Obsah fóra Papírové modelářství CZ Obsah fóra Papírové modelářství CZ
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 


Diorama - Vyzbrojování 1938 / Jirka Zelenka / 1:120 - HOTOVO
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Papírové modelářství CZ -> Diorámata a miniboxové krajiny / Diorama
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ml407



Založen: 9.4.2009
Příspěvky: 109
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12.1.2011 12:50 st    Předmět: Citovat

I když by se podle dlouhé nečinnosti na projektu mohlo zdát, že je mrtvý, není tomu tak. Jen spal. Pravdou je, že hluboce a dlouho. Ale snad se mi ho podaří s příchodem teplejšího počasí vzbudit. Bohužel bylo až moc práce a až málo času na cokoli jiného. Kéž by tak den měl navíc alespoň hodinu, kterou by člověk mohl věnovat jenom lepení...

Drobný posun se mi již podařilo zaznamenat. Bunkr je téměř hotov. V podstatě zbývá položit travnatou plochu na střechu a zasadit do terénu. Poté samozřejmě přijdou na řadu ochranné valy a vlastní zbarvení objektu (i když ? možná přijde nejprve rozmyšlení umístění valů dle fotek dochovaných objektů, pak nabarvení a teprve poté osazení do krajiny.


Detailně jsem začal rozmýšlet i vzhled krajinky. O krajině platí vše, co bylo napsáno dříve. Jen přibude jeden prvek ? tím bude potůček. Při práci na dioramě Francie 1944 jsem dělal říčku, která se docela nepovedla. Takže voda je výzva, se kterou se chci znovu popasovat a tentokrát snad i zvítězit. Mezi bunkrem a cestami se nově bude nacházet strouha s vodou.

Práce začaly i na technice. Jako první jsem se vrhnul na Pragu RV. V tuto chvíli je hotový rám vozu a pokračuje další rozkreslování. Při svém posledním příspěvku jsem dal možnost vyjádřit se ke štábnímu vozu, který v dioramě bude. Nikdo jste si z nabízených vozů nevybral svého favorita, takže jej vyberu sám. Abychom měli rovnoměrné zastoupení automobilek v dioramě, stane se modelovaným štábním vozem Škoda 903.


To je pro dnešek vše. Jirka Z. (ml407).
_________________
Dle matematických zákonů platí nepřímá úměrnost - čím větší je měřítko, tím méně místa ve vitríně zbyde. A jak řekl klasik: "může se Vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat..."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ml407



Založen: 9.4.2009
Příspěvky: 109
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 14.3.2011 12:06 po    Předmět: Citovat

Další progres ve stavbě. Není to nic moc, ale přesto jsem alespoň o půl krůčku dál.

Bunkr již začíná dostávat fešný kabátek. Nakonec jsem vybral kamufláž tvořenou nepravidelnými několikabarevnými poli. Svůj tvar pomalu začíná dostávat i tvar terénu ? zatím tedy jenom v náznaku...


Zatím nejpřesnější obrysy dostává Praga RV. Od posledně jsem přeci jen pokročil. Poměrně bez problémů jsem dal dohromady valníkovou nástavbu a kola. Postranice valníku jsou podlepeny kartonem, aby se nekroutili (jde přeci jen o poměrně dlouhé plochy bez jakéhokoli ztužujícího tvarování a při barvení by se deformovaly). Tvrdý karton posloužil i pro výrobu podpůrné konstrukce pro plachtu, která je vytvořena z kapesníčku. Zadní část vozu pak byla posazena na rám. Kola jsou také podlepena kartonem. Jejich tvar vznikl postupným slepením několika vrstev. Kulatého tvaru pneumatiky bylo dosaženo zapilováním hran.


Dál jsem pokračoval krytem motoru a kabinou. Kryt vznikl bez problémů. Mnohem víc jsem si užl s prostorem posádky. Kabina vozu je hodně oblá ? hlavně střecha. Dál má poměrně velké prosklenné plochy oken, navíc jsem se rozhodl udělat jedny dveře (ty u spolujezdce) pootevřené. To znamenalo další vyřezávání a oslabení konstrukce kabiny. Osazení skel ale bylo snažší, než jsem i doufal. Když jsem loni stavěl vozidla do dioramy Francie 1944 všechna skla jsem vlepoval pomocí lepidla. V té době jsem lepší postup neznal... U některých vozů to problémy nepůsobilo, u jiných skla působila jakýmsi ?ušmudlaným? dojmem. Prostě se mi to moc nelíbilo. Proto jsem pátral po jiném řešení. A dosáhl jsem stejného úspěchu jako Kryštof Kolumbus. Loni v létě jsem objevil něco, co jiní znali již dlouhou dobu ? oboustraně lepící pásku... Otvory pro skla šly naprosto snadno vyříznout skalpelem, bez deformace a poškození jsem spáchal i ?B? sloupek bočních okének ve dveřích (což je věc, kterou bych si při použití normálního lepidla nepředstavil ani v tom nejdivočejším snu...)


Včera v podvečer jsem vzal jednotlivé hotové části vozu a položil vedle sebe. A začal postupně pozvolna lepit dohromady, aby vše dobře sedělo..


Protože jsem nad modelem seděl asi do jedné v noci, tak ještě stav z dnešního rána. Náklaďáček vypadá v detailu přeci jen lépe než pod umělým osvětlením.


Jirka Z.(ml407)
_________________
Dle matematických zákonů platí nepřímá úměrnost - čím větší je měřítko, tím méně místa ve vitríně zbyde. A jak řekl klasik: "může se Vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat..."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ml407



Založen: 9.4.2009
Příspěvky: 109
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 21.3.2011 12:15 po    Předmět: Citovat

Za poslední týden jsem na ?ervéčku? dokončil jen blatníky. Spíše jsem se věnoval druhému zamýšlenému nákladnímu vozu, a to Tatře 27b. Postup práce na voze je v podstatě identický, jako jsem posledně popisoval u Pragovky. Snad jediný zásadní rozdíl je v podvozku (místo rámu trubka), což je jen detail. Postup prací ukazují fotografie.



Ještě společná fotografie obou nákladních vozů v rozpracované podobě.


Větší péči jsem začal věnovat i terénu a dokončení bunkru. Je mi jasné, že existují i jiné postupy a spousta použitelných materiálů. Třeba ale tvorba krajiny, jak ji provádím já bude někoho inspirovat. Pro modeláž povrchu používám pouze papír. Dříve jsem zkoušel i jiné materiály. Při předchozí dioramě to byla sádra. Jako celek krajina nevypala až tak špatně, ale části tvořené sádrou byly (alespoň z mého pohledu a záměru) katastrofální. Dříve jsem zkoušel polystyren ? při řezání i ostrým skalpelem jsem pak všude měl spousty malých bílých kuliček... Takže také na polystyren jsem tak trochu zanevřel. Celý tvar terénu tak v současnosti modeluji za použití kartonu tloušťky 2mm (takový ten klasický karton z různých krabic). První činností je vytvoření rámu po obvodu, kde se nám již propisuje naše představa, jak asi celý terén bude vypadat. Je dobré mít vše již promyšleno, protože jakákoli úprava obvodového tvaru je následně trochu komplikovanější (ne že by to nešlo, ale jde to samozřejmě hůř, než když před vámi na podložce leží plochý kus kartonu...). Stavba obvodu je vidět na fotce v minulém reportu. Druhým krokem v mém postupu je konstrukce ?stabilizovaných? ploch ? takto vznešeně nazývám plochy, které mají svou polohu zcela jasnou. V tomto případě třeba lesní cesta a potok. Výšku vlepení si hlídám pomocí pracovních ?podpěr? o požadované výšce.


Poté jsem se vrhnul na dokončení bunkru. Bunkry měly zatravněné střechy. Proto jsem dříve strop bunkru vůbec neřešil. Místo střechy jsem nyní vlepil vyříznutý kus foliáže. Řopík dostal maskovací nátěr sestávající z nepravidelných barevných ploch. Původně jsem se snažil udělat zbarvení v podobě malých pětibarevných plošek, ale nějak se mi nedařilo pořádně jej vystihnout. Už rozpracovanou kamufláž jsem se nakonec rozhodl přebarvit a bunkr udělat s nepravidelnými čtyřbarevnými poli.


Nezbývalo, než bunkr osadit na desku jako další stabilizovaný bod.


Závěrem dnešního reportu se chci ještě omluvit za jednu věc ? kvalitu fotek. Díky práci a nutným domácím činnostem se k modelu dostávám někdy mezi desátou večer a zhruba jednou v noci, kdy bohužel mohu fotit jen za umělého osvětlení, což kvalitě moc neprospívá. Fotky vytvořené za přirozeného osvětlení mohu udělat v podstatě jen narychlo ráno před odchodem do zaměstnání.

Jirka Z. (ml407).
_________________
Dle matematických zákonů platí nepřímá úměrnost - čím větší je měřítko, tím méně místa ve vitríně zbyde. A jak řekl klasik: "může se Vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat..."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ml407



Založen: 9.4.2009
Příspěvky: 109
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 1.4.2011 11:50 pá    Předmět: Citovat

Dneska bude report kártký. Začneme postupem výstavby terénu. Posledně jsme stavbu opouštěli v okamžiku, kdy byly v terénu osazeny pevné body. Další krokem modeláže terénu je vytvoření mezilehlých částí postupným vlepováním trojúhelných ploch (věřím, že všichni víte o co jde, ale pro jistotu ? pomocí plochy se třemi vrcholy spojíte jakékoli tři body kdekoli v prostoru). Při modeláži terénu bylo nutné vlepit ještě jeden ?polostabilní? bod, a to částečně realizovaný okop.


Dálším krokem bylo zcela stejným způsobem vytvořit násypy kolem bunkru.


Drobný posun je i u techniky. Tatra 27b dostala zadní a posléze i přední blatníky. Při tvarování blatníků jsem si zase užil nával na nervy ? podařilo se mi je jakž takž správně udělat až na čtvrtý pokus. Po vnějším obvodu blatníku se totiž táhne lem, který v tomto měřítku vychází na zhruba půl až tři čtvrtě milimetru. No a přilepit tento proužek na hranu blatníku bylo na hraně mých nervových schopností i pomůcek, které při lepení používám... Rolling Eyes


Práce jsem zahájil i na posledním voze, a to štábní Škodě 903. V tuto chvíli mám hotová kola a motorových kryt.


Jirka Z.(ml407).
_________________
Dle matematických zákonů platí nepřímá úměrnost - čím větší je měřítko, tím méně místa ve vitríně zbyde. A jak řekl klasik: "může se Vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat..."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brzdic
Moderátor


Založen: 20.9.2006
Příspěvky: 2379
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 1.4.2011 13:38 pá    Předmět: Citovat

Obdivuju tě že se do takového mikro měřítka vůbec pouštíš, zvláště s těma úpravama, ale podle mě je to spíš na škodu než k užitku, ty modely tím hrozně trpí. Crying or Very sad Kdyby jsi to kreslil v 1:100 určitě by to bylo lepší, ale i tak bych raději zabrousil do většího měřítka. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ml407



Založen: 9.4.2009
Příspěvky: 109
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 4.4.2011 15:17 po    Předmět: Citovat

Je mi jasné, že moje modely nejsou zrovna nejpovedenější ani nikterak zatřiditelné. Musím říct, že v modelařině nejsem nováčkem, aktivně modelařím od šesté třídy na základní škole, což je už dobrých 15 let... Za tu dobu jsem prošel různými měřítky a materiály. Ale vždy u mě vyhrávaly poměrně propracované miniatury. A tak když jsem se před šesti lety opět vrátil k papíru, zkoušel jsem i jiná měřítka. Moje první modely na rozjezd po návratu byly OT-64 a T-34 starší produkce ABC. Nijak mě nenadchlo, když mě pouhé dva modely zabraly skoro celou plochu police vyhrazené pro modely. Poté jsem se pustil do dvaasedmdesátin, kterých jsem dal dohromady zhruba deset vlastní i převzaté konstrukce - a i tady jsem se vnitřně potýkal s tím, že mě přišly modely hrozně velké. A protože mám doma nějaké ty vláčky v železničářském měřítku TT (tedy 1:120) přeskočil jsem setiny a skočil rovnou do stodvacetinového měřítka. To jenom tak na okraj, proč téměř všechny své modely dělám v tomto měřítku - jde o kombinaci mé záliby v miniaturách a měřítka modelové železnice. Závěrem k tomuto prostě a jednoduše - do posledního šroubku vymodelované dvaatřicetiny jsou super, moc se mi na soutěžích líbí, ale není to nic pro mě.

Přes víkend jsem se chvíli věnoval i dioramě. Nejprve jsem zakryl boční stěny papírovou lepící páskou. Tento krok jsem v tomto okamžiku provedl, abych nemusel přesah pásky odřezávat (jako minule), ale mohl jsem ho skrýt pod vegetaci. Další v pořadí činností byla práce na potoce. Nejprve jsem podél koryta nalepil proužek kartonu pro vytvoření hloubky potoka. Do koryta jsem poté umístil několik kamínků a celé dno a stěny provedl posypem přírodní hlinito-písčitou zeminou. Zatravnění podél koryta je vytvořeno ze dvou foliáží - Křoviny nízké letní od Model Scene a Neobdělávaná louka varianta A (výrobní řada 2011) od Poláka. Proč uvádím rok výroby? Tento typ foliáže jsem pořizoval v podstatě před rokem a nyní. Když jsem srovnal zbytek z loňska a letošní porost, tak je mezi nimi několik rozdílů. Když neberu, že loňská tráva je nalepena na papíru a letošní na hnědé folii, tak hlavním rozdílem je barva zelené trávy. Zatímco loni byla tráva spíše šedozelená, letos je jasně zelená.


Koryto potoka jsem poté vyplnil modelovou vodou Bush Aqua. Na modeláž vody jsem si letos nechal více času než loni, takže doufám v lepší výsledek. Loni trvalo vyschnutí modelové vody téměř dva dny. Podle návodu k použití ale má být do jednoho dne průhledná. Minule jsem nejspíš vytvořil příliš silnou vrstvu. Potok je letos hluboký zhruba okolo 2mm, což je doporučená vrstva.


Vodu jsem nanesl v sobotu před polednem a v neděli tou samou dobou již na většině plochy byla voda průhledná.


Jirka Z. (ml407).
_________________
Dle matematických zákonů platí nepřímá úměrnost - čím větší je měřítko, tím méně místa ve vitríně zbyde. A jak řekl klasik: "může se Vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat..."


Naposledy upravil ml407 dne 13.4.2011 16:02 st, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
stop_r



Založen: 16.2.2007
Příspěvky: 439
Bydliště: Prievidza, Slovensko

PříspěvekZaslal: 4.4.2011 18:41 po    Předmět: Citovat

dobre.. dobreee.. sledujem dalej... Smile
_________________
www.vauu.eu

Človek je hodný slova umelec keď ho začnú vykrádať, napodobňovať a kopírovať.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TOm.a.s.h.



Založen: 11.10.2008
Příspěvky: 371
Bydliště: Slezské Rudoltice

PříspěvekZaslal: 5.4.2011 16:32 út    Předmět: Citovat

Zatra sakra to vypadá festovně! Už abych to viděl celé! Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ml407



Založen: 9.4.2009
Příspěvky: 109
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13.4.2011 16:01 st    Předmět: Citovat

Tentokrát jsem neudělal drobný posun, ale troufnu si říct, že krok kupředu. V podstatě jsem dokončil krajinu. Fotek z toho ale moc není ? žádné zvláštní postupy jsem nedělal a pomalu jako nějaký robot u pásu jenom ukládal drn vedle drnu... Jako první jsem dokončil levou stranu krajiny (pokud to bereme při pohledu na fotku). Tady opravdu šlo jenom o ukládání jednotlivých kusů zatravnění vedle sebe. Na cesty jsem použil přírodní hlinito-písčitou lesní zeminu. Traviny jsou Neobdělávaná louka A (výrobní šarže 2010), drny uprostřed cesty jsou jednak z výše zmíněné foliáže, jednak jde o Travní drny střední C4 od Poláka.


Na pravé straně krajiny bylo práce mnohem více. Bylo nutné vymodelovat terén okolo bunkru. Na začátek jsem si nadrtil trochu přírodního kamene světle žlutavé až béžové barvy. Některé svahy okolo bunkru totiž bývaly zpevňovány pomocí kamenů. V podstatě se jedná o cosi na styl kamenných plent u příkopů středověkých hradů. Já jsem kamennou plentu vytvořil na dvou místech.


Dalším na řadě bylo dokončení budovaného okopu. Tvar haldy výkopku (= vykopané zeminy) jsem vytvořil z kancelářského papíru gramáže 80. Zasypáno je vše opět hlinito-písčitou zeminou.


Poté již nezbývalo víc než dokončit zatravnění pravé strany dioramy. Použita je zde opět Neobdělávaná louka A (výrobní šarže 2010) doplněná o Neobdělávanou louku D opět od Poláka. Krajina je tak téměř hotová. Zbývá osadit pár stromků. No a pak jen techniku, nějakého toho človíčka a bude hotovo...


Ve stavbě techniky mám ale ještě docela velké rezervy. V jakés takés podobě jsem měl hotovou již i štábní Škodu 903. Ale musel jsem začít lepit odznovu ? model se docela značně kroutil. Druhý pokus zatím vypadá mnohem slibněji...


Tak zase příště. Jirka Z. (ml407).
_________________
Dle matematických zákonů platí nepřímá úměrnost - čím větší je měřítko, tím méně místa ve vitríně zbyde. A jak řekl klasik: "může se Vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat..."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ml407



Založen: 9.4.2009
Příspěvky: 109
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 15.4.2011 13:35 pá    Předmět: Citovat

Tak na dneska jsem si zase jednou užil noční práci (v půl páté ráno jsem si šel alespoň na dvě hodiny lehnout), ale myslím, že výsledek se docela zdařil.

Začneme technikou. Souhrně se budu věnovat oběma nákladním vozům. V poslední době bylo nutné posadit vozidla na kola a doplnit detaily, jinak byly hotové. Fotky ukazují stav, v jakém se nacházely dnes během hluboké noci.


V podstatě kompletní práce byla přede mnou u štábní Škodovky. Během stavby jsem neobjevil žádné zásadní komplikace. Druhá varianta modelu se již nekroutila. Postup, jakým model rostl ukazují následující fotky.



Nad ránem se na pracovní ploše objevila také skupinka postav, které se ještě musely dojít obléknout (tedy nabarvit) a jít postavit do krajiny.


Díky vydatnému nočnímu úsilí mechaniků se ráno mohly na plochu přijet ukázat dokončené vozy. A udělat si i první společnou fotku.


Pak již začaly vozy pozvolna najíždět do krajiny. Zahradníci osadili stromy a pak konečně všechno bylo na svém místě.


A ještě pár detailnějších fotek.



Závěrem mi ještě dovolte několik poděkování. Za prvé všem Vám, kteří jste z počátku stavby asistovali spoustou užitečných rad. Za druhé bych rád alespoň takto na dálku poděkoval pracovníkům Muzea opevnění Slavonicka a muzea opevnění Klášter II za podrobné informace, které jsem od nich loni při návštěvě jejich muzejních bunkrů získal. A do třetice všeho dobrého ? chci poděkovat Vojenskému historickému ústavu za umožnění pořízení foto dokumentace nákladních vozů pro dioramu ve VTM Lešany.

Tak a k této krajině je to vše, přátelé. Jirka Z. (ml407).
_________________
Dle matematických zákonů platí nepřímá úměrnost - čím větší je měřítko, tím méně místa ve vitríně zbyde. A jak řekl klasik: "může se Vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat..."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hank



Založen: 11.9.2007
Příspěvky: 377
Bydliště: přes víkend Doksy u Mácháče, v týdnu Litovel na Hané, občas celý svět :-)

PříspěvekZaslal: 15.4.2011 15:31 pá    Předmět: Citovat

ml407: Mám vážný zájem o modely obou náklaďáků, budou někde k sehnání?

zdraví
hank
_________________
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Filip M.



Založen: 15.5.2009
Příspěvky: 738
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 15.4.2011 19:33 pá    Předmět: Citovat

Vypadá to skvěle !!! Taky se připojuji k zájemcům o "pidivozítka" Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JoskaM



Založen: 8.4.2008
Příspěvky: 1733
Bydliště: Úžice u kralup

PříspěvekZaslal: 15.4.2011 20:19 pá    Předmět: Citovat

Také gratulace. Jen mi tam vadí pár věcí.
ta tráva je taková, přerostlá. A pak tedy co ty stromy? - právě směrem který má hlídat řopík bylo vše ale naprosto vše vykáceno - zabíralo to už tak ztížený výhled a následnou střelbu, ale i poskytoval dosti krásný prostor pro skrytí nepřítele. Těším se na prohlédnutí v Praze.
_________________
Galerie: Arrow
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ml407



Založen: 9.4.2009
Příspěvky: 109
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 18.4.2011 10:22 po    Předmět: Citovat

To JoskaM - nevím, jestli jsem teď dobře pochopil tvou výtku. Směry postřelované řopíkem mám (až na vysokou trávu a momentálně odstavenou techniku) volné - jde o typ B s jednou boční a jednou čelní střílnou. Teď mě ale došlo - ty stromy ti vadí v boku směrem k případnému dalšímu bunkru v řadě? Hups... Embarassed

Děkuji za ohlas k nákladním vozům. Bohužel musím ale v tuto chvíli všechny zájemce o ně zklamat. V rámci dohody o bezplatné možnosti nafotit si vozy v Lešanech byl i bod, který říkal, že podklady a výsledné modely jsou určeny jen pro mou vitrínu a výstavní účely, nikoli k dalšímu šíření kopií modelu (až již placenému nebo volnému). Případné uvolnění modelů by bylo nutné projednat s VHÚ a na to momentálně nemám čas. Děkuji za pochopení.

Jirka Z. (ml407).
_________________
Dle matematických zákonů platí nepřímá úměrnost - čím větší je měřítko, tím méně místa ve vitríně zbyde. A jak řekl klasik: "může se Vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat..."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukáš



Založen: 17.2.2006
Příspěvky: 1392
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 18.4.2011 19:38 po    Předmět: Citovat

Celkově se mi to moc líbí (o trávě se tady už psalo), možná by to ještě chtělo trošku "zaprasil" plachty na autech. Těším se na další podobné projekty avizované v prvním příspěvku Wink
_________________
na stole: Jelcz 043
hotovo: Tatra T815 (SOT)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Papírové modelářství CZ -> Diorámata a miniboxové krajiny / Diorama Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com