05 pá    Předmět: T478.1 / Štefíno / 1:25 / Vývoj modelu Citovat

Přináším vám sem, zatím teda jen jeden screen toho, co se mi urodilo v Rhinu pod rukama. Účel byl trochu jiný, než papírový model, nicméně papírák by z toho šel udělat. Problém by byl akorát se střechou kabiny, zbytek jsou jen plochy zakřivené do dvou směrů, které jdou vklídku rozložit do 2D. Model je dělán podle továrních výkresů, celkem detailně propracován...si myslím. Hotový je rám, pojezdy, nyní se dokončuje karoserie. Po jejím dokončení se konečně přesunu do útrob, kde model dokončím strojovnou a stanovišti strojvedoucího.



LEGENDA:
Arrow Díly rámu lokomotivy
Arrow Podvozek

DOWNLOAD:
Part 1 - Závěsy
http://www.ulozto.cz/8876279/drzak-pdf

Part 2 - Nádrž
http://www.ulozto.cz/8889874/nadrz-pdf

Part 3 - Vzduchojem
http://www.ulozto.cz/8919777/vzduchojem-pdf

Part 4 - Rám podvozku
http://www.ulozto.cz/9236324/podvoze-ram-pdf

Part 5 - Dvojkolí
http://www.ulozto.cz/9279047/dvojkoli-pdf

Part 6 - Motory a brzdový systém
http://www.ulozto.cz/9393767/podvozek-motor-brzda-pdf

Part 6+ - Doplňkové fotografie podvozku
http://www.ulozto.cz/9436207/fotografie-pojezd-pdf

* - kancl papír, kladívková čtvrtka (dle uvážení); ** - karton 0,5mm; *** - karton 1mm
w - vyřezat

_________________
Co je malé, to je milé a v po...ličce roztomilé Laughing


Naposledy upravil štefíno dne 20.7.2011 15:53 st, celkově upraveno 10 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
petrma



Založen: 21.10.2009
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: 29.4.2011 14:30 pá    Předmět: Citovat

že by řada 749/751 zamračená
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JoskaM



Založen: 8.4.2008
Příspěvky: 1733
Bydliště: Úžice u kralup

PříspěvekZaslal: 29.4.2011 16:02 pá    Předmět: Citovat

Jestli je to česká lokálka, tak jsem taky u zamračené. Jen se mi ten kšilt zdá malý.
_________________
Galerie: Arrow
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
štefíno



Založen: 9.6.2008
Příspěvky: 2145
Bydliště: okolí Zlína

PříspěvekZaslal: 29.4.2011 19:18 pá    Předmět: Citovat

Jo jo, uhodli ste.
JoskaM: Kšilt je dobrej, jen v tom úhlu pohledu zanikl Wink

A tady už teda první náhled na zamračenou a momentálně probíhající práce na střeše střední části lokomotivy.

Render je takový jaký je, do oficiálních fotek to zkusím trochu pořešit. Bohužel ve V-Ray zatím neumím Rolling Eyes

Jinak co tak pozoruju si mašinkáři stěžují na malý počet papírových modelů a tak kdyby chtěl zamračenou někdo zpracovat do nějaké oficiální podoby šmikajdy, model poskytnu.
_________________
Co je malé, to je milé a v po...ličce roztomilé Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Weselan



Založen: 4.3.2011
Příspěvky: 19
Bydliště: nad řekou Moravou

PříspěvekZaslal: 29.4.2011 20:56 pá    Předmět: Citovat

Hmm,Cecula,to zní slibně.Jen pokračuj a ať se Ti daří.
_________________
Slepím to,pane Lorenc?
na stole-zámek Blatná
pod stolem-nohy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
štefíno



Založen: 9.6.2008
Příspěvky: 2145
Bydliště: okolí Zlína

PříspěvekZaslal: 29.4.2011 21:22 pá    Předmět: Citovat

Tak jsem se rozhodl, že to sem budu dávat po částech. Dnes sem hodím pojedzy. Jen připomenu, že se jedná o lokomotivu dieseloelektrickou, tzn je poháněna elektromotory umístěnými přímo v pojezdu. Ty jsou napájeny el. proudem, který je vyráběn v hlavním motoru, který se tedy chová jako generátor. Pojezdy jsou celkem detailně zpracovány, na to, že dovnitř nejde skoro vidět. Zkrátka jak bylo řečeno na srazu "Ostatní to nevidí, ale modelář má klidné svědomí, že to tam je" Very Happy


...z jiného úhlu...

...no a pohled do útrob pojezdu...

_________________
Co je malé, to je milé a v po...ličce roztomilé Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
JoskaM



Založen: 8.4.2008
Příspěvky: 1733
Bydliště: Úžice u kralup

PříspěvekZaslal: 29.4.2011 23:32 pá    Předmět: Citovat

To snad jsou řekněme všechny. Protože není spojka která by přenesla takový krutný moment. Aspoň tak mě to táta kdysi vysvětloval.
_________________
Galerie: Arrow
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jene



Založen: 13.2.2011
Příspěvky: 11
Bydliště: Zvolen

PříspěvekZaslal: 29.4.2011 23:45 pá    Předmět: Citovat

Vyzerá to moooc pekne....
_________________
Dokončené: ZSSK 754 055-2_1:87;
Aktuálne: PKP ST 44 M 1:87 - prestavba na ČSD T 679.1168 M 1:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Mahdy



Založen: 28.10.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Kyjov

PříspěvekZaslal: 30.4.2011 7:22 so    Předmět: Citovat

Konečně nějaká česká kráska Shocked Exclamation Už se těším na pokračování.
_________________
Všechna práce je pro cvičené opice......
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
štefíno



Založen: 9.6.2008
Příspěvky: 2145
Bydliště: okolí Zlína

PříspěvekZaslal: 30.4.2011 8:28 so    Předmět: Citovat

JoskaM: Podle mě to není úplně pravda. Dieseloelektrické jsou ty velké (742,751.752 atd.) Ale taková 810 je jen dieselová, tzn motor, hřídel a pomoci jakéhosi diferenciálu je poháněno dvojkolí. Takový Hurvajz asi taky nebude poháněn dieseloelektrikou. Ale např. u 843 už je to opět pohon pomoci elektromotorů uložených v podvozku.
_________________
Co je malé, to je milé a v po...ličce roztomilé Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
poljaq



Založen: 14.9.2006
Příspěvky: 46
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: 30.4.2011 9:16 so    Předmět: Citovat

JoskaM: Tak zdaleka ne všechny motorové lokomotivy mají přenos diselelektrický, stačí se podívat na západ od našich hranic. Tam je oblíbeným přenosem hydrodynamický.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
štefíno



Založen: 9.6.2008
Příspěvky: 2145
Bydliště: okolí Zlína

PříspěvekZaslal: 30.4.2011 11:29 so    Předmět: Citovat

Karoserie dokončena a tudíš další várka obrázků. Chybí akorát rozvody pod rámem a pár detailů. Ty si ještě musím nafotit. A teď hurá do interiéru. Na rozehřátí stanoviště strojvedoucího.




_________________
Co je malé, to je milé a v po...ličce roztomilé Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
JoskaM



Založen: 8.4.2008
Příspěvky: 1733
Bydliště: Úžice u kralup

PříspěvekZaslal: 30.4.2011 12:21 so    Předmět: Citovat

proto taky to snad. Wink
_________________
Galerie: Arrow
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bedatruhlar



Založen: 22.6.2009
Příspěvky: 442
Bydliště: kyjov

PříspěvekZaslal: 30.4.2011 12:23 so    Předmět: Citovat

to neni možný já to říkal že ze šílencema nemá smysl si něco začínat Shocked Smile
_________________
před dokončením: kostel v Kochlovicich
příprava : WR 360 Modelik
rozděláno:SM42-999 GPM
odloženo:SA-6 KUB ANGRAF
hotovo : e 514 a mnoho dalších
-------------------------------------------------------
"Bijte je pražákéééé, hanba Sparta!"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hank



Založen: 11.9.2007
Příspěvky: 377
Bydliště: přes víkend Doksy u Mácháče, v týdnu Litovel na Hané, občas celý svět :-)

PříspěvekZaslal: 30.4.2011 12:41 so    Předmět: Citovat

Pokusím se uvést na pravou míru to o těch přenosech výkonu u ČSD/ČD aspoň u těch nejznámějších hnacích vozidel.

Mechanický: M 131.1, T 211.0,1, T 212.0/700-702.

Elektrický: T 478.1,2/751, 752, 749, T 478.3,4/753, 754, 750, T 435.0/720, T 458.1/721, T 466.0/735, T 466.2/742, T 669.0,1/770,771, T 678.0/775, T 679.0/776, T 679.1/781, M 262.0,1/830, 831, 704, 708, 714, 730, 731, 843.

Hydraulický: T 334.0/710, T 444.0,1/725, 726, M 240.0/820, T 212.1/703, M 152.0/810, 814, M 286.0,1/850, 851, M 296.1,2/852, 853, 842, 854.

Neřeším tady elektrické uspořádání (střídavě/stejnosměrný a střídavě/střídavý), druhy spalovacích motorů ani rozdíl mezi hydrodynamickým a hydromechanickým přenosem.

zdraví
hank
_________________
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Papírové modelářství CZ -> Železnice / Railways Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Další
Strana 1 z 21

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com